کاناپه بادی دو نفره تاج دار با تشک مجزا

ic-026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره تاجدار با تشک مجزا از جدید ترین نوع کاناپه های بادی دو نفره بوده که در رنگ و طراحی بدنه بسیار راحتی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای تکیه گاه موج دار در طرح تاج بوده و از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بهره مند است. بدنه ای که هنگام نشستن و یا دراز کشیدن در آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. بدنه این کاناپه ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و طرح چرم می باشد. جنس بدنه با کیفیت و با دوام که در صورت مراقبت استاندارد می تواند تا چندین سال برای مصرف کننده کاربرد داشته باشد. این کالا دارای یک تشک بادی مجزا در قسمت نشیمنگاه بوده که به شکل دلخواه قابل استفاده خواهد بود. یعنی امکان جدا نمودن آن از بدنه اصلی وجود خواهد داشت. اما رویه این کاناپه به دلیل استفاده از روکش جیر یا همان مخمل به خوبی در برابر تعریق بالا مقاوم خواهد بود. گرچه مواج سودن سطح نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز در این امر کم تاثیر نخواهد بود. این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در منزل و همچنین محل کار باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه طرح تاجدار
 دارای تشک بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره تاج دار با تشک مجزا

کاناپه بادی دو نفره تاج دار با تشک مجزا یکی از جدید ترین و متفاوت ترین کاناپه های بادی دو نفره برای استفاده سنین مختلف در منزل و حتی محل کار بوده که دارای طراحی و رنگ جذابی می باشد. این کاناپه دارای طراحی بسیار راحتی بوده که هنگام استفاده احساس خوبی به مصرف کنندگان منتقل خواهد کرد. این محصول دارای حجم و وزنی بسیار مناسب بوده که امکان استفاده در هر مکانی وجود خواهد داشت. این کاناپه نیز دارای ویژگی های بسیار مناسبی در خود بوده که در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این محصول متفاوت به صورت بیضی شکل بوده که از تکیه گاه های موج دار برخوردار می باشد. محصولی که دارای یک تشک اضافی در قسمت نشیمنگاه خود بوده که امکان جدا شدن از بدنه اصلی را خواهد داشت. طراحی رویه این کالا به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا بگیرد. این کار سبب می شود تا از جریان هوا به خوبی عبور داده شده و از تعریق زیشاد جلوگیری کند. این کاناپه دارای کف گود بوده که هنگام استفاده در مدت زمان زیاد به زمین جذب شده و از حرکت اضافی به دور خواهد ماند. این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که امکان دراز کشیدن روی آن به راحتی فراهم خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که به صورت ترکیبی در این کاناپه استفاده شده است. این بدنه دارای روکش جیر در قسمت رویه بوده و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت دیواره ها و کف استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. اما روکش جیر مورد استفاده در این کاناپه می تواند علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و استراحت کردن در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز مقاومت لازم را خواهد داشت. جنس بدنه این کاناپه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده تا در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع کردن باشد تا در نتیجه حمل و جا به جایی آنها آسوده تر شود. این بدنه در صورت آسیب دیدن به راحتی قابلیت تعمیر به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس وجود خواهد داشت.

ابعاد - وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: ۱۷۰ سانتی متر- عرض: ۷۵ سانتی متر - ارتفاع: ۹۰ سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای سنین مختلف را فراهم خواهد کرد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. ابعاد بدنه این کاناپه به صورتی بوده که امکان دراز کشیدن یک نفر روی آن وجود خواهد داشت. تحمل وزن این محصول معادل ۲۲۰ کیلوگرم بوده که برای این کاناپه بادی تحمل وزنی بسیار مناسب و بالا به حساب می آید. این تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای بدنه و لایه های داخلی می باشد. وزن بسته بندی آن نیز ۴.۵ کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه در ابتدا باید پمپ باد مخصوص محصولات بادی از شرکت اینتکس تهیه شده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. البته از راه های دیگر برای مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی آن اشاره نمود. در صورت رعایت تمامی این موارد محصول مورد نظر تا چند سال به راحتی قابل استفاده خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره تاجدار با تشک بادی مجزا یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی با رویه ضد تعریق بوده که برای استفاده در منزل و محل کار یکی از مناتسب ترین گزینه ها خواهد بود. این کالا طراحی بدنه ارگونومیکی داشته که امکان استفاده از این محصول را برای تمامی افراد در سنین مختلف فراهم خواهد ساخت. این کالا دارای ۴۸ ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...