کاناپه بادی دو نفره سفید ChestAirField

chest 22416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره سفید ChestAirField محصولی با کیفیت و با دوام که در میان جدید ترین کاناپه های بادی عرضه شده در شرکت اینتکس بوده که از طراحی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این کالا دارای رنگبندی بوده و در رنگ کاملا مشکی نیز تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده و از نشیمنگاه و تکیه گاهی با طراحی مواج گونه برخوردار می باشد. این سطح از کاناپه دو نفره باعث می شود تا به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نهایت موجب راحتی بیشتر مصرف کننده شود. این کالا دارای یک تشک بادی مجزا در قسمت نشیمنگاه بوده که قابل استفاده به صورت دلخواه خواهد بود. این تشک می تواند ارتفاع نشیمنگاه این کاناپه را بیشتر کند. از این محصول می توان به عنوان محلی برای دراز کشیدن نیز استفاده کرد. این کاناپه را می توان توسط هر نوع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 قابل استفاده در منزل و فضای باز
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره سفید ChestAirField

کاناپه بادی دو نفره مدل ChestAirField در رنگ سفید یکی از راحت ترین و متفاوت ترین کاناپه های بادی یکی از مناسب ترین و راحت ترین کاناپه های بادی تولید شده با بدنه با کیفیت و ضخامت بسیار مناسب برای استفاده در منزل که در دو رنگ مختلف مشکی و سفید تولید شده است. این کاناپه بادی دارای ویژگی های بسیار خوبی همچون داشتن حجم بدنه بزرگ و همچنین ابعاد بسیار مناسب بوده و از ارگونومی ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این کالا از لحاظ طراحی بدنه نیز در میان زیبا ترین و شیک ترین مدل کاناپه های بادی قرار گرفته که می تواند در دکوراسیون داخل منزل نیز بسیار تاثیر گذار باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات دقیق تر این کاناپه بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

کاناپه بادی دو نفره ChestAirField دارای طراحی بدنه بسیار ارگونومیک و راحتی بوده که کاملا دو نفر را به راحتی در خود جای می دهد. بدنه این محصول از طراحی مواج برخوردار بوده که هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را فرا گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا خواهد شد. این قابلیت موجب می شود تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی بدنه این محصول می توان به داشتن تکیه گاه های بلند و بزرگ و همچنین تشک بادی مجزا برای نشیمنگاه اشاره نمود. تشک بادی ای که به صورت مجزا راه اندازی شده و می توان برای ارتفاع دادن نشیمنگاه از زمین استفاده نمود. زمانی که در این کاناپه بنشینید بدنه این محصول کاملا بدن مصرف کننده را در گیر خود کرده تا به هیچ وجه احساس ناراحتی نداشته باشید.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه ای که این کاناپه داشته از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه مقاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته و در برابر شرایط جوی مختلف آسیب نخواهد دید. دوخت های بدنه این کاناپه قدرت بالایی داشته که زیرا لایه های داخل بدنه نیز به این درز های متصل می باشند. این بدنه علاوه بر اینکه دارای کیفیت و ضخامت مناسبی داشته از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا در حجم و اندازه کوچکتری نیز قابل جمع شدن باشد تا حمل و جا به جایی آن نیز آسوده تر باشد. این محصول با وجود داشتن رویه طرح چرم به هیچ عنوان در زمان استفاده لیز نحواهید خورد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول: 165 سانتی متر ، عرض: 101 سانتی متر، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی و باد شده این کالا بوده و زمانی که این کاناپه را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. البته به دلیل داشتن یک تشک مجزا در قسمت نشیمنگاه باعث شده تا ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین بیشتر شود. اما تحمل وزن و توان مقاومت وزن این محصول نیز 170 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول برای این کالا محسوب می شود. گفتنی است که تحمل وزن هر محصول بادی با مقدار باد زدن بدنه رابطه مستقیمی خواهد داشت. هر چقدر باد بدنه بیشتر شود به دلیل فشار روی لایه های داخلی از تحمل وزن کاناپه نیز کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 7 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی دو نفره باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای راه اندازی تمام محصولات بادی باید از پمپ های مخصوص محصولات بادی مانند پمپ های دستی ، برقی و یا پدالی استفاده نمایید. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت درز های آن آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن این کالا می تواند در مراقبت و نگهداری از کاناپه موثر باشد. علاوه بر این برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و انجام حرکات پرشی نیز می تواند به این کالا آسیب برساند.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره ChestAirField یکی از بهترین و متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه ارگونومیک بوده که برای استفاده در منزل و محل کار بسیار مناسب خواهد بود. این کالا دارای یک تشک بادی مجزا بوده و از وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...