چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

ch 9807

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره دارای فضای بزرگ و راحت و امکانات جانبی مورد نیاز شما در زمان سفر بوده که مناسب خانواده و سفر های دسته جمعی دوستانه تولید شده است . بر روی دیواره داخلی این چادر مسافرتی دو عدد جیب داخلی تعبیه شده که فضای کافی برای نگهداری از تلفن همراه ، کیف پول ، کلیدها و سایر ابزار کوچک اما باارزش شما دارد . سازه های این چادر مسافرتی اتوماتیک بوده پس  چادر خود را در مدت زمان کمی تنظیم کنید. چادر ایستاده قابل حمل فوری که به راحتی قابل برگشت است به شکل جمع و جور است .

جنس بدنه چادر مسافرتی از پارچه پلی استر بوده که یک مانع در برابر اشعه های مضر خورشید ایجاد کرده و شما را کاملا خنک نگه می دارد. تعداد 2 عدد درب تعبیه شده بر روی بدنه رفت و امد شما را به سهولت ممکن خواهد کرد . پوشش دوم این چادر مسافرتی برای محافظت مضاعف شما در برابر آب باران و وزش باد مقاوم مانده و تجربه متفاوتی در زمان سفر برای شما فراهم می کند .

به دلیل عملکرد خوب این چادر مسافرتی در برابر بارش برف و باران و ساختار ضدباد آن شما می توانید از این محصول در سفر های ماجراجویی در جنگل ، هنگام کوهنوردی ، کمپینگ و ... این محصول را انتخاب کرده و دغدغه ای بابت اقامت در داخل طبیعت نداشته باشید. اگر قصد خرید چادر مسافرتی ایده آل خود را برای تمامی سفر ها در 4 فصل دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

سازه چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

سازه ای که برای تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره استفاده شده است ، در نام محصول نیز ذکر شده است که آن هم سازه اتوماتیک یا چتری می باشد . سازه اتوماتیک به دلیل اینکه ساختاری بسیار شبیه به سازه چتر های معمولی دارد با این نام نیز شناخته می شود ، هر چادر مسافرتی عمدتا از دو بخش بدنه و فریم تشکیل شده است که فریم یا همان سازه در مدل های مختلف چادر مسافرتی ممکن است تفاوت داشته باشد .

از ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره اشاره کرد ، راه اندازی بسیار ساده و سریع آن می باشد که به دلیل طراحی سازه اتوماتیک کسب کرده است . این سازه دارای استحکام بالایی بوده و معمولا برای ساخت چادر های مسافرتی سایز بزرگ همچون چادر مسافرتی فوق که برای استفاده 10 نفره می باشد بسیار مناسب است .

ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره می توان به داشتن سقف بلند اشاره کرد ، کمتر چادر مسافرتی را مشاهده خواهید کرد که حتی گوشه های آن نیز دارای ارتفاعی 2 متری باشد ، بدین ترتیب رفت و آمد در چادر بسیار ساده تر خواهد شد و شما می توانید به خوبی در داخل چادر قدم بزنید و بایستید . 

از ویژگی های بسیار عالی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره می توان به وزن 12 کیلوگرمی آن اشاره کرد که در مقایسه با ابعاد بسیار بزرگی که دارد ، وزن کاملا ناچیزی بوده و می تواند برای شما نیز بسیار مفید باشد زیرا به راحتی و بدون اذیت شدن می توانید آن را حمل کرده و در هر جایی استفاده کنید . از خصوصیات دیگر محصول نیز می توان به اتاقک ها و ساختار ظاهری و بدنه ای آن اشاره نمود که در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به این موارد اشاره خواهد شد .

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

چادر های مسافرتی نیاز به مراقبت و نگهداری دارند ، دقیقا همانطور که سایر محصولات و وسایل نیز نیاز به مراقبت دارند تا آسیبی ندیده و خطری آن را تهدید نکند . در این بخش عمده اتفاق هایی که می تواند به چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره و سایر چادر های مسافرتی آسیب بزند را بررسی خواهیم کرد . یکی از عمده آسیب هایی که ممکن است یک چادر ببیند ، آسیب دیدگی از بخش کف چادر می باشد زیرا کاملا با زمین در تماس بوده و امکان ساییدگی بسیاری وجود دارد .

برای جلوگیری از آسیب دیدن کف چادر مسافرتی ما به شما پیشنهاد می کنیم که از زیرانداز استفاده کنید و چادر خود را در یک محل مناسب و تمیز راه اندازی کنید . برخورد هر چیز و شی نوک تیز هم می تواند به بدنه آسیب بزند . حرارت آتش نیز می تواند سبب سوختن بدنه شود ، بنابراین توصیه می شود که در صورت برپا کردن آتش ، آن را دور تر از چادر روشن کنید . 

