کاناپه بادی چند کاره دو رنگ ریلکس

Sofa 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو رنگ ریلکس از سبک ترین کاناپه های بادی یک نفره برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و بخصوص فضای باز بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند در برابر برخورد آب و نور و گرمای آفتاب به خوبی مقاوم باشد. به همین جهت می توان به خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این کاناپه دارای بدنه دو رنگ از رنگ های ملایم بوده که در روحیه افراد مصرف کننده تاثیر مثبت خواهد گذاشت. بر روی تکیه گاه های دست نیز دو جای مخصوص قرار دادن بطری و اشیای ریز تعبیه شده که از کاربرد های خود بهره مند خواهد بود. قسمت نشیمنگاه و تیکه گاه این محصول نیز حالت مواج داشته تا در زمان نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه نمایید. از دیگر ویژگی های این کاناپه بادی ریلکس می توان به داشتن انعطاف بدنه بالا و وزن سبک آن برای حمل و جا به جایی آسوده اشاره نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول 110 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای دو جای مخصوص بطری
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو رنگ ریلکس

کاناپه بادی چند کاره ریلکس در مدل دو رنگ یکی از راحت ترین و سبک ترین کاناپه های بادی یک نفره شرکت جیلانگ بوده که از کیفیت و دوام مناسبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود برخوردار می باشد. محصولی که طراحی مشابه مبل های بادی داشته اما از راحتی بالایی برخوردار است. این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که امکان استفاده در فضای مختلف مانند منزل و حتی فضای باز را به مصرف کننده خود می دهد. کاناپه های بادی زیادی هستند که در این سبک طراحی و عرضه شده اند که هر کدام از طرفداران بسیاری زیادی برخوردار می باشند زیرا که به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان خواهند بود. در ادامه همراه ما باشید تا به برررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی بدنه این کاناپه بادی با تکیه گاه های دست و کمر بلند بوده تا هنگام استفاده از آن احساس بسیار راحتی به کاربران خود منتقل کند. کاناپه ای که نشیمنگاه جا داری داشته که سطح رویه آن و تکیه گاه را طراحی مواج تشکیل داده است. این نوع طراحی بدنه باعث می شود تا جریان هوا بهتر عبور داده شده و از تعریق بالا جلوگیری کند. بر روی تکیه گاه های دست دو جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده که از آن می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده کرد. این کاناپه بادی دارای دو دریچه باد مجزا بوده که برای راه اندازی این کالا باید از هر دو قسمت به این محصول باد بزنید. طراحی بدنه دو رنگ و کم جا از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا می باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. بدنه ای که از ضخامت قابل قبولی برخوردار بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب نیز از مقاومت خوبی برخوردار خواهد بود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده و هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه بسیار کوچکتری به خود خواهد گرفت تا حمل و جا به جایی آن بسیار آسوده تر شود. جنس لایه های ساختار داخلی نیز از نوع PVC دو لایه بوده تا در برابر اوزان بالا و فشار ناشی از باد بدنه تحمل داشته باشد. یکی از قابلیت های بسیار خوب این نوع محصولات بادی قابلیت تعمیر تضیمینی آنهاست. در واقع جنس بدنه این کاناپه به گونه ای بوده که در صورت سوراخ شدن یا پارگی های سطحی به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه یک نفره دو رنگ برابر (طول: 110 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این ابعاد در زمان جمع کردن این کاناپه بسیار کمتر شده به همین دلیل امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری مانند صندوق انواع خودرو ها فراهم خواهد بود. ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کم بوده که در صورت نیاز می توان از زیر پایه های مجزا برای داشتن حالت درازکش استفاده کرد. این محصول دارای تحمل وزن 135 کیلوگرم بوده که برای چنین کاناپه ای با ظرفیت یک نفره تحمل وزنی بسیار مناسب خوهد بود. وزن بسته بندی آن نیز 2.2 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قوبل برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست از انواع پمپ های باد شرکت اینتکس مانند پمپ های بادی دستی ، برقی و یا پدالی استفاده کرد. برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خالی کردن باد این کاناپه نیز باید به دو صورت دستی و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. یکی از مهمترین روش هایی که باید برای مراقبت از این کاناپه بادی رعایت کرد اندازه باد کردن این کالا می باشد. اگر بیش از حد این محصول را باید کنید به مرور زمان در زهای آن آسیب جدی خواهند دید. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره دو رنگ از سبک ترین و مقاوم ترین کاناپه های بادی بوده که دارای طراحی بدنه جاداری بوده و برای استفاده در فضای باز نیز به کار می رود. محصولی که برای سنین بزرگسالان گزینه بسیار خوبی بوده و به راحتی در هر مکانی به دلیل داشتن وزن کم قابل حمل خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...