کاناپه بادی دو نفره ساده اینتکس

PD SF24

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره ساده اینتکس از سری کاناپه های بادی دو نفره با طراحی معمولی بوده که برای استفاده در منزل و فضای باز طراحی و عرضه شده است. این کالا که بدنه ای از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته از مقاومت لازم در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین برخورد آب به بدنه بهره مند می باشد. این کالا دارای وزن بسیار مناسبی بوده و به دلیل داشتن بدنه ای نرم و منعطف در ابعاد و حجم کوچکتری جمع می شود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه مواج می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا هنگام نشستن در این کاناپه احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. محصولی که تنها در یک رنگ تولید شده و برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان گزینه مناسبی خواهد بود این کاناپه بادی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 135 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره ساده اینتکس

یکی از کاناپه های بادی دو نفره تولید شده با طراحی بدنه ساده این محصول بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و یا محل کار به منظور استراحت های سطحی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه بوده که نسبت به کیفیت خود قیمتی مناسب به نظر می رسد. این نوع محصول همانطور که گفتیم بیشتر برای استراحت های سطحی مناسب بوده و گزینه ای مناسب برای بازی های رایانه ای و مطالعه نیز خواهد بود. مدل های متفاوتی از کاناپه های بادی تولید شده که هر کدام می توانند برای بر طرف کردن نیاز های سطحی کاربرد های خوبی داشته باشند به علاوه این مدل که از قیمت، حجم و وزن خوبی نیز برخوردار می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی مشابه بسیاری از کاناپه های بادی دو نفره بوده که از تکیه گاه هایی استاندارد با حجم و ابعاد این محصول بهره مند می باشد. طراحی رویه نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی این کاناپه اعضای بدن را به خوبی در بر گرفته و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور از جلوگیری از تعریق شود. قسمت کف این محصول کمی گود طراحی شده در مدت زمان استفاده عمل هواگیری را انجام داده تا در نتیجه از حرکت های اضافی دور بماند. این محصول به گونه ای طراحی شده تا امکان دراز کشیدن در آن فراهم باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره ساده از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از کیفیت ساخت خوبی بهره مند می باشد. بدنه ای که ضخامت معمولی داشته و در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. البته در صورت استفاده از این کاناپه در ضفای باز نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. داشتن جنس بدنه سبک و منعطف باعث شده تا این محصول در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا حمل و جا به جایی آن را آسوده تر کند. PVC در واقع نوعی پلاستیک بوده که در هر زمان آسیبی مانند سرواخ شدن به آن وارد شود به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. از همین رو استفاده یک باره از این نوع محصولات را بر طرف خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره ساده معادل (طول: 135 سانتی متر ، عرض: 75 سانتی متر ، ارتفاع: 105 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در هر سنی می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و در واقع تمام بدنه را در بر می گیرد بنابراین زمانی که این کاناپه را از باد خالی کرده و آن را جمع کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن آن در هر فضای مورد نظری فراهم باشد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. اما این محصول دارای تحمل وزن 150 کیلوگرمی بوده که برای این کالا مقداری مناسب به نظر می رسد. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای انجام عمل راه اندازی این کاناپه بادی می بایست ابتدا یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه ها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود گیرد. البته در صورت باد زدن بیش از حد به بدنه موجب می شود تا به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی ببیند. بنابراین مقدار باد زدن به هر محصول بادی می تواند در سلامتی آن نیز تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش روی بدنه خودداری کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره ساده از سبک ترین و کم حجم ترین کاناپه های بادی دو نفره برای استراحت سطحی در منزل و حتی محل کار بوده که دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد. این محصول به راحتی در هر مکان قابل حمل بوده و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. شرکت اینتکس برای این کاناپه بادی 48 ساعت مهلت تست و تعمیر تعیین کرده و به تمامی نقاط ایران قابلیت ارسال خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...