استخر فایبرگلاس ۷ متری جهت دفن در داخل زمین

EST-0313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس ۷ متری جهت دفن در داخل زمین

استخر فایبرگلاس ۷ متری جهت دفن در داخل زمین از دیگر محصولات با دوام و با کیفیتی است که در سال جدید به بازار عرضه شده است. در گام نخست باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا دارای طراحی فوق العاده خاص و جذاب می باشد که همین عامل شاید یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این محصول به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای طراحی منحنی است که قطعا جلوه بی نظیری را به این کالا بخشیده است. بحث بعدی در خصوص این محصول به رنگ ان تعلق می گیرد که به صورت یکدست ابی رنگ طراحی و تولید شده است که یک رنگ زیبا و رایج در بین استخر ها به شمار خواهد رفت. هم چنین از دیگر ویژگی های این استخر نیز می توان به دارا بودن پله سرخود بر روی بدنه اصلی این استخر اشاره کنیم که باعث شده تا عبور و مرور شما به داخل استخر به سریع ترین شکل ممکن صورت بگیرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر در سه بخش دارای نشیمنگاه می باشد که این نشیمن ها برای استراحت در داخل اب طراحی شده و فوق العاده راحت می باشند که در استفاده های طولانی مدت نیز باعث خستگی نخواهند شد. هم چنین اگر نگاهی دقیق تر به بدنه اصلی این استخر بیندازید متوجه خواهید شد که نوار کناری در بخش عمیق این استخر طراحی و تعبیه شده است که برای قرار دادن پا در داخل این محصول به ساده ترین شکل ممکن کاربرد خواهد داشت. در خصوص بدنه اصلی این استخر هم باید اشاره کنیم که ساختار اصلی این محصول از یک لایه ژلکوت ضد UV طراحی شده و دیگر بخش های این استخر نیز همگی از الیاف شیشه سوزنی و ده لایه طراحی گردیده اند که باعث شده تا این استخر در گام نخست در برابر تابش مستقیم نور خورشید ایمن بوده و دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نشود و هم چنین بخش های خارجی این محصول نیز در برابر خوردگی هیچ گونه افت کیفیتی از خود به جای نگذارد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که جهت زیبایی هر چه بیشتر این محصول شما می توانید از چراغ های LED مخصوص استخر نیز استفاده کرده و ان ها را نصب نمایید که قطعا جلوه فوق العاده خصوصا در تاریکی هوا به محصول شما خواهد بخشید. 

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس ۷ متری جهت دفن در داخل زمین

استخر فایبرگلاس ۷ متری جهت دفن در داخل زمین

این استخر فایبرگلاس داخل زمین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های بزرگ حیاط خانگی می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز است . همانطور که در نمای بالایی که از محصول وجود دارد مشاهده می کنید این استخر در ضلع پایینی خود دارای سه عدد پله برای ورود و خروج هر چه راحت تر به داخل آب می باشد که از آن ها برای نشستن و استراحت نیز می توانید استفاده کنید . همچنین علاوه بر پله های موجود در بدنه استخر ، دو سطح هموار دیگر برای استراحت وجود دارد که به شما کمک می کند پس از شنا و آب تنی و به هنگام خسته شدن بر روی نشیمنگاه قرار گرفته و با نوشیدن یک آب میوه از روز زیبای خود لذت ببرید .

بدنه بیرونی و داخلی این استخر فایبرگلاس به رنگ آبی می باشد که یکی از رنگ های رایج برای استخرهای پیش ساخته و فایبرگلاس است . همچنین این استخر با توجه به ماهیت استفاده و همچنین کاربردی که دارد قابلیت نصب تو کار را داراست و برای قرار دادن آن درون زمین باید اقدام به حفاری زمین کنید . عمق این استخر فایبرگلاس برابر با 120 تا 150 سانتی متر می باشد که ایده آل است و بنا بر مشاوره ای که به هنگام خرید دریافت می کنید بهتر اقدام به حفر زمین کرده و پس از جایگذاری استخر درون زمین ، حاشیه آن را بتون و یا سیمان کاری کنید تا استخر به صورت مستحکم درون زمین جا بگیرید .

علاوه بر عمق ایده آلی که برای این استخر در نظر گرفته شده است ، طول و عرض آن برابر با 7 و 4 متر می باشد که بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانوادگی است . اگر خواهان استفاده از یک استخر زیبا و در عین حال شیک و دوست داشتنی برای استفاده به همراه خانواده هستید پیشنهاد ما به شما استخر فایبرگلاس 7 متری تو کار می باشد که می تواند به تجربه ایده آلی برای شما بدل شود .

بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از جنس فایبرگلاس و دارای رویه ژلکوت ضد یو وی همراه با الیاف شیشه سوزنی می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید است و از این رو استفاده در فضای باز و زیرنور آفتاب برای این استخر فایبرگلاس هیچ گونه خطری را به همراه ندارد . این الیاف شیشه سوزنی به صورت ده لایه تعبیه شده است تا  خیال مصرف کننده را به طور کلی راحت کرده و همچنین نور آفتاب را به طور کلی بر بدنه این محصول غیر قابل اثر کند .

لازم به ذکر است که تمامی مراحل سیستم لوله کشی و سیستم های جانبی برای نصب استخر توسط نمایندگی تهران اینتکس صورت می گیرد و از این رو دغدغه ای برای نصب استخر وجود ندارد . همچنین کیفیت ساخت این استخر فایبرگلاس مثال زدنی می باشد و دارای ضمانت 30 ساله فوق العاده بدنه است که خیال شما را به صورت کامل از بابت تضمین کیفیت اصالت محصول راحت می کند . شایان ذکر است که تمامی خدمات پس از فروش نیز برای خریداران استخر فایبرگلاس توسط نمایندگی تهران اینتکس در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان برخوردار شوید .

اگر خواهان زیبا سازی استخر فایبرگلاس خود هستید پیشنهاد ما به شما ، جایگذاری ال ای دی های متنوع برای پردازش نور می باشد که زیبایی و جلوه فوق العاده ای را به استخر شما می بخشد . همچنین برای جلوگیری از هدر رفت آب در بخش بدنه آن یک عدد خروجی در نظر گرفته شده است که دارای قابلیت اتصال شیلنگ می باشد و از آب غیر قابل استفاده می توانید برای آبیاری درختان خود استفاده نمایید . استخر های فایبرگلاس با برترین کیفیت و قیمت فوق العاده به همراه ضمانت اصالت کالا در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشند که همین حالا می توانید بسته به نیاز خود اقدام به سفارش این محصولات نمایید .

  • ابعاد : 7 * 4 متر
  • عمق : 120 الی 150 سانتی متر
  • جنس بدنه : فایبرگلاس
  • دارای ضمانت 30 ساله بدنه استخر
  • قابل نصب در محل دلخواه مشتری
  • پیاده سازی کامل به صورت توکار
  • دارای نشیمنگاه زیبا و راحت
  • طراحی خاص
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی و گرمایشی
  • دارای پله زیبا و کارامد برای عبور و مرور
  • کد محصول : EST-0313

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...