بین بگ خز دار بست وی

bestway 43856

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خز دار بست وی

بین بگ خز دار بست وی محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گریده است . جنس بدنه این محصول از پارچه خز دار می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است و در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید . در قسمت زیری این بین بگ یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی بین بگ را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ خز دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید  . محصول فوق با دارا بودن طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ خز دار بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ خزدار بست وی در دسته بین بگ هایی قرار می گیرد که پارچه رویه آن ها طرح دار است . شاید شما در جستجو های خود ، اغلب مبل های شنی را مشاهده کرده باشید که دارای رویه ساده و تک رنگ می باشند ، اما فروشگاه اینتکس ایران به تازگی مبل هایی را موجود کرده است که رویه آن ها طرح دار می باشد و یکی از آن ها را نیز شما می توانید در بالا مشاهده کنید . این طراحی فانتزی و زیبا ، موجب شده است تا بسیاری از افراد علاقه مند به این نوع مبل های شنی فانتزی شوند . حتی بسیاری از افراد برای جذابیت بیشتر دیزاین داخلی اتاق خواب از این مدل ها استفاده می کنند . البته که استفاده کردن از بین بگ خزدار بست وی تنها محدود به فضای خانه نبوده و شما می توانید از آن در نمایشگاه ها ، مغازه ها و بوتیک ها استفاده کنید . 

کیفیت بالا به همراه ضمانت محصول می تواند شما را بیش از پیش تشویق به خرید مبل کند تا دیگر جای نگرانی از بابت پایین بودن کیفیت آن نداشته باشید . این مبل می تواند به سادگی وزن هر فرد بزرگسالی را تحمل کند بدون اینکه کوچک ترین آسیبی ببیند . حتی دوخت مبل نیز بسیار کیفیت خوبی دارد و بر اثر فشار اصلا آسیب دیده و حتی درزی روی آن ایجاد نخواهد شد . این موارد تماما ویژگی های بسیار خوب بین بگ است که آن را کاملا منحصر به فرد و دوست داشتنی کرده است . بین بگ ها با نام های دیگری مانند مبل شنی و هپی چیر نیز شناخته می شوند که آن ها نیز طراحی مشابه و کیفیتی فوق العاده خوب دارند .

نقد و بررسی بین بگ خز دار بست وی

بین بگ خز دار بست وی ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که به همین واسطه حتی از آن برای دکور و ایجاد طراحی زیبا برای خانه ، اتاق خواب و یا نمایشگاه ها نیز استفاده می شود . اما لازم است بدانید که بین بگ ها یکی از بهترین و انعطاف پذیر ترین نشیمنگاه هایی هستند که به واسطه نرمی و سطح طبی که در اختیار افراد قرار می دهد می تواند نشیمنگاهی راحت برای نشستن های طولانی مدت باشد . تنوع در این محصولات بسیار زیاد بوده و دستان مشتریان برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود بسیار زیاد است ، به همین واسطه نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر بین بگ خز دار بست وی  شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم و راهنمای شما در خرید باشیم .

طراحی و ساختار بین بگ خز دار بست وی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این بین بگ دارای رنگ نیلی ، آبی بوده که رنگی روشن و بسیار زیبا می باشد . طراحی خزدار محصول نیز جذابیت و زیبایی آن را دوچندان کرده است . بین بگ فوق دارای طراحی گرد است که هر طور که دوست داشته باشید می توانید بر روی آن بنشینید . شما می توانید با دست به بین بگ فرم داده و از آن یک بین بگ تکیه گاه دار بسازید تا در بهترین حالت بتوانید بنشینید .

برای ساخت بین بگ خز دار بست وی از دو لایه رویه و آستری استفاده شده است که در کنار یکدیگر دوام و کیفیت بالایی را به بین بگ بخشیده اند . علت استفاده از آستری در بین بگ ها بدین دلیل است که بتوانید در صورت نیاز رویه را از آستری جدا کرده و بشویید . داخل آستری محتوای شنی خرد ریخته شده است که در نبود آستری این امکان وجود نداشت که بتوانید رویه را جدا کنید .

جنس بین بگ خز دار بست وی 

جنسی که بین بگ از آن ساخته شده است بسیار مهم و حائز اهمیت است . تنوع جنس در بین بگ ها بسیار زیاد است بنابراین مشتریان می توانند در هنگام خرید بین بگ خود ، جنس محصول را مد نظر قرار داده و با توجه به ویژگی ها و طرز نگهداری آن ، بین بگ خود را خریداری کنند . با توجه به خصوصیات هر پارچه ، نگهداری از آن ها نیز متفاوت است . بین بگ خز دار بست وی  همانطور که از نامش پیداست از پارچه مخملی خزدار با خزه های بلند ساخته شده است ، این پارچه نرمی و لطافت بسیار خوبی را داشته و به واسطه آن توانسته بین بگ را نیز نرم کند . همچنین این پارچه خاصیتی ضد تعریقی دارد .

مراقبت و نگهداری از بین بگ خز دار بست وی

برای نگهداری هر چه بهتر از بین بگ توصیه می کنیم که از بین بگ در محل های کثیف استفاده نکنید ، اگر قصد استفاده از بین بگ در حیاط خانه دارید ، توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده کنید تا هم کف بین بگ کثیف نشود و هم آسیبی به آن وارد نشود . کشیده شدن بر روی سطوح زبر می تواند به بین بگ آسیب وارد کند . آستانه تحمل وزن بین بگ 180 کیلوگرم در نظر گرفته شده است که دوام خوب بین بگ را نشان می دهد ، اما اگر وزن کمی هم داشته باشید و بر روی بین بگ بپرید ممکن است به محصول آسیب وارد شود .

دلایل افت مبل شنی و تعمیرات بین بگ

از سری مشکلاتی که ممکن است برای بین بگ ها در دراز مدت اتفاق بیوفتد می توان به افت مبل شنی اشاره کرد . از دلایل افت بین بگ می توان به فشرده شدن محتوای شنی فیبری اشاره کرد که در طول زمان با فشرده شدن ، خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست داده و فضای خالی در بین بگ ایجاد شده است ، در این زمان نیاز است تا مجددا بین بگ را شارژ کنید که شارژ مجدد بین بگ کار دشواری نبوده و حتی خودتان نیز می توانید با تهیه محتوای شنی از فروشگاه اینتکس این کار را انجام دهید . همچنین می توانید محصول را برای شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس  تماس بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خز دار 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...