کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا

87032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
710,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا یکی از مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی دو نفره با طراحی جدید بوده که قابل استفاده به عنوان مبل بادی در منزل خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام جیر بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن از تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری خواهد کرد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می توان در صورت نگهداری خوب از آن تا چندین سال به شکل مدام از آن بهره برد. طراحی این محصول به دلیل داشتن تکیه گاه بادی مجزا که روی بدنه اصلی تعبیه شده است کمی متفاوت بوده به همین دلیل در میان جدید ترین نوع کاناپه های بادی قرار می گیرد. این کاناپه بادی توسط انواع پمپ های بادی محصولات بادی راه اندازی شده و در رنگبندی های مختلف تولید گشته است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تیکه گاه بادی مجزا
 دارای نشیمنگاه مواج
 بدنه ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی 35 در 32 در 7 سانتی متر
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا محصولی تولید شده در یک رنگ از سبک ترین کاناپه های بادی دو نفره برای استفاده در منزل و اتاق های خواب بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این کاناپه بادی برای استراحت های سطحی و نشستن به منظور مطالعه و تماشای تلویزیون در منزل گزینه مناسبی خواهد بود. گرچه مدل های مختلفی از این کاناپه تولید شده که از نظر طراحی بدنه و رنگ با هم متفاوت خواهند بود. حجم بزرگ بدنه این کاناپه نیز از دیگر ویژگی هایی بوده که در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مبل دو نفره بوده که از تکیه گاهی با طراحی مجزا و متصل به بدنه برخوردار می باشد. این محصول دارای نشیمنگاه مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل کرده و باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری کند. قسمت کف این کاناپه بادی کمی گود بوده به همین دلیل هنگام استفاده طولانی مدت عمل هواگیری انجام شده و کاملا بی حرکت خواهد ماند.

جنس بدنه کاناپه

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا از جنس بدنه پلاستیک PVC برخوردار بوده که از رویه تمام چرم بهره مند می باشد. این کاناپه بادی تننها در قسمت کف خود از روکش طرح چرم برخوردار بوده تا قابلیت جذب بر روی سطح صاف را داشته باشد. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و به دلیل داشتن روکش جیر در برابر تعریق بالا مقاومت بسیار مناسبی خواهد داشت. این بدنه به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در حجم و اندازه کوچکی جمع شده و در هر مکان مورد نظری قابل حمل خواهد بود. این محصول در صورت آسیب دیدن بدنه به راحتی به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل تعمیر و ترمیم خواهد بود. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول: 152 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای این کالا خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل هنگام جمع کردن بدنه در بسته بندی خود ابعاد بسیار کمتری خواهد گرفت. بنابراین در هر فضای مورد نظری برای نگهداری و یا حمل قابل جای دادن خواهد بود. این ابعاد برای استفاده سنین بزرگسال بسیار مناسب خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. تحمل وزن این کاناپه 160 کیلوگرم بوده که برای این کاناپه مقداری مناسب و استاندارد محسوب خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این کالا به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و هنگام نشستن روی آن مصرف کننده هیچگونه احساس ناراحتی را تجربه نکند. اما برای راه اندازی این نوع محصول نیز باید پمپ باد مخصوص محصولات بادی برای راه اندازی از شرکت اینتکس تهیه کنید. برای این کالا پیشنهاد شرکت اینتکس پمپ باد های برقی برای راه اندازی سریع تر خواهد بود. اما دقت داشته باشید که بیش از حد این کالا را باد نکنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. از راه های ساده و مهم برای مراقبت و نگهداری از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی بدنه اشاره نمود. 

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با تکیه گاه مجزا از سبک ترین کاناپه های بادی دو نفره بوده که برای استفاده در منزل برای سنین بزرگسال به منظور استراحت های سطحی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. بدنه ای با رویه کاملا جیر و ضد تعریق که از مهمترین ویژگی های این کالا محسوب شده و محلی نرم و راحت را برای نشستن ایجاد خواهد کرد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...