 نوع اتوماتیک
 طول 430 سانتی متر
 عرض 305 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر با روکش شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 7نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره با ساختاری متفاوت نسبت به سایر چادر های مسافرتی تولید شده است که طراحی متفاوت آن سبب شده است تا بتوانید علاوه بر داشتن یک چادر مسافرتی ضد آب و مناسب برای آب و هوای بارانی ، از آن در شرایط آب و هوایی گرم نیز استفاده کنید . داشتن یک چادر مسافرتی که در بیشتر فصول قابل استفاده باشد ، می تواند شما از اجاره سوئیت یا هتل و ... بی نیاز کند ، به همین جهت نیز با خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره می توانید یک چادر مسافرتی مطمعن و با ابعاد بسیار بزرگ برای مصارف خانوادگی و گروهی داشته باشید . در ادامه مطلب نیز به بررسی بیشتر چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره خواهیم پرداخت .

ساخت و تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

تصاویری از بخش خارجی و داخلی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره در بالا قرار داده شده است که می توانید با ساختار آن به صورت کامل آشنا شوید . طراحی این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی بوده که بخشی از آن به عنوان یک چادر مسافرتی با 4 دیواره می باشد که می تواند یک فضای بسته و یک حریم خصوصی بسیار عالی را برای شما ایجاد کند . همچنین بخش بیرونی آن دارای فضایی باز تر است که می توانید در آن بخش نیز نشسته و از فضای آزاد تر و تهویه هوای بهتری برخوردار شوید .

بنابراین شما می توانید به عنوان سایه بان از بخش جلویی چادر مسافرتی استفاده کنید . این طراحی می تواند به شما اجازه دهد تا در سواحل نیز از چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره استفاده کنید . به همین علت نیز به این چادر مسافرتی ، چادر مسافرتی چند منظوره گفته می شود . طراحی کلی این چادر نیز متشکل از بدنه اصلی و فریم است که هر یک از آن ها از اجناسی متفاوت و با ویژگی های مختلف ساخته شده است که ممکن است هر چادری از یک جنس متفاوتی ساخته شده باشد . 

جنس چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

به صورت کلی یک چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل شده است که بخش بدنه و سازه می باشد که بخش بدنه تمامی چادر های مسافرتی از پارچه تشکیل شده است و بخش سازه چادر ها نیز ممکن است فلزی یا غیر فلزی باشند . برای ساخت چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره از بدنه پلی استری استفاده شده است که می توان آن را یکی از مقاوم ترین پارچه ها به شمار آورد ، همچنین پلی استر ضد آب می باشد .

توجه داشته باشید که چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره به صورت دوپوش بوده و دارای پوشش دوم است که این پوشش نیز از پارچه شمعی تشکیل شده است که آن هم یک پارچه ضد آب می باشد . استفاده از طراحی دوپوش می تواند به خوبی چادر را در برابر باران ضد آب کند . بخش سازه چادر مسافرتی نیز به صورت سازه فایبرگلاسی تولید شده است ، فایبرگلاس دوامی همچون فلزات داشته و طول عمر بالایی نیز دارد ، همچنین کاملا ضد آب بوده و هیچگاه زنگ نمی زند و تضعیف نمی شود ، در کنار این ویژگی های بسیار خوب .

فایبرگلاس یک ویژگی بسیار عالی دیگری دارد که آن هم داشتن وزن سبک است که منجر شده تا چادر مسافرتی وزن بسیار پایینی داشته باشد . فایبرگلاس های استفاده شده در ساخت چادر مسافرتی ممکن است اشکال مختلف و مدل های مختلفی داشته باشند که برای ساخت چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره از مدل خشک آن استفاده شده است . در چادر های مسافرتی فنری از مدل های انعطاف پذیر فایبرگلاس استفاده می شود .

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره چندمنظوره دارای سازه ای از نوع اتوماتیک است ، این نوع طراحی که به طراحی چتری نیز معروف است ، یکی از راحت ترین نوع سازه هایی است که می توانید آن را راه اندازی کنید ، چرا که تنها با چند حرکت می توانید آن را راه اندازی کنید ، بدون اینکه نیازی به نصب پایه ها به یکدیگر داشته باشد . حجم بسته بندی چادر های مسافرتی اتوماتیک همچنین بسیار کوچک است . راه اندازی و جمع آوری چادر های مسافرتی اتوماتیک هر دو ساده و سریع هستند و تنها با فشردن یک دکمه و با کشیدن اهرم وسط سازه می توانید آن را به مانند یک چتر باز کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...