چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ضدآب

coleman 3280

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ضدآب با راه اندازی فوری و دارای کابین و یا همان اتاق در بخش داخلی مناسب کمپینگ و سفر های طولانی مدت می باشد. این چادر مسافرتی در بخش درب و پنجره ها مجهز به توری pvc با چگالی 90% بوده به همین دلیل می تواند در روز های تابستانی از تابش مستقیم و شدید نور خوشید به فضای داخلی جلوگیری کند. سازه های این چادر مسافرتی کاملا هیدرولیکی و اتومات بوده به همین دلیل در راه اندازی کمتر از چند دقیقه نیاز به زمان داشته و به راحتی برای استفاده شما اماده خواهد بود. روکش بدنه محصول از پارچه ضدآب برزنتی شمعی بوده و درز های آن علاوه بر دوخت مقاوم دارای چسب نیز هستند. به همین دلیل بوده که می توانید در زمان باران بدون دغدغه از طبیعت لذت برده و نگران خیس شدن خود و لوازم همراهتان نباشید. این محصول دارای یک ساک حمل نیز بوده که از پارچه دولایه تولید شده تا بتوانید سختی های زمان سفر را تحمل کند. در بخش داخلی این محصول از دو اتاق تشکیل شده می توانید برای استفاده از تشک بادی کمپینگ اینتکس نیز استفاده کرده و به راحتی برای خوابیدن تا 6 نفر بزرگسال مناسب می باشد. توجه داشته باشید کابین های این محصول قابلیت ادغام شدن نیز دارند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را به صورت کاملا اورجینال خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 427 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی شمعی
 جنس پایه ها الومینینوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 6نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ضدآب کد محصول : coleman 3280 چادر مسافرتی اتوماتیک ضد آب را می توان با توجه به ظاهر مهندسی شده و همچنین رنگبندی زیبایی که در بخش بدنه بیرونی خود دارد یکی از زیباترین چادر های تولید شده در سال جاری دانست . این چادر مسافرتی همانطور که در توضیحات کوتاه آن مشاهده کردید دارای پوششی کاملا ضد آب می باشد که در برابر نفوذ آب در زمان بارش باران به خوبی عمل می کند .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این چادر مسافرتی اتوماتیک نماییم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را در خرید چادر مسافرتی ایده آلتان همراهی کنیم . این چادر مسافرتی در فضای داخلی خود دارای دو اتاق مجزا می باشد که توسط دیواره هایی پرتابل از یکدیگر جدا شده اند . پرتابل بودن این دیواره ها بدین معنا می باشد که به راحتی و در صورت لزوم می توانید آن ها را از میان برداشته و فضای داخلی بزرگی را برای خود داشته باشید .

با توجه به ابعاد بزرگی که برای این چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است ، فضایی ایده آل برای 6 نفر به صورت خوابیده و 10 نفر به صورت نشسته می باشد که مناسب برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و دوستان می باشد . تعداد شش عدد پنجره به همراه دو عدد درب برای ورود و خروج و هر چه راحت تر علاوه بر تردد ایده آل به خوبی در جهت گردش و تهویه هوای داخلی نیز عمل می کند ، لازم به ذکر است که تمامی پنجره ها و درب های موجود در بدنه این چادر مسافرتی مجهز به توری با چگالی بالا می باشد که شما را از گزند حشرات به خوبی حفظ می کند .

در بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که از برخورد هر گونه اجسام تیز و آتشین به بدنه این چادر مسافرتی خودداری کنید زیرا بدنه چادر های مسافرتی با توجه به ماهیت پارچه ای که دارند در برابر این اجسام آسیب پذیر می باشند . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی اتوماتیک کاملا ضد آب می باشد و در همین راستا درزهای موجود در بدنه اصلی آن به خوبی علاوه بر دوخته شدن ، آب بندی شده اند . همچنین پوشش دوم این چادر مسافرتی نیز بر مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب افزوده است که از این رو آن رو به گزینه ای مناسب برای استفاده در شرایط بارانی تبدیل کرده است .

از دیگر بخش های مهم یک چادر مسافرتی که تاثیر بالایی در استحکام آن دارد ، ستون های تشکیل دهنده می باشد . ستون های کارگذاری شده در این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم است که به صورت کاملا اتوماتیک تعبیه شده است و از این رو راه اندازی چادر را در کمپینگ ها به راحتی و ظرف مدت کوتاهی امکان پذیر می کند . این ستون ها ضد زنگ می باشند و خیال شما را به هنگام استفاده در شرایط بارانی به طور کلی راحت می کند .

لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی اتوماتیک به صورت کامل قابل شستشو می باشد و پس از کمپینگ های خود می توانید اقدام به شستشوی آن نمایید . فقط باید توجه داشته باشید که به هنگام خیس شدن و شستشوی بدنه این چادر مسافرتی آن را در فضای باز ابتدا خشک کرده و سپس اقدام به جمع کردن چادر نمایید . وزن این چادر مسافرتی اتوماتیک ضد آب بالغ بر 9 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد استاندار است و با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد .

همچنین میخ و طناب نصب نیز به منظور هر چه راحت کردن راه اندازی این محصول برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را به طور کلی از بابت لوازم جانبی چادر مسافرتی راحت می کند . چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ضد آب با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...