وان حمام بادی کودک با طرح پو

intex 9578

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی کودک با طرح پو یکی از جذاب ترین محصولات شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی برای کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. برای تولید بدنه این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که ساختاری مقاوم با انعطاف پذیری بالا دارد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. بدنه این محصول از ارگونومی ساخت گرد برخوردار بوده که از 5 طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق دریچه باد های اختصاصی راه اندازی می شود. این محصول از وزنی کم و امکان حمل و نصبی اسان برخوردار بوده به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. بدنه این محصول کاملا زرد رنگ بوده که بر روی ان تصاویر رنگارنگ و زیبایی از انیمیشن محبوب کودکان پو به شچم می خورد. به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. شما می توانید از این کالای منحصر به فرد به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری کنید.

نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 سنین مورد استفاده تا 5 سال
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

وان حمام بادی کودک با طرح پو

وان حمام بادی کودک با طرح پو از جمله منحصر به فرد ترین محصولات قابل استفاده برای کودکان بوده که به تازگی توسط شرمت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای دوام بالایی بوده و از طراحی بدنه ای شاد و کودکانه برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در کمترین زمان ممکن به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید وان حمام بادی ایده ال برای فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و منطبق با روحیات ان ها دارد. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. با توجه به ارتفاع کوتاه استخر های بادی موجود در بازار و موارد یاد شده شرکت اینتکس در سال جدید میلادی وان حمام بادی کودک با طرح پو را به بازار عرضه کرده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای گرد که از بدنه ای پنج طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. بدنه این محصول زرد رنگ بوده که برای کودکان از جمله رنگ های جذاب به شمار می رود. مصرف کنندگان این محصول کودکان هستند به همین دلیل بدنه ان دارای تصاویر رنگارنگ و فانتزی از تمام شخصیت های محبوب انیمیشن پو می باشد. این تصاویر شاد و فانتزی با علایق و روحیات کودکانه همسو هستند. توجه داشته باشید محوطه داخلی این محصول کاملا ساده تولید شده است. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد قابل استفاده برای کودکان 1 الی 5 سال می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ایبابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس نیز برای حفظ رضایتمندی مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید می کند. این نوع جنس بدنه از ساختاری بادوام و نرم برخوردار است. کف این محصول همواره باسطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این محصول قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای وزنی بدنه 4 کیلوگرمی بوده به همین دلیل می توانید از این در زمان سفر به راحتی استفاده کنید. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه گرد دارای قطری برابر 106 سانتی متر بوده که ارتفاع ان 75 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های محصول جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

وان حمام بادی کودک با طرح پو یک محصول استاندارد با طول عمری بالا بوده که از طرحی بدنه ای برگرفته از روحیات کودکانه تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...