چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار

oztrail 7709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار یکی دیگر از متفاوت ترین تجهیزات کمپینگ با بهره مندی از طراحی ظاهری منحصر به فرد و دارای امکانات بالا برای اقامت دسته جمعی در طبیعت می باشد. این محصول جذاب از طراحی بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که در بخش ابتدایی خود از یک ایوان برخوردار است. این ایوان دارای دیواره هایی از جنس pvc توری و سقف ضدآب بوده به همین دلیل از این بخش برای قرار دادن کفش ها و تجهیزات همراه می توانید استفاده کنید. این قسمت محل مناسبی برای برپایی اتش مناسب اماده کردن غذا نیز می باشد.

در بخش داخلی این چادر مسافرتی تفکیک صورت گرفته تا بتوانید در زمان سفر های دوستانه نیز حریم شخصی خود را حفظ کنید. بخش داخلی چادر مسافرتی از دو تا مجزا و یک سالن نشیمن برخوردار بوده که به راحتی امکان ادغام دارند. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه باداوم پلی استر بوده که ساختاری ضدآب داشته و مجهز به یک پوشش دوم برای قسمت سقف نیز می باشد.

کف محصول از نوع پلی استر دولایه بوده که تاثیر فوق العاده بالایی بر طول عمر این قسمت از چادر مسافرتی دارد. این محصول دارای سازه هایی اتوماتیک و هیدرولیکی بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی و یا جمع اوری می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی اورجینال را خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 548 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 204 سانتی متر
 ظرفیت12 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 12نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار کد محصول : oztrail 7709 چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار می تواند محیطی امن و جادار برای یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و دوستان در کمپینگ می باشد . طراحی زیبا و مهندسی شده این چادر مسافرتی زبان زد است و از تمامی فضای این چادر به خوبی برای مصارف کمپینگ می توانید بهره مند شوید .

این چا ر مسافرتی دارای یک بخش بزرگ پذیرایی می باشد که می توانید برای دور هم بودن اعضا از آن استفاده نمایید ، در بخش های کناری این محیط ، دو اتاق مجزا واقع شده است که به هنگام خواب بسیار کاربردی است ، این اتاق های مجزا توسط توری هایی از جنس پی وی سی از محیط پذیرایی جدا می شوند . لازم به ذکر است که پرده هایی از جنس بدنه چادر مسافرتی به صورت کرکره ای ورودی های این چادر را در بر میگیرند و در مواقع مورد نیاز می توانید از آن ها برای حفظ حریم شخصی خود استفاده نمایید .

در بخش جلویی چادر مسافرتی ، محیطی نسبتا بزرگ وجود دارد که توسط ستون های نگهدارنده ، پارچه های ترکیبی توری و پلی استر را بر روی خود برپا کرده و فضای ایده آلی را در جلوی چادر کمپینگ تان برای شما فرام می کنند . این فضای بیرونی می تواند یه منظور قراردادن کفش ها و یا شب نشینی در هوای معتدل تابستانی مورد استفاده قرار بگیرد . این چادر مسافرتی علاوه بر موارد ذکر شده در بدنه خود دارای 6 عدد پنجره می باشد که با تهویه هوای داخلی در فصول گرم سال کمک شایانی می کند ، همچنین نورگیری این چادر مسافرتی به دلیل دارا بودن ساختار توری و همچنین تعداد پنجره های بالا عالی است .

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار در دو رنگبندی زیبا و با کیفیت ساخت بالا موجود می باشد . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از نوع پارچه پلی استر است که کیفیت و عملکرد خوبی را در مواقع بارش باران و یا سرد بودن هوای بیرونی از خود به نمایش می گذارد . از بخش های دیگر چادرهای مسافرتی که نقش کلیدی در استوار نگه داشتن چادر در شرایط نامساعد جوی دارد ، ستون های نگهدارنده می باشد .

ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس مقاوم و در عین حال انعطاف پذیر می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای طول عمر بالایی نیز است . لازم به ذکر است که این ستون های نگهدارنده به صورت اتوماتیک و هیدرولیک تعبیه شده است که راه اندازی این چادر مسافرتی را به راحتی و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه امکان پذیر کرده است .

از دیگر مواردی که در هنگام خرید چادرهای مسافرتی باید توجه ویژه ای به آن شود وزن سبک و قابلیت حمل آسوده آن است ، وزن این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد بزرگ و پایه های فایبرگلاسی که دارد سنگین و بالغ بر 17 کیلو گرم می باشد که یکی از مزیت های آن را می توان دارا بودن ساک حمل برای جا به جایی هر چه راحت تر دانست .

ابعاد پنج و نیم متر در سه متری این چادر مسافرتی به همراه ارتفاع ۲متری که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند محیطی بسیار ایده آل و در عین حال فراتر از استاندارد های جهانی را برای شما فراهم آورد ، با توجه به آزمایشات انجام شده این ابعاد برای جای گیری 10 الی 12 نفر به صورت درازکش استاندارد است . چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ایوان دار را می توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...