کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند

64222

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده با بدنه دو رنگ بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش های طرح چرم و مخمل می باشد. کاناپه ای که دارای ساختاری ساده بوده و هیچ تشک تاشویی در خود ندارد. اما تکیه گاه این کالا کمی بلند تر و مرتفع تر طراحی شده تا علاوه بر کمر در بر گیرنده سر مصرف کنندگان نیز باشد. بلند بودن تکیه گاه های مخصوص دست نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می باشد. اما کیفیت دوام این کاناپه بالا بوده و قسمت بیرونی آن در برابر برخورد آب مقام خواهد بود. به همین دلیل قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. این کاناپه بادی توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و می توان از هر نوع پمپ بادی برای آن استفاده کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 148 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مخصوص سر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند

کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی دو نفره با ارتفاع بلند بوده که از کیفیت بدنه بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول دارای بدنه دو رنگ بوده که از زیبایی خاصی برخوردار است. این نوع کاناپه کیفیت بدنه بسیار مناسبی داشته که امکان استفاده در هر فضایی را به مصرف کننده خود می دهد. این برای استفاده به عنوان استراحت های سطحی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. کاناپه بادی در مجموع می توانند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در منزل به منظور تغییر دکوراسیون نیز باشند. در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر با این محصول به توضیحات تکمیلی آنها بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این کاناپه بادی به صورت ارتفاع دار بوده که تکیه گاه هایی با طراحی یکدست برخوردار می باشد. این کاناپه بادی دارای سطح رویه مواج بوده که هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر خواهد گرفت. این نوع طراحی که در تمامی کاناپه های بادی صورت گرفته باعث می شود تا جریان هوا به راحتی عبور کرده و در نتیجه از تعریق بالا جلوگیری کند. در قسمت تکیه گاه کمر نیز یک تکیه گاه بادی سرخود برای سر نیز تعبیه شده تا در زمان استفاده احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل کند. قسمت کف این کاناپه نیز مانند دیگر مدل های خود کمی از گودی برخوردار بوده تا در مدت زمان بالا استفاده عمل هواگیری انجام شده و در نتیجه از حرکت های اضافی به دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و جیر بوده که از ساختار ضخیم و قوی برخوردار می باشد. این بدنه دارای درز هایی با دوخت مقاوم بوده که در صورت فشار بیش از حد ناشی از باد و یا پرش کردن آسیب خواهد دید. بدنه ای که از روکش جیر برای نشیمنگاه و تکیه گاه های داخل بدنه به کار برده شده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعرق مصرف کننده نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. سایر قیمت های بدنه نیز از روکش طرح چرم بهره برده تا در برابر برخورد آب به کاناپه از مقاوت کافی برخوردار باشد. این بدنه با وجود کیفیت و ضخامت خوب خود از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا به راحتی در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کنیم.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند برابر (طول: 148 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و در صورتی که باد آن را خالی کرده و در جمع کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا در هر محل مورد نرظی امکان جای دادن آن وجود داشته باشد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه سر خواهد بود. گرچه ارتفاع سطح نشیمنگاه این کاناپه تا زمین نیز کمی از حد استاندارد کاناپه های بادی بیشتر می باشد. تحمل وزن 180 کیلوگرمی یکی از نقاط مثبت این کاناپه بادی بوده که نشان دهنده استحکام بالای لایه های درونی این محصول می باشد. گرچه هر چقدر باد این کالا را افزایش دهید به دلیل فشار روی بدنه از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی این کاناپه نیز 3 کیلوگرم بوده که با توجه به کیفیت خود وزنی بسیار مناسب و سبک به حساب خواهد آمد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست در ابتدا با توجه به اندازه و حجم محصول مورد نظر پمپ باد مناسب آن را از شرکت اینتکس تهیه نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته و بیش از حد بدنه سفت نشود زیرا در صورت باد زدن زیاد به این کالا به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. بنابراین یکی از راه های مراقبت و نگهداری از این کاناپه استاندارد باد زدن آن خواهد بود. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش روی محصول خودداری نمود تا آسیبی به آن وارد نشود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با ارتفاع بلند محصولی متفاوت با طراحی بلند برای استفاده در منزل و حتی محل کار بوده که از کیفیت و ساخت بدنه بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول دارای قابلیت ضد تعریق در قسمت نشیمنگاه خود بوده و بر خلاف کیفیت بالای خود از وزن بسیار خوبی بهره مند خواهد بود تا امکان جا به جایی آن در هر مکانی به راحتی امکان پذیر باشد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...