چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن

coleman 3295

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن یکی دیگر از باکیفیت ترین و در عین حال سبک ترین چادر های مسافرتی بوده که توسط کارخانه کلمن در ابتدای سال 2020 طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی که در گروه محصولات کمپینگ و سفری با ابعاد کوچک بوده از ظرفیت داخلی 4 نفره برخوردار می باشد. وزن بدنه این محصول 8 کیلوگرم بوده و مجهز به یک ساک حمل است. سازه های این محصول از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل می توانید این محصول را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی کنید. در بخش داخلی محصول یک درگاه کابل برای دسترسی آسان به موتور برق و یک قلاب برای آویزان کردن چراغ بر بخش مرکزی سقف تعبیه شده است. بدنه محصول از بهترین نوع پارچه فایبرگلاس می باشد. پارچه فایبرگلاس را به دلیل کیفیت بالا و ساختاری ضدآب و مقاوم آن انتخاب کرده اند. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس می باشد. سازه های فایبرگلاس وزنی کم داشته و کاملا انعطاف پذیر با دوام بالا هستند. بر روی بدنه محصول دو عدد پنجره با یک درب تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای توری pvc می باشند. بخش سقف محصول نیز از یک هواکش برخوردار بوده و برای جلوگیری از نفوذ آب باران در زمان بارندگی چادر مسافرتی از یک پوشش دوم نیز برخوردار است. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به نمایندگی انحصاری اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 275 سانتی متر
 عرض 214 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن

چادر های مسافرتی 4 نفره یکی از محصولاتی هستند که برای خانواده های کم جمعیت یک پیشنهاد عالی به شمار می رود. این محصولات خصوصیات منحصر به فرد دیگری را هم دارا هستند که می توان به وزن کم ان ها و همین طور طراحی های شکیل تر این محصولات نسبت به محصولات بزرگ تر اشاره کرد. شرکت کلمن هم همواره سعی کرده تا در تولید چادر های مسافرتی خلاقیت به خرج داده و محصولاتی نوین و شیک را به دست مشتریان برساند. یکی از همین محصولات هم چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن می باشد که پیشنهاد می کنیم برای اشنایی بیشتر با این چادر این مقاله را تا انتها دنبال کنید...

راه اندازی اتوماتیک

اولین ویژگی خوبی که این چادر مسافرتی کلمن داراست بحث راه اندازی ساده و اسان این کالا می باشد که قطعا برای افرادی که دوست ندارند وقت زیادی را صرف راه اندازی و نصب یک محصول کنند بسیار گزینه مناسبی به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک کلمن یک محصول با قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد به این صورت که شما پس از خارج کردن این کالا از داخل بسته بندی می توانید ان را به صورت کامل باز نموده و سپس از این چادر فاصله بگیرید تا به صورت اتوماتیک و در کمتر از پنج ثانیه این محصول باز شود. پس از ان نیز می توانید با تنظیم دقیق ستون های این چادر مسافرتی ، کاری کنید که این چادر بدون کوچک ترین عیبی راه اندازی شده و سپس از ان استفاده کنید.

دو پوش بودن

خصوصیت خوب دیگر این چادر مسافرتی دو پوش بودن این محصول است. این ویژگی سبب شده تا شما بتوانید در مواقع سرد و در هوای زمستانی ، دمای داخل را افزایش داده و گرم تر کنید. هم چنین در شرایط بارانی هم این رویه مجزا باعث می شود تا آب باران به داخل چادر شما نفوذ نکند. دیگر خصوصیت خوب این دو پوش بودن نیز عدم تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر است که قطعا کمترین مقدار نور خصوصا در هوای گرم تابستانی را در داخل چادر مشاهده خواهید کرد که باعث می شود تا به هیچ عنوان اذیت نشوید.

ضد اشعه فرا بنفش

شاید یکی از مهم ترین ویژگی این چادر را ضد اشعه فرا بنفش بودن این محصول بتوان در نظر گرفت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا به گونه ای طراحی شده تا در صورت برخورد و تابش مستقیم نور خورشید در گام نخست از ورود ان به داخل چادر خودداری کرده و همین طور باعث می شود که به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا ظاهری در پارچه و رویه اصلی چادر شما اتفاق نیفتد که قطعا ویژگی فوق العاده ای به شمار می آید.

فضای داخلی نورگیر

شما می توانید با باز کردن کامل درب های این محصول و همین طور با عدم نصب پوش دوم این چادر مسافرتی ، کاری کنید که نور خورشید به داخل چادر شما به صورت کامل بتابد. این عامل برای افرادی که دوست دارند در فضایی نورگیر به استراحت بپردازند بسیار مهم و اساسی می باشد که شرکت کلمن این خصوصیت را در داخل این محصول به بهترین حالت ممکن قرار داده است.

جنس بخش های مختلف چادر

در ارتباط با جنس بخش های گوناگون این محصول هم باید به چند نکته اشاره کنیم. اولین نکته جنس رویه اصلی این چادر است که از نوع پارچه پلی استر شمعی تولید شده و قطعا یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین جنس ها در بین چادر های مسافرتی به شمار خواهد رفت. بخش بعدی این محصول نیز پایه ها و ستون های این کالاست که همگی از نوع فایبرگلاس و استیل شکل گرفته اند که هم انعطاف پذیری بالایی را دارا بوده و هم در هنگام نصب نگران اسیب دیدن و یا شکستن این محصولات نخواهید بود.عامل بعدی هم دارا بودن روکشی از نوع PVC بر روی پنجره های این چادر مسافرتی است که به مقاومت بیشتر این چادر کمک شایانی کرده است.

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینتکس به مشتریانی که این چادر را خرید کنند خدمات پس از فروش فوق العاده ای را هم ارائه می کند به این صورت که در صورت اسیب دیدن این محصول می توانید ان را به سادگی با تحویل به فروشگاه تهران اینتکس و سپردن به دست متخصصین مجرب ما ترمیم نمایید. هم چنین اگر نیاز به تجهیزات جانبی این چادر دارید می توانید با ثبت درخواست خود پس از موجود شدن محصول مورد نظر ان را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...