چادر مسافرتی 10 نفره آجری کیت

Kit 15885

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره کیت یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت کیت خاوران بوده که در رنگ آجری نارنجی به بازار عرضه شده است. این چادر در واقع ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر آب باران و همچنین دمای گرم و سرد دارد. محصولی که می تواند گزینه مناسبی از لحاظ جنس بدنه برای انواع سفر ها باشد. اما این محصول ابعادی بسیار مناسب داشته و با داشتن ظرفیت 10 نفره می تواند تا 5 نفر را نیز به صورت درازکش در خود جای دهد. بدنه این محصول به صورت دو رنگ طراحی شده و از سه پنجره با توری ضد حشره و همچنین روکشی از جنس خود بدنه اصلی بهره می برد. روکش و توری این پنجره ها توسط زیپ مخصوص سرخود باز و بسته می شوند. درب این چادر تنیز همانند پنجره ها طراحی شده و از سایز مناسبی برای رفت آمد از آن برخوردار است. از ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی داشتن فریم یا همان پایه های آلومینیومی سبک و ضد زنگ بوده که به راحتی بدنه اصلی چادر را با قدرت بالایی نگه می دارد. نحوه و نوع راه اندازی این چادر در واقع یکی از بهترین و پر مزیت ترین ویژگی های این کالا بوده که به صورت چادر مسافرتی اتوماتیک و بسیار آسوده راه اندازی می شود. تنها کافیست پایه های درون هم رفته را در مدت زمان چند ثانیه بیرون دراورده تا به صورت خودکار بدنه اصلی چادر راه اندازی شود. این چادر مسافرتی توسط میخ و طناب های همراه آن بر روی زمین مستحکم شده و تا یک سال نیز از گارانتی برخوردار خواهد بود.

 نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 10 نفره آجری کیت

چادر مسافرتی 10 نفره آجری کیت از دیگر چادر های مسافرتی مخصوص سفر های مختلف از شرکت کیت خاوران بوده که در رنگی متفاوت تولید گشته است. این کالا که در میان چادر های مسافرتی اتوماتیک قرار گرفته از مزیت هایی همچون آسودگی در راه اندازی و جمع کردن آن بهره مند است. این محصول کیفیت خوبی در میان سایر چادر های مسافرتی داشته که امکان استفاده در هر نوع شرایط جوی را به مصرف کننده می دهد. کالایی که در ادامه با توضیحات بیشتر به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته در این چادر همانند بسیاری دیگر از چادر های مسافرتی بوده با این تفاوت که سقف آن حالت تیز نداشته و هنگامی که در داخل آن قرار می گیرید به راحتی می توانید بایستید. بدنه ای با حالت مربعی شکل که هنگام راه اندازی جای بسیار مناسبی را برای خواب و یا دراز کشیدن برای شما به ارمغان خواهد آورد. این چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ با سه پنجره بوده که هر کدام از یک روکش و همچنین یک لایه توری بهره مند هستند. این روکش و توری ها توسط زیپ مخصوص باز و بسته می شوند. بزرگی و محل قرار گیری این درب و پنجره ها سبب شده تا چادر تهویه مناسب داشته باشد. از دیگر ویزگی های طراحی بدنه این کالا راه اندازی اتوماتیک آن بوده که توسط پایه های فریمی آن بر پا می شود. این فریم ها وزن خوبی داشته و به راحتی قابل جمع و باز شدن خواهند بود. در واقع قسمت اصلی و نگهدارنده بدنه چادر این پایه های متصل شده به بدنه می باشند. علاوه بر این در هر گوشه بیرونی چادر نیز قسمتی برای اتصال آن به زمین توسط میخ و طناب های مخصوص خود تعبیه شده تا استحکام این محصول را در شرایط جوی نا مناسب افزایش دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. بدنه ای که از دوخت های کوت شده بهره برده و در برابر شرایط جوی مختلف و نفوذ آب مقاوم خواهد بود. این محصول به دلیل داشتن کیفیت مناسب در جنس بدنه قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. جنس بدنه این چادر در تمام قسمت های آن به جز قسمت کف یکسان بوده و قسمت کف نیز از ضخامت کمتری نسبت به سایر قسمت ها بهره مند است. علاوه بر این جنس پایه ها و یا فریم های این کالا هم از نوع آلومینیوم سبک و زد زنگ بوده که در برابر برخورد آب به خوبی مقاومت خواهد کرد. سبکی این پایه ها نیز به دلیل توخالی بودن آنها می باشد تا به راحتی امکان حمل آسوده را به مصرف کنندگان بدهد. 

