چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی

oztrail 6607

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی با بهره مندی از 3 اتاق مجزا در بخش داخلی و دارای راه اندازی سریع و اسان و مجهز به پوشش اضافی برای سقف و ساک حمل یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر های مختلف در تمامی فصول سال می باشد. این محصول در واقع از یک درب مرکزی و دو درب جانبی برای ورودی اختصاصی به سایر اتاق ها تشکیل شده و مجموعا تعداد 6 پنجره بر روی بدنه آن تعبیه شده است. در واقع با ورود ازطریق درب اصلی شما به نشیمن داخلی محصول دسترسی داشته و در هر سمت آن یک اتاق وجود دارد. البته دیواره اتاق ها پرتابل بوده و در صورت نیاز به استفاده از زیپ می توانید این دیواره ها را حذف و یک فضای بزرگ داشته باشید. سقف این چادر مسافرتی برای گردش ازادانه هوا و داشتن نور کافی در بخش داخلی محصول از هواکش تشکیل شده است. برای فصول سرد سال و یا زمان بارندگی بخش سقف این چادر مسافرتی دارای یک پوشش اضافی بوده که به راحتی بر روی محصول نصب می شود. این چادر مسافرتی با سازه هایی از جنس الومینیوم و بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. سازه های اتومات ساختاری هیدرولیکی و اهرمی داشته به همین دلیل به سرعت اماده استفاده می شوند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 548 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 204 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 10نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی کد محصول : oztrail 6607 چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی با ظاهر زیبایی که از ترکیب رنگ های مشکی ، سفید و قرمز در بدنه خود به دست آورده است به خوبی توانسته به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و به محبوبیت بالایی در میان هواداران کمپینگ برسد .

این چادر مسافرتی در ابعاد بزرگ و مختص سفرهایی با تعداد نفرات بالا می باشد که فصای بسیار خوبی را برای اسکان اکیپ های طبیعت گردی و گردشگری فراهم می کند . در ادامه این مطلب به تجزیه و تجلیل چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی میپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی بزرگ راهنمایی میکنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مهندسی شده می باشد که سقف آن به صورت شیروانی مانند طراحی شده است ، این نوع سازه سقف موجب می شود که به هنگام بارندگی آب بر روی سقف ساکن نمانده و از همین رو به خوبی از نفوذ آب جلوگیری به عمل می آید . در فضای داخلی این چادر مسافرتی یک اتاق نشیمن و دو اتاق مجزا برای استراحت وجود دارد که از آن ها نی توانید برای امور شخصی مانند تفکیک چادر مسافرتی هنگام خواب و استراحت استفاده کنید ، یکی از مزیت های این چادر مسافرتی قابلیت برداشتن دیواره های آن می باشد که این امر می تواند فضای داخلی چادر مسافرتی را به محیطی بزرگ و یکدست برای دورهمی های دوستانه تبدیل کند . تعداد سه عدد درب برای ورود و خروج هر چه راحت تر در این چادر وجود دارد .

درب اصلی این چادر مسافرتی در اتاق اصلی نشیمن و دو درب دیگر هر کدام در اتاق های مجزا واقع شده اند تا ورود و خروج را برای تمامی اتاق ها مهیا سازند . علاوه بر درب ها ، تعداد شش عدد پنجره در بدنه این محصول وجود دارد که توسط پرده هایی کرکره ای مانند می توانید تابش نور را از این پنجره ها کنترل کنید ، همچنین درب و تمام پنجره ها مجهز به توری هایی با تراکم بالا از جنس پی وی سی می باشد . اما یکی از نکات قوت این چادر مسافرتی را می توان پارچه بدنه با کیفیت و مقاوم آن دانست ، پارچه ای از جنس پلی استر که دارای ضخامت نازک اما مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب می باشد ، این ضخامت نازک باعث شده است که وزن چادر مسافرتی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد سبک باشد .

وزن این چادر با تمامی اقلام جانبی که به همراه دارد بالغ بر 12 کیلو گرم است که بابت جا به جایی آن نباید نگرانی به خود راه دهید زیرا با خرید این چادر مسافرتی اتوماتیک بزرگ برای شما عزیزان یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که جا به جایی چادر مسافرتی را با راحتی امکان پذیر می کند . در دیواره های داخلی این چادر کمپینگ جیب هایی وجود دارد که از آن ها می توانید برای نگهداری وسایل شخصی خود استفاده کنید .

همچنین آویزهایی در سقف تعبیه شده است که آن ها برای نگهداری روشنایی و تامین نور داخلی چادر مسافرتی در تاریکی شب های کمپینگ استفاده کنید . لازم به ذکر است که ستون های تعبیه شده در بدنه این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد و کیفیت آن ها در برابر وزش بادهای شدید به شدت بالا می باشد ، همچنین این نوع آلومینیوم دارای خاصیت زد زنگ است و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط نامساعد جوی مانند بارش برف و باران استفاده کنید .

ظرفیت این چادر مسافرتی 10 نفر به صورت درازکش و 13 الی 15 نفر به صورت خوابیده می باشد که فضای بسیار مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و یا دوستانه است . لازم به ذکر است که تمامی اقلام جانبی برای نصب این چادر مسافرتی اعم از میخ و طناب نصب ، به همراه دفترچه راهنما برای شما عزیزان به همراه چادر مسافرتی ارسال می شود که نیاز شما را به خرید وسایل جانبی همراه چادر مسافرتی برطرف می کند . چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره خانوادگی را می توانید همین حالا از نمایندگی تهران اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...