چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

ac 32113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد از جمله زیباترین محصولاتی بوده که در ابتدای سال جاری با ابعادی بزرگ مناسب استفاده خانواده ها در سفر های مختلف و کمپینگ طراحی و تولید شده است . این محصول شیک و ساده از ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل برخوردار بوده که ارتفاعی نسبتا بلند دارد . به همین دلیل بوده که افراد با قد بلند نیز می توانند به راحتی در داخل محصول رفت و آمد داشته باشند . جنس بدنه چادر مسافرتی را از مرغوب ترین نوع پارچه کره ای آکسفورد انتخاب کرده اند .

این نوع جنس بدنه موجب برتری این محصول نسبت به نمونه های مشابه آن در داخل بازار شده است. پارچه بدنه محصول کاملا ضدآب بوده تا شما بتوانید از آن در زمان بارش باران و یا در کوهستان نیز استفاده کنید. ویژگی مهم این چادر مسافرتی مربوط به دوخت باکیفیت روکش بدنه و ساختار بادوام آن بوده که موجب افزایش طول عمر کالا می شود .

این محصول از یک درب و دو عدد پنجره برخوردار بوده که تمامی این بخش ها دارای توری مقاوم هستند. این توری ها از ورود حشرات موذی به فضای داخلی جلوگیری خواهد کرد. محصول یاد شده برای حمل آسان دارای یک ساک حمل نیز می باشد. نوع پایه های محصول فنری بوده و جنس آن ها از نوع فایبرگلاس با ساختاری سبک و انعطاف پذیر انتخاب شده است. برای خرید چادرمسافرتی آکسفورد می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس در ایران مراجعه نمایید . 

طراحی و ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

چادر های مسافرتی از نظر ساختار و ظاهر متفاوت هستند و این تفاوت باعث شده است تا بتوانید به راحتی مدل مد نظر خود را خریداری کنید . همچنین چادر های مسافرتی ممکن است برای آب و هوای خاصی مورد استفاده قرار بگیرند ، چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد نیز برای استفاده در آب و هوای معتدل و مساعد طراحی شده است که می توانید در سه فصل از آن استفاده کنید . بنابراین تنها فصلی که بهتر است از این چادر استفاده نکنید ، زمستان می باشد . 

تصویری از محصول را در بخش بالا مشاهده می کنید که دارای ساختاری هرمی شکل است که دیواره های آن نارنجی رنگ و سقف مشکی دارد . این چادر مسافرتی دارای یک درب در بخش جلویی است که در تصویر مشاهده می کنید ، همچنین سه پنجره در طرفین دارد که می توانید از آن طریق به بیرون از چادر مشرف بود . شما می توانید برای تهویه هوای بهتر نیز پنجره ها را باز کنید . توجه داشته باشید که تمامی بخش های چادر از جمله درب و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شود .

ساخت سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد از نوع فنری بوده و در نام محصول نیز این موضوع ذکر شده است . سازه چادر های مسافرتی ممکن است متفاوت باشد که از معروف ترین آن ها می توان به سازه های عصایی ، فنری و اتوماتیک اشاره کرد . سازه های فنری به دلیل طراحی خاصی که دارند بسیار ساده راه اندازی می شوند و به همین علت نیز بسیاری از مشتریان به دلیل سهولت در راه اندازی از این نوع چادر ها استفاده می کنند . 

سازه های فنری به دلیل ساختار تاشویی که دارند نسبت به مدل های دیگر نسبتا ابعاد بزرگتری دارند ، اما اگر فضای کافی در صندوق عقب ماشین دارید به سادگی می توانید محصول را حمل کنید . این در حالی است که چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد دارای ساک حمل بوده و به سادگی می توانید چادر مسافرتی خود را حمل کرده و حتی بر روی دوش خود قرار دهید . 

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

هر چادر مسافرتی حتی با کیفیت ترین آن ها را نیز بایستی مراقبت و نگهداری کنید . برای اینکار بهتر است که همواره محل مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید . زمین های صاف و هموار که سن ریزه و یا شاخ و برگ زیادی نداشته باشد ، مناسب ترین محل برای راه اندازی است ، با این وجود استفاده از زیرانداز تاکید می شود . البته استفاده از زیرانداز می تواند راحتی را نیز برای شما به ارمغان بیاورد . در ضمن بهتر است که اگر آتشی برپا می کنید ، به دور از چادر مسافرتی باشد ، زیرا بدنه چادر در برابر آتش آسیب پذیر است . 

 نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد از نمونه چادر های مسافرتی طراحی شده به صورت فنری می باشد که از آکسفورد برای تولید آن استفاده شده است و به واسطه ظرفیت دوازده نفره خود با نام چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد شناخته می شود . چادر های مسافرتی در ابعاد و اشکال مختلفی تولید شده اند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند که بایستی با در نظر داشتن این موارد مهم ، خرید های خود را انجام دهید .

استفاده از یک چادر مسافرتی در سفر ها می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد ، به همراه داشتن یک چادر مسافرتی یعنی داشتن یک خانه و سرپناه  و یک حریم خصوصی بسیار عالی در سفر که بسیار کاربردی و استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود .

ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

شما می توانید با به همراه داشتن چادر مسافرتی در هر جایی که دوست دارید استراحت کنید ، این در حالی است که نبود آن ، می تواند سفر را برای شما کمی سخت تر و البته پر هزینه کند . شما می توانید در کمترین زمان چادر خود را در هر جایی و در فضای باز ، حتی در روز های آفتابی و یا بارانی استفاده کنید که لازمه آن ضد آب بودن چادر مسافرتی می باشد . از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اشاره کرد ، ضد آب بودن بدنه محصول می باشد که در کنار جنس بسیار عالی و ضد آبی که برای آن استفاده شده است ، دوخت بسیار خوب بدنه نیز سبب ضد آب شدن محصول گردیده است .

ارتفاع سقف چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد بسیار خوب و استاندارد است و می توانید داخل آن به صورت ایستاده یا نیمه ایستاده قرار بگیرید و جابجا شوید . طراحی محصول به صورت هرمی انجام شده است ، این طراحی همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، باعث ایجاد شیب در چادر مسافرتی می شود که می تواند در صورت بارش باران ، از راکد ماندن آب جلوگیری کند .

همچنین اگر بادی بوزد که شدت زیادی داشته باشد می تواند به اطراف و به سمت بالا تغییر جهت دهد . از ویژگی های خوب چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد می توان به داشتن پنجره های بزرگ اشاره کرد که در اطراف چادر قرار گرفته شده است و می توانید با باز کردن آن نورگیری بسیار خوبی از هر طرف داشته باشید . تمامی پنجره ها و درب این چادر مسافرتی دارای پشه بند هستند .

جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

جنس بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد از پارچه آکسفورد ساخته شده است که یک پارچه کره ای ضد آب می باشد ، از مهم ترین دلایل استفاده از آکسفورد برای تولید این چادر مسافرتی ضدآب بودن محصول و همچنین عایق بودن آن در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی مانند اشعه ایکس اشاره کرد . طول عمر این پارچه بسیار طولانی بوده و پوسیده نمی شود و یا از نظر ضد آب بودن و یا رنگ ضعیف نخواهد شد .

جنس سازه ای که برای تولید چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد استفاده شده است نیز از فایبرگلاس می باشد ، زیرا این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده و لازمه آن این است که پایه ها انعطاف پذیری خوبی داشته باشند باشد که این ویژگی خوب را فایبرگلاس داشته و می تواند تمامی ویژگی های یک چادر فنری ایده آل را به آن ببخشد . فایبرگلاس وزن سبکی داشته و استفاده از آن سبب افزایش چادر مسافرتی نمی شود . لازمه هر چادر مسافرتی نیز سبک بودن آن است تا بتوانید به راحتی در سفر ها محصول را به همراه داشته باشید .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود ، زیرا ساختار فنری داشته و تنها با باز کردن آن و بخش های تا شده ، می توانید شاهد راه اندازی محصول به صورت اتوماتیک باشید . برای جلوگیری از آسیب دیدن کف چادر مسافرتی و همچنین نرم تر شدن کف چادر می توانید از زیرانداز ها استفاده کنید . برای جمع آوری نیز تنها نیاز است تا محصول را به صورت الگویی که برای تا شدن طراحی شده است ، تا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...