کاناپه بادی دو نفره راحتی

ch 087418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,040,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره راحتی محصولی متفاوت و کارآمد از شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی میباشد که دارای بدنه ای با کیفیت بوده و می توان ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمود . بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد . بخش های کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و زیبایی دو چندانی را به محصول بخشیده است . رویه این محصول نز از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و علاوه بر زیبایی قابلیت ضد تعریق بودن را نیز به محصول شما بخشیده است . ابعاد مناسب این محصول نیز موجب این شده است تا بتوانید از این محصول در هر مکان کوچکی نیز استفاده کنید و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 92 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک بادی تاشو
 دارای بدنه ضد آب
 دارای قفل پلاستیکی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره راحتی

کاناپه بادی دو نفره راحتی یکی از معدود کاناپه های بادی دو نفره با ارتفاع کم بوده که بیشتر برای استفاده در منزل به منظور استراحت های سطحی و تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای طراحی و عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه بزرگی برخوردار بوده که امکان استفاده برای سه نفر را به راحتی فراهم خواهد کرد. محصولی که از راحتی بالایی برای استفاده برخوردار بوده و برای استفاده تمامی سنین می تواند مناسب باشد. برای آشنایی بیشتر با این کاناپه بادی در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت کاناپه بادی راحتی همانند دیگر کاناپه های بادی دو نفره بوده که از تکیه گاه هایی استاندارد برای استفاده راحت از این محصول برخوردار می باشد. یکی از مهمترین تفاوت های این کاناپه بادی با همنوعان خود در ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین می باشد. این مسئله موجب شده تا اسافتاده از این محصول را بیشتر در فضای منزل مناسب تر کند. طراحی قسمت رویه این کالا نیز به شکل مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی به مصرف کننده منتقل کند. این نوع طراحی موجب می شود تا هوا بهتر عبور کرده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری کند. بر روی تکیه گاه های دست نیز دو جای مخصوص قرار دادن بطری آب تعبیه شده که می توان از آنها برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه راحتی دو نفره از نوع پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم بوده که دارای ضخامت و کیفیت قابل قبولی می باشد. این بدنه کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده در فضای باز منزل نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. البته یکی از ویژگی های بسیار خوب این نوع محصولات قابلیت تعمیر تضمینی آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد، بنابراین قابلیت استفاده مجدد از یک محصول بادی پس از آسیب دیدن نیز وجود خواهد داشت. از دیگر مزیت های جنس بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه کوچکتر اشاره کرد. این مزیت موجب می شود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جایگیری باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو و حتی سه نفر بوده که شامل حالت راه اندازی و یا باد شده این کالا می باشد. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر مکانی قابل جای دادن و قابل حمل باشد. ابعاد بزرگ بدنه این محصول امکان دراز کشیدن روی این کاناپه را نیز فراهم خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین حدود 15 الی 20 سانتی متر خواهد بود. اما تحمل وزن این کاناپه بر اساس جنس بدنه این محصول حساب شده که حدود 250 کیلوگرم خواهد بود. تحمل وزنی بسیار مناسب که در صورت باد زدن بیشتر به این کاناپه تحمل وزن آن نیز به دلیل فشار روی بدنه کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی آن هم 2.5 کیلوگرم می باشد که وزنی بسیار مناسب برای این کالا محسوب می شود. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی کاناپه بادی دو نفره راحتی کافیست پس از تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و در سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از اندازه به این کاناپه باد زده شود به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای اینکه سریع تر و راحت تر این کاناپه را باد کنید می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید. این نوع پمپ های باد علاوه بر پمپاژ قوی باد قابلیت مکش باد را نیز خواهند داشت. برای مراقبت های هر چه بهتر می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان حرکات پرشی روی محصول نداشته باشید.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره راحتی با ارتفاع کم از متفاوت ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و در منزل بوده که امکان استفاده برای سه نفر نیز وجود خواهد داشت. این کاناپه دارای طراحی بسیار راحتی بوده و در حجم بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. محصولی که دارای دو جای مخصوص بطری آب بوده و هر قسمت از بدنه به وسیله دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...