چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر

ch 2070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر مناسب برای اقامت در طبیعت هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی و... بوده که می تواند محیطی ایمن و مناسب را برای شما فراهم کند. این چادر مسافرتی ایده آل برای استفاده خانواده ، سفر های گروهی و.. بوده زیرا در گروه چادر های مسافرتی سایز بزرگ قرار دارد. به این صورت که می تواند به صورت نشسته برای 12 نفر از آن استفاده کرده اما در زمان دراز کش مناسب برای 6 الی 7 نفر بزرگسال می باشد. این چادر مسافرتی با رویه ای از پارچه پلی استر تولید شده است. رویه های پلی استر ضدآب و باکیفیت بوده و به راحتی می تواند در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی استحکام خود را حفظ کند. این چادر مسافرتی از راحت ترین سیستم راه اندازی برخوردار است. زیرا سازه های آن از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس بوده که بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد شد. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل با طرح بدنه مشابه کوله پشتی نیز می باشد. درزهای محصول به صورت دولایه دوخته شده که موجب افزایش قابل توجه دوام بدنه چادر مسافرتی در برابر بارندگی و یا کاهش دما می شود. لازم به ذکر بوده بخش درب و پنجره های این محصول مجهز به توری پشه بند هستند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر یکی دیگر از باداوم ترین نمونه محصولات تولید شده در داخل کشور بوده که متناسب با نیاز خانواده های ایرانی و یا گروه های طبیعت گرد و کوهنورد طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی را با بهره مندی از اخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید کرده اند تا بتواند محلی راحت و مناسب برای اقامت شما در هنگام سفر باشد. این محصول جذاب همچنین دارای طیف گسترده ای رنگبندی های بدنه بوده به همین دلیل می توانید با مراجعه به فروشنده اصل رنگ بدنه محصول را نیز انتخاب کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد سفر های دسته جمعی را دارید برای تهیه پناهگاه همراه با ما باشید.

نوع چادر مسافرتی

پارامتر اولی که قصد تحلیل آن را داریم مربوط به نوع چادر مسافرتی می باشد. تولید کنندگان اغلب چادر های مسافرتی را بر اساس نوع سازه های آن ها به سه دسته بندی فنری ، اتوماتیک و عصایی تقسیم می کنند. تفاوت هر یک از این سه دسته بندی مربوط به نوع راه اندازی و طراحی پایه های آن ها می باشد. برای استفاده از چادر های مسافرتی سایز بزرگ و مصارف خانواده ها در زمان سفر ما به شما استفاده از نوع فنری را پیشنهاد کرده که چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر از جمله آن ها به شمار می رود. این چادر مسافرتی از سازه های فنری با جنس فایبرگلاس تولید می شود. جنس بدنه فایبرگلاس کاملا سبک و منعطف بوده و قابلیت تبدیل به ساختاری باریک و حالت پذیر را دارد. این سازه ها را در فضای داخلی چادر مسافرتی با استفاده از یک لایه باریک از پارچه ابریشمی سفید رنگ به صورت کامل به رویه اصلی چادر مسافرتی می دوزند. به همین ترتیب بوده که با توجه به متصل بودن سازه ها و رویه اصلی این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست بهره مند می باشد. زیرا به محض آن که محصول را از ساک حمل خود خارج کرده ، چادر مسافرتی برای استفاده شما اماده خواهد بود.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

پارامتر دومی که که می خواهیم به تشریح آن بپردازیم مربوط به جنس بدنه چادر مسافرتی بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر محصول و میزان رضایتمندی مصرف کنندگان می شود. این چادر مسافرتی را با رویه اصلی از مرغوب ترین نوع پلی استر طراحی و تولید کرده اند. رویه های پلی استر ضدآب و بادوام بوده و در برابر بارش برف و باران ، تابش مستقیم نور خورشید ، وزش باد و... دچار اسیب نمی شود. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه برزنتی بوده که ساختاری ضدآب نیز داشته و یک مانع برای ورود اب و رطوبت خاک به فضای داخلی محصول می شود. این بخش را از پارچه دولایه تولید کرده اند. زیرا با سطح زمین همواره در تماس بوده و همچنین تمامی وزن افراد استفاده کننده از چادر مسافرتی را تحمل خواهد کرد. در نهایت برای سازه های محصول نیز از مواد فایبرگلاس با خاصیت وزن کم و طول عمر بالا بهره برده شده است.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر دارای طول عمری بالا بوده و بر اساس نیاز خانواده های ایرانی و متناسب با شرایط اب و هوایی داخل کشور تولید شده است. با رعایت چند مورد ساده می توانید سال های طولانی از وجود این تجهیزات ضروری سفر بهره مند شوید. این چادر مسافرتی با رویه پلی استر تولید شده که نیاز بوده بدنه آن از اجسام نوک تیز و همچنین آتش و حرارت بالا دور نگه داشته شود. از طرفی کف محصول نیز لازم بوده بر روی سطح مسطح و عاری از اجسام نوک تیز راه اندازی شده و در زمان اماده به استفاده از کشیدن چادر مسافرتی بر روی سطح زمین خودداری گردد. در نهایت توجه داشته باشید که از پرش و یا وارد کردن فشار سنگین به سازه ها چادر مسافرتی خودداری به عمل بیاید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره ایرانی پلی استر یک محصول بی رقیب و با قیمت ارزان بوده که دارای ساک حمل و توری پشه بند در بخش درب و پنجره ها می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...