چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا

syn 54467

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا یکی دیگر از محصولات باکیفیت وبده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه شده و با توجه به قیمت مناسب به یکی از رقیب های اصلی چادر های مسافرتی بزرگ مبدل شده است. جنس رویه این چادر مسافرتی از جنس پلیی استر بوده که کیفیت و مقاومت زیادی در برابر نفوذ اب داشته و تا دمای 40 درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد. برای تولید پایه های محصول از نوع فایبرگلاس بوده که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است. ساختار پایه های محصول از نوع فنری بوده و در کمترین زمان و بسیار اسان راه اندازی می شود. به دلیل جنس بدنه مرغوب و وزن کم محصول و همچنین سهولت نصب ان برای مصارف کمپینگ این کالا توصیه شده است. برای گردش ازادانه هوا در فضای داخلی محصول علاوه بر درب بزرگ بر روی بدنه ان یک پنجره تعبیه شده که به همرا درب اصلی مجهز به پشه بند هستند. به همین دلیل از ورود حشرات به فضای داخلی اجتناب می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای یک پنجره دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما
 

چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا از سری محصولات بادوام و زیبا بوده که در عین سبکی ساختاری مقاوم و استاندارد دارد. این محصول با فضای مربعی داخل گنجایش 12 نفر نشسته و در حدود 8 نفر را به صورت خوابیده دارد. باتوجه به مرغوبیت این ساختار و گنجایش بالای ان شما می توانید جهت مسافرت های خانوادگی و یا کمپینگ از ان بهره برداری نمایید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی همه جانبه ان برسیم. س برای یک انتخاب مناسب و خرید چادر مسافرتی توصیه می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول زیبا دارای ساختاری مربع شکل بوده و سازه های ان به حالت انحنا دار در چهار بخش ان قرار داده شده اند. این محصول در بخش ابتدایی دارای یک درب بزرگ برای ورود و خروج اسان اشخاص به محیط داخلی می باشد. برای تهویه مطبوع هوا داخلی و گردش ازادانه هوای تازه در داخل چادر علاوه بر این درب بر روی دیواره محصول یک پنجره بزرگ نیز طراحی شده است. توجه داشته باشید برای جلوگیری ورود حشرات به محیط داخلی این چادر مسافرتی تمام این بخش ها مجهز به پشه بند هستند. درب ورودی محصول و پنجره ان توسط یک زیپ به راحتی باز و بسته شده و از طریق بند های تعبیه شده در دیواره محصول کاملا باز نگه داشته خواهد شد. این محصول جذاب دارای بدنه ای به رنگ زیبا ابی بوده که طرفداران زیادی دارد. سقف محصول برای ایجاد یک تضاد مناسب به رنگ نارنجی بوده و ساختاری متفاوت ارائه می شود.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا در عین حال حفظ کیفیت زیاد کالا هستند. به همین جهت شرکت تولید کننده برای حفظ رضایتمندی مشتریان محترم و احترام به حقوق ان ها به این اصل پایبنده بوده و این محصول از پارچه ای با جنس پلی استر تولید می شود. این ساختار کاملا ضد اب بوده و برای دماهای 10 الی 40 درجه سانتی گراد توصیه شده است. توجه داشته باشید تغییرات شرایط جوی اب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید به ساختار محصول اسیبی در پی ندارد. به همین جهت از این کالا در مناطقی با میزان بارندگی بالا می توانید بهره برداری کنید اما محصول توان حفظ استحکام در مقابل طوفان را ندارد. سازه های فریمی محصول از جنس فایبرگلاس انتخاب شده زیرا از انعطاف پذیری بالا در کنار وزن کم برخوردار بوده و در برابر فشار و ضربه کاملا مستحکم می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول مربع شکل دارای طول و عرضی برابر و بالغ بر 280 سانتی متر بوده به همین جهت گنجایش 12 نفر برای ظرفیت نشسته محصول کاملا منطقی است. این محصول دارای ارتفاع 160 سانتی متری بوده تا افراد بلند قد نیز به راحتی از این کالا استفاده نمایند. در نظر داشته باشید برای ورود هرگونه جسم خارجی از جمله حشرات و اب به اخل چادر مسافرتی درب این محصول در حدود 20 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع دارد. این محصول دارای وزن کمی در حدود 8.7 کیلوگرم بوده به همین دلیل و به دلیل حملی اسان از این محصول در کمپینگ ها نیز می توانید استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول به دلیل نحوه اتصالی فنری سازه به پوشش بدنه دارای نحوه راه اندازی ساده بوده است. تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. دیواره ها و کناره محصول را کاملا صاف کرده تا از داشتن کالا نهایت استفاده را ببرید. البته در داخل محصول یک دفترچه راهنما برای کمک به شما قرار داده شده است. برای حفاظت از محصول لازم بوده از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به سازه های محصول اجتناب کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به داخل بدنه محصول جدا پرهیز نمایید. این محصول فاقد ضمانت نامه بوده اما در صورت بروز اسیب های جدی از جمله پارگی بدنه می توانید محصول را در راستای خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی جهت تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی اراسال کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا محصولی زیبا و بادوام بوده که با توجه به ساک حمل و وزن کم بدنه به راحتی جا به جا می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...