چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره برزنتی

shuttle 3009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره برزنتی محصولی از کارخانه شاتل در ابتدای سال 2020 دارای ارتفاع بلند با برخورداری از ساختاری مقاوم بوده که در واقع یکی از حرفه ای ترین چادر مسافرتی مناسب کمپینگ و کوهنوردی به شمار می رود. این چادر مسافرتی اتوماتیک دارای کیفیت بدنه خوب و ابعاد مناسب بوده که طوری در بخش داخلی آن 12 نفره به صورت نشسته و یا 6 نفره به صورت خوابیده می توانند به استراحت مشغول شوند. این محصول زیبا از یک پوشش اضافی نیز برخوردار بوده تا شما در زمان استفاده در مناطق سردسیر و یا هنگام بارندگی دچار مشکل خاصی نشوید. جنس بدنه این چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی با روکش شمعی می باشد. این جنس بدنه را به دلیل کیفیت بالا و برخورداری از ساختار صدآب انتخاب کرده اند تا کوهنوردان در زمان استفاده مشکلی نداشته و به راحتی به ساتراحت بپردازند. بدنه محصول از یک درب و دو عدد پنجره نیز برخوردار بوده که تمامی بخش ها دراای پوشش پشه بند هستند. این محصول وزنی کم داشته و با توجه به داشتن یک ساک حمل می توانید در زمان سفر به راحتی آن را به همراه ببرید. نوع سازه های محصول اتوماتیک بوده و جنس بدنه آن ها الومینیوم گالوانیزه می باشد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به تولیدی چادر مسافرتی مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره برزنتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره برزنتی را قصد داریم در این مقاله به چالش بکشیم. این محصول با بهره مندی از خصوصیات فوق العاده ای طراحی و تولید شده است که همین عوامل باعث شده تا فروش خوبی را در مورد این محصول شاهد باشیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که بهره مندی از ساختار قابلیت راه اندازی اسان ، طراحی نوین و راحتی در استفاده از محصول و هم چنین ابعاد استاندارد از ویژگی های خوبی است که این چادر مسافرتی همه را دارا می باشد....

بدنه با دوام

اولین ویژگی این محصول که شاید مهم ترین عامل هم در خرید باشد بحث کیفیت و جنس بدنه یک محصول است که قطعا نکته ای بسیار مهم به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این چادر مسافرتی تولید شده از نوع برزنتی می باشد. این جنس قطعا یک نوع رایج در بین محصولات و چادر های مسافرتی است. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر به صورت کاملا ضد اب طراحی شده است. قطعا این عامل در خرید و انتخاب این محصول بسیار اثرگذار می باشد. هم چنین نکته بعدی در بحث بدنه و اجزای ان به پایه های این کالا تعلق می گیرد. این پایه ها قطعا برای مقاومت بیشتر این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید با دقت در نصب این محصول کار را انجام دهید. در خصوص جنس این پایه ها هم باید عنوان کنیم که همگی از نوع الومینیومی می باشند که یک جنس انعطاف پذیر و در عین حال با دوام به شمار می رود. البته این انعطاف پذیری قطعا در هنگام نصب و راه اندازی کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

دارا بودن درب و پنجره ایده ال

اگر نگاهی به ظاهر این محصول بیندازید متوجه نوع طراحی درب ها و پنجره های این چادر مسافرتی می شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر دارای یک عدد درب ورود و خروج است که به صورت بزرگ و در بخش جلویی این محصول قرار دارد. ساختار این درب هم به صورت D شکل می باشد که نسبت به درب های مربعی یا مستطیلی جذابیت بیشتری داشته و جلوه زیباتری را هم به این محصول بخشیده است. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر دارا بودن سه عدد پنجره در بخش های کناری این محصول است که هر یک به صورت جداگانه قابلیت باز و بسته شدن را داشته و همگی از توری بهره می برند که قطعا باعث می شود تا شما بتوانید در هر فصل و شرایطی از این پنجره ها در مواقع دلخواه بهره مند شوید.

ظرفیت داخلی

در مورد ظرفیت داخلی این محصول هم باید به این مسئله اشاره کنیم که این چادر همان طور که از اسمش پیداست یک چادر 12 نفره می باشد. با این حال این ابعاد قطعا ابعادی نیست که بتوان از ان برای استراحت و دراز کشیدن استفاده کرد. در حالت کلی و در حالت نشسته شاید بتوان 12 نفرو یا حتی بیشتر از این محصول استفاده کنند اما در حالت دراز کش . برای استراحت ظرفیت داخلی این محصول نصف شده و 6 نفر می توانند از ان استفاده کنند. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اگر فرزند یا کودک هم در کنار شما باشد این ظرفیت بیشتر هم می شود.

راه اندازی اتوماتیک

قابلیت راه اندازی اتوماتیک هم از دیگر موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی می توانید با باز کردن بخش بالایی این محصول و هم چنین اتصال پایه ها به راحتی و به صورت اتوماتیک این کالا را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نموده و از ان استفاده نمایید. این نکته باعث شده تا در وقت شما هم بسیار صرفه جویی شده و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن در حین مسافرت اطراق نموده و به استراحت بپردازید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره برزنتی یک محصول زیبا با رنگ بندی جذاب است که دارای امکانات فوق العاده ای بوده و باعث شده تا رضایت مشتریان را هم به دست اورد. شما هم می توانید با چند کلیک ساده این محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نموده و از داشتن ان لذت ببرید.

اشکان روهنده

خوبه

489 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...