چادر مسافرتی اتوماتیک کلمبوس

67585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره کلمبوس اسپانیایی از بهترین چادر های عرضه شده در ایران که ساخته شده از جنس پارچه شمعی دو لایه با روکش برزنتی می باشد. محصولی که با داشتن یک پوشش اضافی در قسمت فوق خود می تواند بهترین مقاومت را در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین ورود آب به داخل چادر داشته باشد. محصولی با داشتن 3 پنجره و یک درب بزرگ همراه با توری که از قابلیت باز و بسته شدن بهره مند هستند. چادر مسافرتی اتوماتیک : با قابلیت باز و بسته شدن به صورت چتر برپایی چادر در کوتاهترین زمان ( دارای پنجره توری جهت تهویه مطبوع با امکان باز و بست از داخل اتصالات مستحکم با طراحی زیبا و جنس مقاوم و ضدآب دارای کیف کم حجم جهت سهولت در جابجایی و مسافرت ( 15 × 15 × 90 سانتیمتر ).طول 280 عرض 220 وارتفاع 140سانتی متر ، کاملا ضد آب ، بسیار مقاوم در برابر رطوبت و سرما ، محصول کلمبوس ، اسپانیایی این چادر به دلیل کیفیت فوق العاده بالای خود دارای دو سال گارانتی می باشد و مناسب برای استفاده انواع شرایط جوی طبیعی و محیط های خارج از محل سکونت است. دیواره ضخیم آن باعث می شود که گرما و سرما از بیرون به داخل آن نفوذ نکند و آسایش و آرامش بیشتری را رقم بزند. برای خرید این محصول تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکارا ما شما را راهنمایی کرده و محصول را برایتان ارسال کنند.

 نوع عصایی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پوشش اضافی بزرگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

شرکت کلمبوس از بهترین تولید کننده های محصولات کمپینگ و چادر های مسافرتی می باشد . این شرکت اسپانیایی بوده و محصولات آن نیز در همین کشور تولید شده و به ایران صادر می شوند . مواد اولیه استفاده شده در محصولات این شرکت از بهترین مواد بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند . در ادامه به توضیح درباره کلمبوس 8 نفره خواهیم پرداخت و به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر همانند چادر های درجه یک آمریکایی بوده و در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . ساختار طراحی این چادر نیز همانند اکثر چادر های دیگر برند ها به صورتی می باشد که طول و عرض چادر رفته رفته به سمت بالا کم می شود و همین امر سبب می شود تا در هنگام بارش باران ، آب به سمت پایین لیز بخورد و مشکلی برای چادر شما پیش نیاید . اما علاوه بر خود بدنه چادر یک پوشش اضافی نیز به همراه محصول وجود دارد  که می تواند در مقاومت سقف در برابر باران افزایش یابد و تحمل چادر را در برابر آب و باران دوچندان خواهد نمود . پایه های نگهدارنده این محصول گوشه ها و سقف چادر را در برابر گرفته اند و تعادل چادر را در برابر باد های شدید حفظ خواهند کرد . در قسمت جلویی این چادر یک درب بزرگ وجود دارد که عمل رفت و آمد را برای شما ساده می کند . همچنین در دیگر قسمت های بدنه ی این محصول پنجره هایی را مشاهده خواهید کرد که عمل رد و بدل کردن هوا را بر عهده دارند .  

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی کلمبوس از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد . دلیل استفاده از این جنس این می باشد که این نوع پارچه در مقابل باران و آب تحمل بسیار بالایی دارد و در صورت بارش شدید باران مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی این محصول نیز تحمل چادر را در برابر باد های شدید و طوفان دوچندان نموده است و از تغییر شکل کلی چادر جلوگیری می کند . قسمت هایی نیز برای قرار دادن میخ و بستن طناب در نظر گرفته شده است که می توان از آن ها برای زمانی که باد به صورت شدید در حال وزش می باشد استفاده نمود و تعادل چادر را حفظ نمود . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی کلمبوس دارای 280 سانتی متر طول ، 220 سانتی متر عرض و 140 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه و ابعاد بسیار مناسب و ایده آلی برای یک چادر 8 نفره بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . ظرفیت 8 نفره این محصول مناسب برای 8 نفر ایستاده و 4 نفر به صورت درازکش می باشد . از تمامی فضای این چادر استفاده شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به باز کردن آن کنید . بازکردن چادر مسافرتی کلمبوس در کمتر از 3 دقیقه امکان پذیر است و البته جمع کردن آن نیز در کمتر از 1 دقیقه امکان پذیر می باشد . برای مراقبت از این محصول می بایست از برخورد اشیاء تیز و پاره شدن بدنه ی آن جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . بدنه ی چادر مسافرتی اتومات کلمبوس بسبار مقاوم می باشد و با ضربه های عادی و فشار معمولی دچار مشکل نخواهد بود . 

جمع بندی

چادر مسافرتی کلمبوس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا بوده و دارای کیفیت بالا می باشد . بدنه ای از جنس پارچه شمعی و پایه های آلومینیومی می باشد . نصب و جمع آوری سریع نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...