کاناپه بادی دو نفره با بدنه دو تکه

Double-55620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با بدنه دو تکه از ساده ترین کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه دو تکه بوده که از تکیه گاهی مجزا و متصل به بدنه اصلی برخوردار می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از لایه های قوی PVC برای قسمت داخل بدنه این محصول به منظور تحمل وزن بالا تر بهره مند می باشد. بدنه ای که به دلیل مقاوم بودن آن در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین ضد آب بودن بدنه امکان استفاده در فضای باز را فراهم می سازد. ساختار بدنه این محصول به گونه ای بوده تا هنگام نشستن روی آن ثبات لازم را پیدا خواهد کرد از حرکت اضافی به دور بماند. این محصول دارای وزن مناسب و انعطاف بدنه خوبی بوده که موجب می شود تا در زمان جمع کردن بدنه حجم و ابعاد کمی را به خود بگیرد و در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. این کالا را می توان توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مخصوص سر
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره با بدنه دو تکه

کاناپه بادی دو نفره با نشیمنگاه بلند یکی از ساده ترین کاناپه های بادی تولید شده از نظر طراحی و رنگ بدنه بوده دارای ساختار بدنه دو تکه می باشد. این محصول بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق های خواب تولید شده که کاربرد تفریحی داشته و برای استراحت های سطحی به کار می رود. محصولی که دارای جنس بدنه معمولی بوده به همین دلیل از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. این کالا تنها در یک رنگ صورتی تولید شده که بیشتر برای استفاده دختران مناسب خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی بدنه و ساخت این کاناپه بادی دو نفره همانطور که اشاره کردیم از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. بدنه و تکیه گاه هر دو به یکدیگر وصل بوده اما از دریچه های باد جداگانه ای برای راه اندازی بهره مند می باشند. بنابراین برای راه اندازی کامل این کاناپه می بایست از هر دو دریچه مجزا این محصول را باد کرد. قسمت نشیمنگاه ها به صورت کمی گود طراحی شده و بر روی تکیه گاه اصلی دو تیکه گاه مخصوص سر نیز تعبیه شده تا هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما یکی از تفاوت های عمده در طراحی بدنه این محصول نسبت به همنوعان خود در ارتفاع بالای نشیمنگاه تا سطح زمین است. این نوع طراحی تنها در چند سانتی متر با مدل های دگیر دارای تفاوت خواهد بود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کالا نیز از نوع PVC طرح چرم بوده و دارای کیفیت و ضخامت عادی می باشد. بدنه ای که به دلیل انعطاف بالای خود در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود به همین دلیل به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل می شود. این نوع جنس بدنه کاملا ضد آب بوده و درصورت استفاده در شرایط جوی معمولی آسیبی به آن وارد نخواهد شد. البته در صورت وارد شدن صدماتی به بدنه از جمله سوراخ شدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس و یا تعمیر کاران این شرکت قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود تا باعث جلوگیری از استفاده یک باره از این کاناپه شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ایعاد کاناپه بادی دو نفره دو تکه برابر (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمامی قسمت های بدنه را در بر می گیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه سر می باشد به همین دلیل ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. این کاناپه بادی از تحمل وزن 250 کیلوگرمی برخوردار بوده که برای این محصول با چنین کیفیتی مقداری مناسب و استاندارد محسوب می شود. البته هر چقدر باد این کالا را افزایش دهیم به دلیل فشار وارد شده بر روی درز های بدنه از تحمل وزن آن نی کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 2.5 کیلوگرم بوده وزنی سبک به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی می بایست از قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با اندازه این محصول تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آنها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این کاناپه بادی دو نفره باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد آن هم  می توان به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را سریع تر و راحت تر انجام داد. اما برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول باید از برخومرد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود. علاوه بر این مقدار باد زدن نیز می تواند تاثیر زیادی در سلامتی این کاناپه داشته باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره دو تکه محصولی با طراحی و رنگ ساده برای استفاده در منزل بوده که بیشتر برای سنین نوجوانان و جوانان دختر تولید شده است. این کالا دارای کیفیت مناسب و معمولی بوده که در صورت مراقبت های خوب می تواند تا چند سال به راحتی برای مصرف کنندگان کار کند. از ویژگی های خوب این کال می توان به وزن و حجم کم برای استفاده و راه اندازی آسوده تر اشاره نمود. این کاناپه بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...