وان حمام بادی کودک با طرح کیتی

intex 95289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی کودک با طرح کیتی یک محصول منحصر به فرد از جدیدترین تولیدات شرکت بزرگ اینتکس بوده که روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای بدنه ای صورتی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب کیتی به چشم می خورد. این ساختار مورد استقبال دختران واقع شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه استفاده شده که از نرمی و استحکام بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از کیفیت بدنه و طول عمر ان از این محصول در فضای باز استفاده نمایید. ارگونومی ساخت این محصول کاملا گرد بوده که از پنج طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی خواهند شد. این محصول به دلیل وزن بدنه بسیار کم و امکان حمل و نصب اسان یک انتخاب مناسب برای همراه داشتن در سفر می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد حلقه بادی شنای کودک نیز وجود داشته تا کودک تفریحات ابی ایمنی را تجربه نماید. این محصول مناسب استفاده کودکان بالاتر از دو سال بوده و امکان استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول جذاب را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتکس
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ
نوع پمپ ------
ساک حمل
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

وان حمام بادی کودک با طرح کیتی

وان حمام بادی کودک با طرح کیتی یک محصول جذاب برای استفاده دختران بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طول عمر بوده و طراحی کودکانه و شاد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید وان حمام بادی متناسب با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و کودکانه داشته تا مورد علاقه این گروه واقع شود. از سوی دیگر بدنه محصول با رعایت استاندارد های موجود طراحی شده تا ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. شرکت اینتکس با توجه به این نکات مهم وان حمام بادی کودک با طرح کیتی را به بازار های جهانی معرفی می کند. وان های حمام بادی برخلاف استخر های بادی دارای ارتفاع بلندی بوده به همین دلیل با استقبال خوبی مواجه می شوند. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که از 5 طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات توسط یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهد شد.بدنه این محصول کاملا صورتی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب کیتی متناسب با ورحیات و علایق دخترانه به چشم می خورد. کف این محصول از نوع بادی طراحی شده تا کودک در زمان استفاده احساس راحتی و امنیت نماید. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد حلقه شنای بادی با رنگ صورتی و طرح کیتی متناسب با ظاهر استخر قرار دارد. از این محصول می توانید به عنوان استخر ابی و یا استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم و بادوام تولید می کند. کف این محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دللی از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساهتار را با توجه به طول عمری بالا می توانید در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 4 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه گرد محصول دارای قطری برابر 106 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 75 سانتی متر است. البته ظرفیت داخلی محصول موجب شده تا کودکان بالاتر از 2 سال به راحتی از ان استفاده نمایند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کیند. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به این دفرت ارسال کنید.

جمع بندی

وان حمام بادی کودک با طرح کیتی یکی از محصولات جذاب با طراحی بدنه منحصر بهف رد از ش شرکت بزرگ اینتکس بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...