کاناپه بادی دو نفره براق

ch 560098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره براق از محصولاتی می باشد که شرکت تهران اینتکس به تازگی تاقدام به عرضه آن ها نموده است و در این مدت زمان کم عرض ، توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند و بتواند به یکی از محصولات محبوب تبدیل شود . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این کاناپه بادی نیز از پی وی سی طرح چرم براق تهیه شده است و وعلاوه براستحکام بالا و زیبایی ، قابلیت ضد تعریق بودن را نیز همراه خود دارد و بدن شما در هنگام استفاده از این محصول دچار تعریق نخواهد شد . البته رویه مواج این محصول به این ویژگی کمک بسزایی نموده است و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 195 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 87 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره براق

کاناپه بادی دو نفره براق یکی از سبک ترین و کم حجم ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده بوده که بدنه ای با طراحی شفاف دارد. این کاناپه محصولی راحت با قیمتی مقرون به صرفه بوده که کاربرد بالایی برای استفاده در منزل و حتی محل کار خواهد داشت. این محصول در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که از نظر ابعاد و کیفیت ساخت بدنه تفاوت هایی با هم خواهند داشت. این محصول نیز با وجود طراحی ساده خود از ویژگی های خوبی بهره مند بوده که در بسیاری از کاناپه های بادی نیز قابل مشاهده خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی مانند مبل های بادی دو نفره بوده که از تکیه گاه هایی استاندارد نسبت به حجم بدنه اصلی برخوردار می باشد. نشیمنگاه آن بسیار جادار بوده به همین دلیل به راحتی تا دو نفر را در خود جای خواهد داد. طراحی قسمت رویه آن به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن در این کاناپه به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. علاونه بر این طراحی مواج موجب می شود تا جریان هوا به خوبی عبور داده شده تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کننده جلوگیری کند. قسمت کف آن نیز کمی گود طراحی شده تا در مدت زمان استفاده عمل هواگیری را به خوبی انجام داده و از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره براق از نوع پلاستیک PVC ضخیم با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب برخوردار می باشد. این بدنه انعطاف بسیار خوبی داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکانی حمل کرد. همچنین در صورت آسیب دیدن بدنه جای هیچگونه نگرانی نبوده به دلیل اینکه برای تعمیر چنین محصولاتی بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس عرضه شده تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن اقدام به ترمیم این محصول کنید. گرچه فروشگاه اینتکس نیز خدمات این چنینی را نیز به بهترین شکل ممکن با ضمانت انجام می دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در هر سنینی بخصوص برای بزرگسالان بوده که شامل (طول: 195 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 87 سانتی متر) می شود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول می باشد بنابراین در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا حدی که به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این کاناپه بادی دارای تحمل وزن 160 کیلوگرمی بوده که برای این محصول مقداری استاندارد و مناسب محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 4 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب نسبت به جنس بدنه خود خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول بادی ابتدا باید با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد مخصوص محصولات بادی را به این دریچه وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این کاناپه باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای تهیه پمپ های باد مخصوص محصولات بادی باید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. یکی از مهمترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول تنظیم مقدار باد زدن به بدنه می باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی می تواند تاثیر بسزایی در مراقبت از این محصول داشته باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره براق از سری کاناپه های بادی با قیمت مناسب و بدنه با کیفیت نسبت به قیمت خود بوده که از حجم بدنه بسیار مناسبی برای استفاده دو برخوردار می باشد. این محصول بدنه ای ضد آب داشته و امکان استفاده در فضای باز را با خیالی آسوده فراهم می سازد. این کالا در حالت جمع شده حجم و وزن بسیار خوبی داشته تا امکان حمل به هر مکان مورد نظری را به راحتی فراهم کند. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...