چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره تابستانی

ch 7608

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره تابستانی با سازه های مبله ای و طراحی اتوماتیک بوده که برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی و مناسب سفر های خارج شهر طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی طراحی بدنه مربع شکل داشته که بر روی هر دیواره آن یک درب بزرگ مجهز به توری pvc طراحی شده است. این نوع طراحی بدنه مناسب مناطق گرمسیر و یا فصل تابستان می باشد. زیرا علاوه بر این که از تابش مستقیم نور خوشید به بدن افراد جلوگیری کرده موجب گردش ازادانه هوا و بهره مندی از هوایی مطلوب می شود.

البته جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه ضدآب آکسفورد بوده و کف آن دولایه است. به همین دلیل برای استفاده در ساحل و در برخورد با رطوبت بالا نیز مناسب می باشد. توجه داشته باشید این چادر مسافرتی از یک پوشش دوم نیز برخوردار بوده تا در زمان بارندگی از خیس شدن مصون باقی بمانید. این محصول دارای طناب و میخ همراه نیز بوده تا با استفاده از آن بتوانید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارید. لازم به ذکر بوده حجم بسته بندی این چادر مسافرتی کاملا کوچک بوده و به راحتی با استفاده از یک ساک حمل در زمان سفر جا به جا خواهد شد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اصل را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس محصول مدنظر خود را خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد درب 4
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره تابستانی ch 7608 چادر مسافرتی اتومایتک سه نفره تابستانی با رنگ زیتونی زیبایی که در ساختاری بدنه خود دارد یکی از زیباترین چادرهایی می باشد که در ساحل های گرم می توانید از آن استفاده کنید . این چادر مسافرتی به دلیل ساختار بدنه دو حالتی که دارد ویژگی تابستانی را به خود اختصاص داده است . چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دارای بدنه ای می باشد که در 4 طرف خود از پنجره های بزرگ مجهز به توری برخوردار است .

توری های موجود در بخش درب و پنجره این چادر مسافرتی از جنس برزنت شمعی می باشد که استحکام بالایی را در مقابل حشرات ریز به داخل چادر از خود به نمایش می گذارد . پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از جنس آکسفورد می باشد که کیفیتی بی نظر در مقابل نفوذ آب از خود نشان می دهد .

پارچه برزنتی ضد آب دارای درزهای آب بندی شده ای است که این چادر مسافرتی را می تواند تبدیل به گزینه ای ایده آل برای استفاده در شرایط ساحلی و یا آب و هوایی بارانی کند . بر خلاف اسم تابستانی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می توانید از آن در شرایط آب و هوایی بارانی نیز استفاده کنید . در بخش سقف این چادر مسافرتی پوشش دوم آن به صورت مثلثی همراه با شیب ملایم تعبیه شده است که از جمع شدن آب بر روی آن جلوگیری می کند .

درب و پنجره های این چادر مسافرتی علاوه بر مجهز بودن به توری دارای پوششی از جنس پارچه بدنه می باشند که به صورت کرکره ای باز و بسته می شوند و در صورت لزوم می توانید از آن برای نورگیری هر چه بیشتر چادر و یا عدم تابش نور استفاده کنید . رنگ زیتونی بدنه به همراه ساختار کف طوسی رنگ آن بر زیبایی های این محصول افزوده است و می تواند در ساحل نگاه رهگذران را به خود خیره کند . به همراه این محصول در پکیج بسته بندی آن میخ نصب و طناب در صورت نیاز وجود دارد که خیال شما را از بابت راه اندازی هر چه سریع تر راحت می کند .

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس مقاوم می باشد که از جمله خصوصیت های مهم آن انعطاف پذیری مهندسی شده است . این انعطاف پذیری باعث می شود که به هنگام وزش بادهای شدید چادر انعطاف ایده آل را داشته باشید و به خوبی مقاوم و سالم در شرایط آب و هوایی نامساعد بماند .

ستون های این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک جهت راه اندازی ساخته شده است که راه اندازی و جمع آوری این محصول را در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر کرده است . ساختار این چادر مسافرتی به صورت مربعی شکل می باشد که ابعادی به طول و عرض 240 سانتی متر همراه با ارتفاع 165 را دارد . ارتفاع ایده آل این محصول باعث می شود که به راحتی بتوانید درون آن به رفت و آمد در حالت نیمه ایستاده بپردازید . ظرفیت این چادر مسافرتی با وجه به ابعاد استانداردی که دارد در حالت درازکش 3 نفر و در حالت نشسته 5 الی 6 نفر می باشد .

وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن است و به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت های طولانی سفر و یا پیاده روی نیز می باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک 3نفره تابستانی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...