چادر مسافرتی عصایی 12 نفره F.I.T tent

F.I.T Tent T44

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,660,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره F.I.T tent مدل Double Roof یک چادر مناسب برای سفرها و کمپینگ های با جمعیت بالا می باشد . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر oxford با روکش پلی اورتان می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب به داخل چادر در شرایط بد جوی می باشد . این چادر دارای ستون های فایبرگلاس با کیفیت و استحکام بالا می باشد که خیال شما را از بابت استحکام چادر در برابر باد و طوفان راحت می کند . همچنین در این چادر دو پنجره نیز تعبیه شده است که هوای داخل چادر را تهویه کرده و از راکد شدن هوا در داخل چادر جلوگیری می کند . جنس پارچه در قسمت کف چادر از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که قابلیت نفوذ آب تا 1000 میلی متر را دارد و از این لحاظ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . درزهای موجود در این چادر کاملا آب بندی شده اند تا کیفیت بالایی را برای شما در برابر نفوذ آب به ارمغان بیاورند . سقف این مدل از چادر دارای ارتفاع 180 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید درون این چادر بایستید.

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 61 در 17 در 17 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره F.I.T tent مدل Double Roof

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent مدل Double Roof محصولی بی نظیر و مقاوم ساخت این شرکت می باشد که جزو پر فروش ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است. این محصول کاملا ضد اب بوده و از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. در ادامه قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که می شود در رابطه با این محصول ارائه داد نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. در ابتدا باید گفت که شکل ظاهری این محصول مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. اگر بخواهیم دقیق تر به این چادر بپردازیم باید عنوان کرد که در جلوی این محصول درب ورودی تعبیه شده است که پارچه جلو ان از وسط و توسط یک زیپ مرکزی باز می شود و عبور و مرور محقق می شود. یک زیپ در پایین این محصول نیز قرار دارد که باعث می شود بتوانید درب را به طور کامل باز کرده و ان را به دو سمت هدایت کنید. در دو سمت دیگر این چادر و در بالا دو عدد پنجره قرار گرفته است که به صورت مستطیلی کوچک بوده و هر دو دارای پشه بند نیز هستند. درب این محصول نیز پشه بند را بر روی خود می بیند که تمام این موارد باعث شده تا در هنگام باز کردن هر یک از ان ها نگران ورود حشرات مضر به داخل چادر نباشید. هم چنین در بالای پنجره ها دو عدد قلاب پارچه ای قرار گرفته است که با لول کردن پارچه پنجره به سمت بالا و بستن ان به هر یک از دو قلاب با خیال راحت می توانید هوا را در داخل چادر به جریان بیندازید. در پایین این محصول نیز نام تجازی کارخانه تولید کننده این چادر با حروف لاتین و رنگ سفید بر روی این محصول نوشته شده است که نشان از اصالت و کیفیت بالای این محصول دارد. علاوه بر این ها در قسمت بالایی این چادر پوش دوم و به اصطلاح دیگر پارچه ای اضافه تعبیه شده است که از ریختن مستقیم اب باران بر روی سقف این چادر جلوگیری می کند. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که بالا ترین نقطه این محصول یا همان پوش دوم به صورت یکدست سبز رنگ می باشد. بقیه نقاط این چادر نیز به صورت ابی رنگ طراحی شده است و پایین ترین نقطه این محصول نیز که بر روی زمین قرار می گیرد به صورت تمام خاکستری رنگ می باشد. علاوه بر این ها پارچه های دور تا دور درب ورودی و پنجره ها نیز به صورت سبز رنگ تولید شده است. لازم به ذکر است که این محصول در دو رنگ طراحی شده است که رنگ دیگر ان به جای ابی ، مشکی رنگ است. تمامی این موارد باعث شده تا یم چادر با کیفیت بالا و طراحی شکیل و چشم نواز را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر نکات مهمی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه یک محصول است. این چادر مسافرتی ساخته شده از جنس رویه پلی استر می باشد که فوق العاده مستحکم بوده و به اسانی دچار اسیب نمی شود. هم چنین این چادر کاملا ضد اب بوده و از نفوذ اب باران تا 1000 میلی متر را جلوگیری می کند که یکی از مزایای خوب این محصول است. علاوه بر این ها پایه های این چادر همگی ساخته شده از جنس فایبر گلاس هستند که انعطاف پذیری بالایی داشته و ان ها نیز به راحتی خراب نخواهند شد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان کرد که این چادر دارای ابعاد بسته بندی 61 در 17 در 17 سانتی متر می باشد. هم چنین از این محصول به طور نشسته 12 نفر و به صورت داز کش 6 نفر به طور هم زمان می توانند استفاده کنند. علاوه بر این ها این چادر دارای طول 320 سانتی متر و عرض 280 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع ان نیز 180 سانتی متر است. از دیگر نکاتی که باید به ان اشاره کرد وزن خود محصول است که 6.1 کیلوگرم بوده و به اسانی می توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با نصب و راه اندازی این چادر مسافرتی عصایی در ابتدا باید گفت که در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که اموزش نصب و همین طورجمع کردن این چادر را می توانید در داخل ان مشاهده کنید. اما در حالت کلی تنها کافی است که این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از نوع قرار گیری پایه ها و همین طور طناب ها اقدام به باز کردن این چادر کرده و ان را سر پا کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و پس از یک بار باز و بسته کردن کامل این محصول به سادگی قلق ان را پیدا خواهید کرد. در ارتباط با مراقبت از این محصول نیز باید گفت که بهتر است اشیا نوک تیز یا هر وسیله ای که امکان سوراخ کردن پراچه و یا همین طور اتش زدن ان را دارد را از کنار این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها مراقب پایه های این چادر نیز باشید تا فشار زیادی به ان ها وارد نشده و همین طور ان ها را بیش از اندازه خم نکنید تا تغییر ظاهر دهند. با رعایت این نکات می توانید از این چادر با همان کیفیت بی نظیر موقع خرید تا سالیان سال استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent مدل Double Roof محصولی بی نظیر می باشد که در دو رنگ مختلف تولید شده است. این محصول کاملا ضد اب بوده و دارای پشه بند و هواکش نیز می باشد. هم چنین در کنار این محصول ساک حمل نیز قرار دارد که جا به جایی ان را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...