ابعاد و ظرفیت

ابعاد و ظرفیت یکی از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از این محصول به شمار می رود. چادری که دارای ابعاد (طول: 270 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 175 سانتی متر) بوده که ظرفیت 10 نفره را به خود اختصاص داده است. البته گفتنی است که این ظرفیت ذکر شده ظرفیت حالت نشستن بوده و برای خواب و یا دراز کشیدن ظرفیتی برابر 5 نفر خواهد داشت. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن تا حد زیادی از آن کاسته می شود تا جایگیری زیادی را نداشته باشد. ارتفاع واقعی 175 سانتی متری که ارتفاع استاندارد نیز برای این چادر محسوب می شود. 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

همانطور که در بخش طراحی و ارگونومی اشاره کردیم، این چادر مسافرتی از ویژگی راه اندازی و جمع کردن اتوماتیک برخوردار است. ویژگی ای که تنها توسط فریم یا همان پایه های نگهدارنده آن به وجود آمده که در نهایت سبب می شود تا علاوه بر آسودگی زمان بسیار کمی را نیز از مصرف کننده بگیرد. اما برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بر روی سطحی صاف پهن نموده و در انتها پایه های چهار طرف آن را از قسمت فوقانی به سمت بالا بکشید تا جایی میله درونی پایه اصلی از داخل به بیرون کشیده شده و توسط اهرم و قفلی که در وسط این پایه ها قرار گرفته بسته شود و حالت اصلی خود را نگه دارد. بعد از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که این چادر راه اندازی شده و دیگر نیازی به انجام کار اضافی نخواهد داشت. برای جمع کردن آن نیز باید در ابتدا قفل قرار گرفته شده در وسط پایه ها را فشار داده وسپس فریم های فوقانی را با کمی فشار در حالت اولیه خود قرار دهید. این ویژگی در چادر کیت سبب شده تا جای کمتری را نیز در حالت بسته بودن بگیرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی کیت دور نمودن و برخورد ننمودن هر گونه اشیای بسیار تیز به بدنه و همچنین تحت فشار قرار ندادن پایه ها خواهد بود. هنگام استفاده در سطوح سنگ دار نیز بهتر است از زیراندازه های ضخیم برای آن استفاده شود تا از آسیب های احتمالی دور بماند. نحوه راه اندازی و جمع کردن آن نیز می تواند در افزایش عمر چادر موثر باشد. از آنجایی که این کالا از ضمانت شرکت کیت برخوردار است در صورت هرگونه ایراد های مختلف می توان به صورت رایگان آن را تعمیر و مثل روز اولش کرد.

سایر ویژگی ها

ویژگی های کلی ای که این چادر مسافرتی داشته وزن مناسب، داشتن سه پنجره به همراه درب بزرگ، داشتن پشه بند در پنجره ها و درب، داشتن اهرمی مناسب برای آویزان کردن هرگونه چراغ در قسمت داخلی سقف، داشتن میخ و طناب برای استحکام چادر بر روی زمین، قابلیت راه اندازی اتوماتیک و ضد آب بودن آن اشاره نمود. تمامی این ویژگی ها باعث می شود تا مصرف کننده در نهایت انتخابی مناسب و مطمئن را در چادر های مسافرتی با کیفیت داشته باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره کیت آجری از سری چادر های با کیفیت و مناسب انواع سفر های مختلف خانواده ها بوده که از ویژگی های خوب و کاربردی بهره مند است. کالایی که به دلیل داشتن محبوبیت بالا از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و رضایت تمامی مشتریان را جلب نموده است. محصولی که تولید شده در شرکت کیت که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

نادر گوزلی

فعلاً قصد خرید دارم

338 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...