چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش اتاق دار

KingCamp 3240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش اتاق دار با فضای داخلی بزرگ و کاملا خانوادگی باعث شده تا شما در زمان سفر و کمپینگ از اسایش بالایی برخوردار باشید. این محصول از دو درب برخوردار بوده که از بخش مرکزی چادر می توانید محصول را به دو محصول مجزا با ظرفیت داخلی 4 نفره تبدیل کنید. فضای داخلی این محصول استثنایی به راحتی برای استراحت و خواب 8 نفره به طور همزمان مناسب بوده به همین دلیل مناسب خانواده و سفر های دسته جمعی دوستانه می باشد.

در بخش داخلی محصول و بر روی دیواره های آن تعداد 2 عدد جیب طراحی شدخ تا بتوانید لوازم با ارزش خود را در این بخش قرار بدهید. این محصول از ساختار دوپوش برخوردار بوده به همین دلیل می توانید فضای داخلی را از تابش شدید خورشید و یا بارش باران مصون نگه دارید. جنس بدنه محصول از پارچه ضدآب آکسفورد و پوشش دوم آن از نوع برزنتی می باشد. این ساختار برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی مناسب بوده و کاملا سازگار با محسط زیست می باشد.

توجه داشته باشید بدنه مشبک این چادر مسافرتی با برخورداری از درب ها و پنجره های مناسب موجب تهویه کامل هوای داخلی می شود. در بخش داخلی محصول یک قلاب بر روی سقف برای اویختن لامپ و یا فانوس وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید چادر مسافرتی اورجینال را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 396 سانتی متر
 عرض 274 سانتی متر
 ارتفاع 198 سانتی متر
 ظرفیت8 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 8نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دو پوش اتاق دار KingCamp 3240 چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش آکسفورد یکی دیگر از محصولات زیبا و با دوام برند کینگ کمپ می باشد که از کیفیت ساخت بالا برخوردار است . این محصول در همان ابتدای عرضه به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده و از این به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادرهای مسافرتی باز کند .

لازم به ذکر است که با توجه به ظرفیت بالایی که این محصول دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت هایی به همراه خانواده با تعداد نفرات بالا باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی کمپینگ به بهترین تصمیم گیری برسانیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این کالا دارای ساختاری بزرگ به همراه اتاق هایی مجزا می باشد که از قابلیت تبدیل شده به دو چادر سفری کوچک تر را به راحتی فراهم می آورد . یکی از مزیت های این چادر مسافرتی را می توان همین امر دانست .

فضای داخلی این محصول به ابعاد تقریبی 4 متر در 2 متر و 76 سانتی متر می باشد که فضای بسیار ایده آل و استاندارد را برای جای گیری 8 نفر بزرگسال به صورت خوابیده فراهم کرده است . از این رو می توانید به همراه خانواده در یک کمپینگ در مناطقی با آب و هوای مطلوب و یا سرد زمستانی یک آخر هفته شاد را سپری کنید . دو عدد درب ورودی در ساختار بدنه این چادر مسافرتی تعبیه شده است که به همراه پنجره های موجود در بدنه آن دارای توری از جنس پی وی سی می باشد و از این رو علاوه بر تهویه هوای داخلی به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . این چادر مسافرتی به همراه خود دارای میخ و طناب نصب می باشد که خیال شما را بابت راه اندازی این محصول راحت می کند .

شایان ذکر است که پاره های استفاده شده در ساخت این محصول به منظور راه اندازی آن به صورت اتوماتیک تعبیه شده است که برپایی و جمع آوری این چادر مسافرتی را در مدت زمان کوتاهی فراهم می کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی زیبا از نوع آکسفورد می باشد . پارچه آکسفورد دارای جنس انعطاف پذیر همراه با دوختی مقاوم و متراکم می باشد که از ورود آب به فضای داخلی چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . به منظور ضد آب شدن هر چه بهتر بدنه این چادر مسافرتی به خوبی درزهای آن آب بندی شده است .

همچنین این محصول همانطور که از نام آن پیداست دارای ساختار دو پوش می باشد که در پوشش دوم از پارچه برزنتی استفاده شده است و مقاومت آن را بیش از پیش در برابر نفوذ آب و همچنین وزن بادهای شدید بالا برده است . شایان ذکر است که ستون های این چادر مسافرتی نیز دارای ساختاری مستحکم از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد . خصوصیت ضد زنگ بودن نیز یکی دیگر از مزیت های این چادر مسافرتی کینگ کمپ می باشد که شرایط استفاده از این محصول را در موقعیت های آب و هوایی بارانی فراهم کرده است .

همچنین ستون های مقاوم این چادر دوپوش به صورت مستحکم در زمین محکم می شود و از این رو قابل استفاده در شرایط آب و هوایی طوفانی نیز است . چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره دوپوش از برند کینگ کمپ را می توان یکی از بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای پرجمعیت به همراه دوستان و یا خانواده دانست . این چادر مسافرتی دارای دو بخش در ساختار بدنه خود می باشد که از آن می توانید به عنوان اتاق های مجزا و یا دو چادر مسافرتی مجزا استفاده کنید .

وجود دو عدد درب برای ورود و خروج هر چه راحت تر از جمله مزیت های این چادر مسافرتی به شما می آید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع پارچه آکسفورد و همچنین پوشش دوم از نوع برزنتی است که ضد آب بودن این محصول را به خوبی تضمین می کند . این چادر مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یه به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...