ساخت استخر کم هزینه

ES-00203

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساخت استخر کم هزینه

ساخت استخر کم هزینه یکی از دغدغه های اصلی دوست داران استخر های خانگی یا ویلایی می باشد ، از آن جا که ممکن است ساخت استخر هزینه های زیادی در بر داشته باشد بسیاری از مشتریان از ساخت استخر صرف نظر می کنند اما شما می توانید به راحتی استخری کاملا ایده آل ، مقاوم و با امکانات زیاد را طراحی کنید و آن را بسازید بدون اینکه هزینه بسیار بالایی را داشته باشد ، هزینه ساخت استخر با توجه به ابعاد محصول می تواند متغیر باشد چرا که هر چه طول ، عرض و عمق استخر زیاد باشد مصالح زیادی برای ساخت آن صرف خواهد شد به همین دلیل نیز نمی توان به طور حتم قیمت ساخت استخر را برآورد کرد . اما شما می توانید با صرف هزینه کمتر حتی استخر های بتنی با کف سرامیکی را نیز با هزینه کمتر بسازید ، این استخر که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید به صورت توکار طراحی شده است ، استخر های توکار از رایج ترین و پر طرفدار ترین استخر های حال حاضر هستند اما برخی از افراد نیز دوست دارند تا استخر های خود را حتی با بدنه بتنی بر روی زمین ایجاد کنند ، در این نوع استخر ها نیاز است تا ستون ها و آرماتور بندی مختصری در جهت ساخت دیواره ها ایجاد شود که ممکن است کمی در هزینه ساخت استخر تاثیر گذار باشد . در ساخت استخر به صورت توکار نیاز به حفاری اصولی می باشد که توسط پیمانکار و مهندس ناظر به بهترین شکل انجام می شود ، پس از حفاری نیاز است تا آرماتور بندی برای کف و دیواره های استخر ایجاد شود همچنین در صورت عدم تمایل مشتری می توان از بدنه و کف بلوکی استفاده کرد ، اما در حالت کلی می بایست تا کف و دیواره های استخر را عایق بندی کرد ، در صورت کوچک بودن ابعاد استخر نیازی به آرماتور بندی و پی ریزی قوی و پر هزینه نیست اما در ساخت استخر های بزرگ بایستی زیر سازی خوبی انجام شود تا آب به بیرون از استخر نفوذ نکرده و در طولانی مدت نتواند باعث نشست زمین شود . شما می توانید سیستم لوله کشی این استخر را به صورت روکار و توکار نیز پیاده کنید ، همچنین لازمه هر استخری وجود پمپ تصفیه قدرتمند و با کیفیت است که فروشگاه اینتکس انواع پمپ های تصفیه فیلتری را با قدرت های متفاوت برای فروش گذاشته است . ایجاد نماکف استخر و نیز سطوح کناری استخر نیز بنا به سلیقه مشتری بوده که می تواند هزینه هایی را در بر داشته باشد . برای مشاوره بیشتر و بهتر برای ساخت استخر روکار و یا توکار کم هزینه می توانید با کارشناسان فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید و از آن ها در جهت ساخت استخر کم هزینه با هر جنس و هر ابعادی مشاوره رایگان بگیرید .

ساخت استخر کم هزینه

داشتن یک استخر می تواند همواره لذت بخش باشد و شرایط را برای تفریحات آبی شما فراهم کند ، به خصوص در فصل های گرم سال ، برای اینکه در تابستان استفاده از استخر ها می تواند باعث شادابی شود . لذا همین موضوع شاید شما را به فکر ساخت استخر کم هزینه بیاندازد . استخر ها مدل های مختلفی را دارند و با توجه به اینکه هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، نیاز به هزینه های متفاوتی نیز می باشند ، برای همین ما در این بخش قصد داریم تا روش های ساخت استخر کم هزینه و داشتن یک استخر ارزان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید یک استخر را برای حیاط خانه یا ویلا و حتی باغ خود انتخاب کنید . 

