کاناپه بادی دو نفره شفاف

ch 0046792

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره شفاف یکی از جدید ترین و زیبا ترین محصولات شدرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . بخش کناری این محصول از پی وی سی و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . به سبب استفاده از این بدنه دو لایه استحکام محصول در برابر فشار و ضربه بالا رفته است . از ویژگی های این محصول می توان به شفاف بودن بدنه این محصول اشاره نمود . تحمل وزن 180 کیلوگرمی این مبل بادی نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که می توان با خیال آسوده از این محصول استفاده نمود و نگران بروز مشکل برای آن نبود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 82 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 نشیمنگاه ضد تعریق
 مناسب استفاده در منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره شفاف

کاناپه بادی دو نفره شفاف از سری محصولات بادی با کیفیت و زیبا می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس عرضه شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این کاناپه بادی از جنس پی وی سی می باشد که در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه به علت بالا بردن استحکام و مقاومت محصول استفاده شده است که بر کیفیت این محصول تاثیر بسزایی گذاشته است . رویه این محصول و در قسمت نشیمنگاه آن فرو رفتگی هایی وجود دارد که به گردش هوا جریان داده و مانع از تعریق بدن در استفاده طولانی مدت شده که از این لحاظ ویژگی بسیار خوب و کارآمدی محسوب می شود .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این کاناپه بادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و فضای خوبی را برای شما عزیزان فراهم می کند . این محصول مناسب برای فضاهای کوچک و مکان هایی می باشد که مبل های راحتی نیاز به جابه جایی در دفعات زیاد دارند و سبک بودن مبل بسیار اهمیت دارد . همچنین تکیه گاهی در این مبل تعبیه شده است تا به هنگام نشستن بر روی مبل به آن تکیه داده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس این کاناپه بادی از پی وی سی می باشد که در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه برای مقاومت بیشتر در برابر فشار و ضربه استفاده شده است تا خیال شما را از این بابت راحت کند . همچنین قسمت نشیمنگاه این محصول دارای فرورفتگی های مهندسی شده ای می باشد که علاوه بر راحتی و سازگاری با بدن شما ، باعث گردش هوای مطلوب در بین بدن شما و رویه کاناپه شده که این خصوصیت باعث به گردش در آمدن هوا و جلوگیری از تعریق بدن می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که فضای مناسبی را برای شما فراهم می کند . کاناپه بادی دو نفره دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 197 سانتی متر ، عرض : 69 سانتی متر و ارتفاع : 82 سانتی متر ) می باشد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی 3 کیلوگرم می باشد که نشان از وزن پایین محصول دارد . این محصول می تواند گزینه مناسبی برای اتاق هایی با فضای کم و یا همچنین استفاده در منزل و یا سفر به شمار بیاید . نکته ی دیگری که در کاناپه های بادی دو نفره مورد توجه قرار می گیرد قابلیت  تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول دارای قابلیت تحمل وزن 180 کیلوگرم می باشد که نان از کیفیت بالای آن دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

این سری از کاناپه بادی از راه اندازی آسوده ای برخوردار است که به سادگی و توسط پمپ های بادی دستی و یا اتوماتیک به سادگی هر چه تمام تر قابل باد شده است ، فقط کافیست این محصول را برر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید ، حال محصول آماده ی بهره برداری است و می توانید بر روی آن نشسته و روز زیبای خود را سپری کنید . برای جمع کرده آن نیز می توانید از دو صورت دستی و یا استفاده از پمپ های مکش باد استفاده کرد . 

جمع بندی :

کاناپه بادی دو نفره شفاف از کاناپه های بادی با کیفیت و جذاب می باشد که مناسب برای فضاهای کوچک و یا فضاهایی که مبل درون آن ها نیاز به جابه جایی دارد می باشد . این کاناپه بادی با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که بعد از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و محصول را در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...