وان حمام بادی کودک

YT031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی کودک گرد اینتایم کودک با ارگونومی ساخت دیواره های طبقه ای بسیار زیبا در رنگ شاد صورتی. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که قسمت کف آن را نیز PVC دو لایه باد شو تشکیل می دهد. این محصول علاوه بر وان بادی و جاری نمودن آب در درون آن می توان به عنوان استخر توپ کودکان نیز استفاده نمود.

وان حمام بادی کودک محصول شرکت اینتایم طرح جدید با قطر 102 سانتی متر و ارتفاع 28 سانتی متر با رنگ های متنوع و طرح های شاد مناسب برای کودکان در منزل و داخل حمام از وان های بادی کودک میتوان به عنوان سرگرمی در اتاق کودک نیز استفاده کرد موارد استفاده : وان بادی با توپ ، وان بادی برای پر کردن آب در حمام ، با کف باد شونده همراه با پمپ بادی با قیمت مناسب در نمایندگی فروش وان بادی تهران اینتکس. وان بادی حمام کودک محصولی زیبا و امن برای کودکان برای اتلاف وقت آزاد و سرگرمی های تابستانی که را رنگ صورتی خود می تواند مورد توجه کودکان دختر واقع شود. در کناره های این وان طرح های از ماهی ها و سایر گونه های دریایی دیده می شود که به زیبایی آن افزوده است. این وان بادی بسیار سبک و قابل حمل است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

 نوع خانگی
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 ظرفیت 50 لیتر
 سنین مورد استفاده زیر 4 سال
 جنس رویه PVC طرح چرم رنگی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی 
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
  ساخت شرکت اینتایم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

وان حمام بادی کودک از سری وان های بادی برند اینتایم می باشد که در تولید محصولات بادی به سرعت در حال پیشرفت می باشد . این وان بادی ساختاری گرد دارد که علاوه بر وان حمام می توان از آنن به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کرده و با یک تیز چنند نشان زد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این وان بادی بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی  ساخت :

طراحی این وان بادی به صورت گرد می باشد  که در ساختار دیواره های آن از تکنولوژی لایه ای استفاده شده است و کیفیت آن را دو چندان کرده است . این وان بادی  در رنگبندی زیبا و جذاب روانه بازار شده است که هر کدام از این رنگ ها به طور ویژه ای می تواند توجه کودک را به خود جلب کند ، اما ما برای  شما رنگ صوتی طرح دار آن را فراهم آورده ایم که یی از محبوب ترین رنگبندی های این وان بادی به حساب می آید . همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای  کودکان  1 تا 4 سال مناسب می باشد  که برای دسته بندی وان های بادی کوودک مناسب می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این وان بادی از پی وی سی طرح دار می باشد که در  اکثر محصولات بادی کوودک مورد استفاده قرار می گیرد و  دلیل این استفاده متداول از این جنس کیفیت و مقاومت بی نظیر آن در برابر فشار و ضربه است . در  کف این محصول از پی وی سی دو لایه برای بالا بردن کیفیت آن استفاده شده است و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت این محصول راحت می کنن و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش  را با ما تجربه کنید . همچنین کف بادشو این وان بادی باعث نرمی مهندسی شده این محصول شده است و در استفاده طولانی مدت از این محصول باعث جلوگیری از احساس درد و خستگی در کودک می شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این وان بادی به مشخصات ( قطر : 102 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می  باشد که فضای بسیار خوبی را برای شما فراهم می آورد و در دسته بندی وان های بادی کودکان زیر 4 سال از فضای قابل قبولی برخوردار است . یکی دیگر  از ویژگی هایی که در  هنگام خرید وان های  بادی باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت آب این محصولات می  باشد  که از جمله نکات کلیدی به حساب می آید ، ظرفیت آب این محصول 60 لیتر می باشد که برای محصولات بادی کوودک از کیفیت بالایی برخوردار است . وزن این وان بادی 1.8 کیلگرم می باشد که ناچیز به حساب می آید و از این لحاظ می تواند گزینه بسیار خوبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هر چه تمام تر و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی  و  خودکار امکان پذیر است ، کافیست وان را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و باد را از  طریق محفظه های باد به درون آن هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد فقط باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر آن را کاهش می دهد . همچنین از برخورد  اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

وان حمام بادی کودک از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . ابن وان بادی توسط  کمپانی اینتایم روانه بازار های جهانی  شده است و اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار است . وان حمام بادی کودک با برترین کیفیت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس  موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و  یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...