کاناپه بادی چند کاره دو نفره

YZ 90004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چندکاره دو نفره محصولی با کیفیت و جذاب برای استفاده های روزمره می باشد که می توان از آن برای تماشای تلویزیون و یا استراحت های مقطعی از آن استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تبدیل شدن کاناپه به حالت های مختلف اشاره نمود . از حالت های این محصول می توان به تبدیل شدن به تشک بادی پشتی دار اشاره نمود که می توانید با باز کردن تشک و بالا بردن قسمت تکیه گاه آن ، این کار را انجام دهید . تبدیل شدن به تشک با ارتفاع مناسب و بالش سرخود نیز از حالت های دیگر این محصول محسوب می شود که انجام این کار نیز با باز کردن کاناپه و قرار دادن تکیه گاه آن به عنوان بالش صورت می پذیرد .  محصولات بادی نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند که می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید تا موجب سوراخ شدن آن نشود . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل می توانید به کمک بسته تعیمرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره

کاناپه بادی یک محصولی است که می توانید در منزل ، محیط کار و یا هر مکانی دیگری ان را قرار داده و از ان استفاده کنید. کاناپه بادی چند کاره دو نفره نیز یکی از جدید ترین کاناپه های موجود در بازار می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این کاناپه رنگ یکدست مشکی دارد و به راحتی کثیف نخواهد شد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول بپردازیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که باید در رابطه با این محصول به ان پرداخت نوع طراحی این محصول می باشد. این کالا ظاهری فوق العاده شکیل دارد که دقیقا شبیه به کاناپه ها و مبل های بادی عادی موجود در بازار است. در همین ارتباط باید گفت که بخش نشیمنگاه این محصول دارای رویه مواج می باشد که در هنگام نشستن و استراحت بر روی این محصول احساس راحتی و نرمی خاصی را تجربه خواهید کرد. ساختار این بخش به صورت دو لایه بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت ایستاده و صاف می باشد که به راحتی می توانید با تکیه دادن به ان در هنگام نشستن بر روی این صندلی لحظات خوب و راحتی را تجربه خواهید کرد. یکی از موارد دیگری که در طراحی این محصول تاثیر بالایی دارد ضد تعرق و طبی بودن این کالا است که تاثیر بسزایی در کارایی و کیفیت این کاناپه دارد. علاوه بر این ها این محصول به صورت چند کاره طراحی و تولید شده است که می توانید به سادگی با باز کردن این محصول ان را به تشک بادی پشتی دار تبدیل نمود. همین دلایل است که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کنید.

جنس بدنه

همان طور که در بخش طراحی و ارگونومی ساخت به ان اشاره شد این کالا به صورت ضد تعرق و طبی طراحی و تولید شده است که نشان از کیفیت بالای ساخت این کاناپه دارد. هم چنین رویه ، بخش های کناری و کف این محصول نیز از نوع PVC ساخته شده است که فوق العاده با کیفیت و مستحکم طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

معمولا در هنگام خرید از نکات مهم دیگری که می توان به ان اشاره نمود ابعاد و وزن یک محصول است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کاناپه دارای طول 220 ، عرض 150 و همین طور ارتفاع 60 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و می تواند تا 155 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. هم چنین این کالا تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک بوده و به راحتی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره نمود نحوه راه اندازی و نصب این کالاست که باید با اگاهی کامل این عمل را انجام دهید. در همین ارتباط باید گفت که بر روی بدنه این کاناپه محفظه های بادی تعبیه شده است که می توانید با خرید یک عدد پمپ باد به سادگی این محصول را باد کنید. در همین ارتباط باید گفت که عمل باد کردن این کاناپه در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و همین امر باعث شده تا راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان شود. برای تخلیه این محصول هم باید محفظه های باد را باز کرده و به مقداری فشار باد داخلی این کالا را به صورت کامل تخلیه کنید. برایمراقبت از این کاناپه نیز باید یک سری نکات را رعایت کنید. اولین و شاید مهم ترین نکته این است که اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کنید تا سوراخ نشود. هم چنین به طور جد از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری نمایید که باعث افت کیفیت و همین طور کاهش امر مفید این محصول نشود.

جمع بندی

کاناپه بادی چند کاره دو نفره یک محصول منحصر به فرد و فوق العاده با کیفیت است که از ان می توانید در چندین حالت مختلف استفاده نموده و ان را در هر مکانی قرار دهید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و وزن کمی هم دارد.  هم چنین در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید. هم اکنون این محصول فوق العاده را می توانید از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...