در اولین قدم باید توجه داشته باشید که هر چه ابعاد استخر شما کوچک تر باشد ، به همان میزان هزینه های شما نیز کاهش خواهد یافت و این موضوع جدا از نوع استخر بوده و در تمامی مدل ها صدق می کند . در تصویر شما یک استخری را مشاهده می کنید که به صورت توکار یعنی در داخل زمین راه اندازی شده است . برای داشتن چنین استخری شما می توانید از دو روش ساخت و احداث استخر بتنی و سیمانی اقدام کرده و یا از استخر پیش ساخته استفاده کنید که یک نوع استخر آماده بوده و تنها نیاز به نصب دارد . بدون شک استفاده از استخر های پیش ساخته می تواند راحتی بیشتری را برای شما داشته باشد .

به خصوص که قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با ساخت استخر بتنی یا سیمانی هزینه کمتری خواهد داشت ، برای اینکه دیگر شما نیازی به مصالح ندارید . در خرید استخر پیش ساخته قیمت آن کاملا مشخص است و شما تنها یک بار برای خرید آن هزینه خواهید کرد که این هزینه شامل تمامی اقلام همراه خواهد بود . به عنوان مثال درکنار استخر های پیش ساخته پمپ تصفیه آب وجود دارد و از این بابت دیگر نیازی نیست که شما هزینه مجزایی را برای خرید پمپ داشته باشید ، همچنین بیشتر متعلقاتی که استخر های پیش ساخته نیاز دارند ، همچون زیرانداز ، درپوش ، اتصالات مورد نیاز در کنار استخر های پیش ساخته وجود دارد و شما نیازی به صرف هزینه دیگری نخواهید داشت . 

البته زیبا سازی استخر پیش ساخته و حتی استخر های بتنی نیز کاملا سلیقه ای بوده و این خود شما هستید که باید انتخاب کنید که دوست دارید استخری زیبا داشته باشید و یا استخر های خود را به صورت معمولی احداث کنید تا هزینه های زیادی شامل آن نشود . با توجه به اینکه موضوع مقاله ساخت استخر کم هزینه می باشد ، ما راه های داشتن استخر های کم هزینه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . یکی دیگر از ویژگی های خوبی که استخر های پیش ساخته دارند این است که شما می توانید در صورت دلخواه آن را بر روی زمین راه اندازی کنید ، یعنی حتما نباید آن را در داخل زمین و به صورت توکار راه اندازی کنید . چه بسا که استخر های پیش ساخته بیشتر برای استفاده بر روی زمین ساخته شده اند . 

در رابطه با ساخت استخر کم هزینه اگر شما قصد ساخت استخر بتنی را دارید ، باید به این نکته توجه کنید که هر چه ابعاد استخر بزرگ تر باشد شما نیاز به مصالح بیشتری دارید . از سوی دیگر باید استخر های خود را به خوبی عایق بندی کنید که روش هایی برای اینکار وجود دارد . اگر قصد ساخت استخر هایی با ابعاد بزرگ دارید ، نیاز است که پی ریزی برای استخر های شما صورت بگیرد ، برای اینکه استخرهای بزرگ مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری می کنند و به همین دلیل باید زمینی که استخر در آن ساخته می شود ، مقاومت و دوام بسیار خوبی را داشته باشد تا بتواند وزن آب را تحمل کند . شما می توانید در هر مدل استخری که استفاده خواهید کرد ، سیستم لوله کشی پمپ تصفیه آب را به صورت توکار و در داخل زمین نیز انجام دهید .

  • ساخت استخر کم هزینه
  • ابعاد : دلخواه
  • جنس بدنه : بتنی با کف سرامیک
  • قابل احداث به صورت توکار و روکار
  • سیستم لوله کشی به صورت روکار و توکار
  • قابلیت نصب پمپ تصفیه آب استخر
  • پیاده سازی کامل سیستم لوله کشی
  • پیاده سازی سیستم گرمایشی در صورت نیاز مشتری
  • ظرفیت آب : متغیر
  • دارای نردبان ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...