ساخت استخر پرورش ماهی

EST-9002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر پرورش ماهی

ساخت استخر پرورش ماهی یکی از درخواست هایی است که دارندگان زمین ها و ابعاد بزرگ برای راه اندازی کسب و کار خود به ان نیاز خواهند داشت. همان طور که می دانید یکی از شغل های پر درامد پروش ماهی می باشد زیرا فرایندی جذاب و در انتها پر سود را به همراه دارد. در همین خصوص نیز باید گفت که ما می توانیم با توجه به ابعاد مد نظر شما از کوچکترین تا بزرگترین استخر پرورش ماهی را به راحتی هر چه تمام تر برای شما پیاده سازی کنیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این استخر می تواند از جنس های بزرنت ، بتنی ، گالوانیزه و هم چنین دیگر نمونه های موجود در دنیا ساخته شود که بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود. مهم ترین عامل در ساخت این گونه استخر ها پیاده سازی صحیح و اصولی لوله کشی اب و هم چنین ساختار درست سیستم اکسیژن در صورت نیاز شما می باشد. علاوه بر این ها تنظیم دمای اب هم از دیگر موارد مهمی است که با توجه به نوع ماهی پرورشی شما باید به دمای ان هم توجه ویژه ای نمود. در کنار این موارد پیاده سازی صحیح و اصولی استخر در فضای مناسب و همین طور فراهم کردن راهکار های تمیز کردن اب و هم چنین سیستم تخلیه اب هم از دیگر موارد مهمی است که در هنگام ساخت باید توجه ویژه ای به ان نمود. معمولا افرادی که استخر پرورش ماهی را سفارش می دهند به تمام این موارد دقت می کنند و سعی می کنند تا با حساسیت خاصی به درستی اجرای پروژه نگاه کنند که از این حیث نیز فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی ساخت و اجرای استخر در ایران با در نظر گرفتن تمام شرایط فوق و هم چنین با دارا بودن کادری مجرب اقدام به ساخت و پیاده سازی این دسته از استخر های پرورش ماهی کرده است. هم چنین داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش و همین طور ترمیم و تست محصول در صورت اسیب دیدن نیز از دیگر مواردی است که باید به ان توجه ویژه ای نمود که از این بابت خیال شما را راحت کرده ایم. شما هم اگر قصد ساخت استخر پرورش ماهی را دارید می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و جهت بررسی محیط و هم چنین مشاوره های لازم شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

نقد و بررسی ساخت استخر پرورش ماهی

ساخت استخر پرورش ماهی

ساخت استخر پرورش ماهی یک استخر کاملا استاندار برای پرورش ماهی می باشد که نسبت به قیمتی که دارد بسیار مقرون بصرفه و با کیفیت است. پرورش ماهی یکی از شغل های پر درآمد و لذت بخش است که سخت یهای خودش را دارد. یکی از این استخر را شما با ابعاد مختلف و یا دلخواهتان می توانید به متخصص ما داده تا برای شما طراحی و در مکان مشخص شده بسازند. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات مثبت و منفی این استخر ایرانی را برای شما بازگو و شرح دهیم. متخصصان خبره ما با نگاهی ریز بینانه به تمام نکات این محصول پرداخته تا شما ارزش خرید این محصول را دریابید و از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همه محصولات شرکتی همانطور که در بالا ذکر شد دارای طراحی، ابعاد، جنس و... از قبل ساخته شده بوده و فقط شما حق انتخاب کردن آن محصول را دارید ، به هر طراحی و یا جنسی که باشد. اما در ساخت این استخر تمام ظواهر و ارگونومی ساخت این محصول به عهده خود شما بوده و با گفتن تمام طرز فکر و خواسته هایتان به متخصص هایمان همان چیزی را کعه در فکرتان هست به ثمر برسانید. مسطتیلی شکل و یا گرد، تنوع رنگ، جنس بدنه و... را خوده شما تهیه، انتخاب و در آخر ساخته و نصب شده تحویل بگیرید. اما قابل ذکر می باشد که برای داشتن یک استخر پرورش ماهی نیاز به یک خروجی آب از بدنه و کف استخر، پمپ اکسیژن، اتصال اسکیمر برای دفع آب و پمپ تصفیه آب را نیاز دارید که آن را معمولا با تجربه متخصص های ما نصب و تعبیه می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که از دلایل اصلی هر شخصی بدون شک برای خرید محصولی می باشد، بالای دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بوده تا طول عمر محصولی که می خواهید استفاده کنید بالا باشد. همه شرکت های بزرگ سعی دارند تا محصولی را که طراحی و تولید می کنند در کنار زیبایی و کارآمد بودن ، جنس و کیفیت بسیار بالایی را داشته باشد. معمولا ساخت یک محصولی با مقاومت بالا باعث می شود تا راحتی آن محصول کمتر شود اما قطعا محصول باید در کنار مقاومت و کیفیت بالایی که داشته است، بسیار راحت و کارآمد هم باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول را متخصصان ما و یا مشاوران ما با شما در میان گذاشته تا بهترین استخر پرورش ماهی را در اختیار داشته باشید.

ابعاد و وزن

همه استخر ها و یا مخازن پرورش ماهی شرکت دارای ابعاد به خصوصی بوده که شما دستی در سایز آن ها نداشته اید اما برای ساخت چنین استخری باید با توجه به مکان و یا تعداد پروش ماهی که می خواهید در آن پرورش دهید را برای ساخت به متخصصان ما داده تا ما برای شما آن را به هر سایز و ابعادی برای شما ساخته و تحویل بدهیم.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر نسبت به سایز و جنس آن ما برای شما آن را تولید و ساخته و سپس برای شما راه اندازی می کنیم. این محصول به نگهداری خاصی نیاز ندارد اما درصورت مشکل و یا صدمه ای هیچ نگران نباشید زیرا می توانید در وهله اول با متخصصان ما تماس گرفته و مشکل خود را به صورت تلفی حل کنید اما در مرحله دوم با تماس به ما می توانید متخصص های خود را در آن مکان فرستاده تا مشکلتان حل شود.

جمع بندی

ساخت استخر پرورش ماهی یکی از محصولات داخلی و ایرانی با کیفیت و مقرون بصرفه که بدون شک با خرید و استفاده از این محصول پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید این محصول را سفارش و خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق تماس با مشاورین ما آدرس خود را داده و یا استخری که مد نظرتان است را با مشاوران در میان گذاشته تا متخصصان ما در اسرع وقت به مکان مورد نظر رفته و محصول شما را به بهترین نحو ممکن ساخته و نصب کنند تا شما استارت یک شغل پر درآمد و لذت بخش را بزنید. هم اکنون می توانید با تماس به نمایندگی اینتکس ایران با مشاوران ما در تماس باشید...

  • ابعاد دلخواه و مد نظر شما
  • تولید ایران
  • با قابلیت نصب پمپ اکسیژن
  • به همراه پمپ تصفیه آب
  • قابلیت اتصال اسکیمر برای دفع املاح آب
  • دارای گارانتی
  • دارای خروجی آب از بدنه و کف استخر
  • پیاده سازی در کمترین زمان ممکن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...