کاناپه بادی چند کاره دو نفره با پشتی بلند

SF-2030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره با پشتی بلند از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده با بدنه دو رنگ بوده که دارای کیفیت و دوام قابل قبولی می باشد. این کالا دارای وزن سبکی بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. محصولی که از انعطاف بدنه خوبی برخوردار بوده تا در حجم و ابعاد کمی قابل جمع کردن باشد. این کاناپه ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل و روکش طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب بهره مند می باشد. کاناپه ای که سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج داشته و به دلیل استفاده از روکش مخمل برای این قسمت از بدنه از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری خواهد کرد. گفتنی است که تکیه گاه یا همان پشتی بلند آن نیز علاوه بر کمر برای تکیه دادن سر نیز مناسب خواهد بود. این محصول را می توان به وسیله انواع پمپ های باد در کوتاه ترین زمان راه اندازی کرده و در فضای باز با خیالی آسوده استفاده کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مخصوص سر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار شرکت تهران اینتکس کاناپه های بادی می باشد که بسیاری از افراد از این محصولات برای استفاده های طولانی مدت و یا استراحت های خود از ان استفاده می کنند . در ادامه به بررسی یکی از کاناپه های شرکت تهران اینتکس خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول همانند اکثر محصولات این شرکت از پی وی سی بوده و دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . رویه این محصول به صورت مواج تهیه شده است و در مواقعی که از آن برای استراحت های طولانی مدت خود استفاده می کنید مناسب می باشد و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین ترکیب رنگ های سفید و قرمز استفاده شده در این محصول به زیبایی آن افزوده است و شما یک محصول جذاب و زیبا در اختیار خواهید داشت . تکیه گاه بلند این محصول به راحتی شما کمک بسزایی خواهد کرد و می توانید به کمک این تکیه گاه بلند ، استراحت لذت بخشی داشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی چرمی تهیه شده است و علاوه بر استحکام بالا ، به طور کامل ضد تعریق بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار مشکل نخواهد شد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی چرمی و بخش کف این کاناپه بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است . به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ، استحکام کاناپه در برابر وزن زیاد بالاتر رفته است و می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از این محصول استفادذه کنید . 

ابعاد و تحمل وزن 

طول این محصول 160 سانتی متر ، عرض آن 90 سانتی متر و ارتفاع آن 110 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک کاناپه بادی دو نفره می باشد و می توانید به سادگی در مکان های کوچک از آن استفاده کنید و با مشکل فضا رویرو نخواهید شد . تکیه گاه بلند این محصول نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید و می توانید از آن برای استراحت های دائمی خود استفاده کنید . تحمل وزن 180 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن به شمار می آید و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و نگران بروز مشکل برای بدنه آن نباشید .وزن 6.5 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج کردن نموده آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن می کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . مراقبت و نگهداری اینت محصولات نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آنها جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و توانسته است در همین مدت زمان کم ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سوال درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...