چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دوپوش کلمن

coleman 3282

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دوپوش کلمن محصولی استثنایی از این شرکت بزرگ برای استفاده در تمامی شرایط جوی بوده که به دلیل راه اندازی فوری و امکان حمل اسان در میان علاقمندان به سفر و کمپینگ به محبوبیت بالایی دست یافته است. این چادر مسافرتی در میان محصولات ضدآب کمپینگ قرار داشته زیرا روکش بدنه آن از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی شمعی تولید شده که کاملا ضدآب و باداوم بوده و می تواند دمای محیط داخلی محصول را حفظ کند. البته برای حفظ گرمای محیط داخلی در فصول سرد سال و یا ایمن باقی نگه داشتن این محیط در زمان بارندگی این چادر مسافرتی مجهز به یک پوشش اضافی با پارچه پلی اورتان شده است.

سازه های این محصول مشابه چتر و کاملا اتوماتیک بوده به طوری که توسط کارخانه سازنده به صورت کاملا پیش ساخته به دست شما می رسد. این نوع سازه در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و می تواند موقعیت خود را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد. در فرایند تولید این چادر مسافرتی از جنس الومینیوم ضدزنگ برای سازه ها استفاده شده زیرا وزنی کم داشته و ساختاری انعطاف پذیر داشته که در زمان باد می تواند محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی کلمن را با قیمت مناسب و کاملا اورجینال خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 304 سانتی متر
 عرض 274 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت6 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی شمعی
 جنس پایه ها الومینینوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دوپوش کلمن coleman 3282 چادرهای مسافرتی در رنگبندی های گوناگون به همراه ساختار های متنوع و مختص برای محیط های مختلف توسط برندهای تولید کننده جهانی و داخلی با کیفیت به بازارها عرضه می شوند . هر کدام از این چادرهای مسافرتی دارای مزیت ها و معایبی می باشد که آن ها را مناسب برای استفاده در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف کرده است .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این چادر مسافرتی با کیفیت از برند کلمن کنیم و در خرید چادر مسافرتی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دوپوش کلمن . این چادر مسافرتی در بدنه خود دارای ساختاری تقریبا مربعی شکل همراه با درب بزرگ در بخش ورودی خود می باشد که ورود و خروج را امکان پذیر می کند . در طرفین این محصول پنجره هایی نیز تعبیه شده است که به همراه درب دارای توری از جنس پی وی سی است و به خوبی می تواند از ورود حشرات جلوگیری کند .

نورگیری این چادر مسافرتی به دلیل پنجره های بزرگی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است فوق العاده می باشد و از این رو می توانید از آن در شرایط و هوایی تابستانی و یا در شرایط آب و هوایی سرد برای نورگیری استفاده نمایید . همچنین علاوه بر توری ، درب و پنجره های موجود در ساختاری بدنه چادر مسافرتی دارای پوشش هایی از جنس بدنه چادر می باشد که در صورت کشیده شدن بر روی پنجره به خوبی می تواند از ورود نور به داخل چادر جلوگیری کند .

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت ضربدری بر روی سقف این چادر مستحکم شده اند و ساختاری بدنه را به خوبی در برابر بادهای شدید مقاوم نگه می دارند . این محصول دارای ستون هایی از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت آن ها در چادرهای مسافرتی زبان زد است و از بهترین و مستحکم ترین ستون ها به شما می آید . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی دارای خصوصیت ضد زنگ نیز است از این رو می توانید از این محصول در شرایط بارانی بدون دغدغه استفاده کنید .

از دیگر نکات مهم که در هنگام خرید چادرهای مسافرتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید جنس پارچه استفاده شده در بدنه این محصولات است . این چادر مسافرتی کلمن دارای دو پوشش می باشد که در شرایط آب و هوایی مختلف بسته به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید . پارچه اصلی این چادر مسافرتی از جنس شمعی برزنتی است که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب ایده آل است .

لازم به ذکر است که پوشش دوم این چادر مسافرتی که در شرایط بارانی و همچنین آب و هوای سرد کوهستانی می توانید از آن استفاده کنید از جنس پارچه پلی اورتان است که مقاومت این چادر مسافرتی را در برابر نفوذ آب دو چندان می کند . همچنین درزهای موجود در پارچه های ساختاری این چادر مسافرتی به خوبی دوخت و آب بندی شده اند تا در مواقع اضطرار عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش بگذارند .

ابعاد این چادر مسافرتی 3 متر در 274 سانتی متر می باشد که ارتفاعی بالغ بر 190 سانتی متری را داراست . این چادر مسافرتی با توجه به ابعادی که دارد ، دارای ظرفیت 4 نفر به صورت خوابیده و 6 الی 8 نفر به صورت نشسته می باشد که برای کمیپنگ هایی با جمعیت متوسط و یک آخر هفته شاد به همراه دوستان و خانواده بسیار ایده آل است . وزن این محصول با متعلقاتی که به همراه آن برای شما عزیزان ارسال می شود 11 کیلو گرم است که کمی سنگین تر از استانداردهای جهانی به شما می آید و این سنگینی وزن به دلیل ساختار دوپوش و ستون های مستحکم از جنس آلومینیوم آن است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...