کاناپه بادی دو نفره چند کاره تاشو

PD-0116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تاشو از با کیفیت ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده برای استفاده در منزل و حتی فضای باز می باشد. محصولی با داشتن تشک بادی تاشو به صورت سرخود امکان استفاده از این کالا را به عنوان تشک بادی ، تخت بادی و مبل بادی فراهم ساخته تا با در چند حالت مختلف از آن استفاده کنید. این محصول بدنه ای جنس PVC ضخیم با روکش طرح چرم داشته که به خوبی در برابر برخورد آب و همچنین قرار گرفتن در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا هنگام جمع کردن کاناپه حجم و ابعاد کمی را به خود بگیرد. این کاناپه نشیمنگاه و تکیه گاه مواج داشته تا هنگام نشستن و یا خوابیدن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. تشک متصل شده به بدنه اصلی نیز دارای دو قفل پلاستیکی بوده که در صورت دلخواه قابل باز و بسته شدن خواهد بود.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر(حالت تا شده)
 عرض 91 سانتی متر(حالت تا شده)
 ارتفاع 90 سانتی متر(حالت تا شده)
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در فضای باز
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی تاشو
 دارای بدنه ضد آب
 قابلیت چند کاره
 دارای قفل پلاستیکی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تاشو

کاناپه بادی دو نفره تاشو در مدل چند کاره یکی از بزرگترین کاناپه های بادی دو نفره برای استفاده در منزل بوده که دارای ابعاد و حجم بسیار مناسبی می باشد. این محصول یکی از کاناپه بادی با قابلیت تبدیل به تشک پشتی دار، تخت و مبل بادی بوده که به عنوان محصولی برای استراحت هاس سطحی کاربرد خواهد داشت. کاناپه های بادی مختلفی تولید شده اند که از لحاظ طراحی و جنس بدنه تشابه زیادی به این محصول دارند اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کالا به صورت مستطیلی بوده که از یک تشک بادی متصل به بدنه اصلی برخوردار می باشد. تشکی که به بدنه اصلی متصل بوده قابلیت باز و بسته شدن داشته به همین دلیل قابلیت چند کاره برای این محصول به همراه خواهد داشت تا بازه استفاده از این محصول افزایش خواهد یافت. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرند. این نوع طراحی صورت گرفته در سطح رویه کاناپه موجب می شود تا جریان هوا بهتر عبور کرده و در نتیجه از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد. هر کدام از قسمت های بدنه دارای دریچه باد مجزا بوده که قابلیت راه اندازی هر کدام از قسمت های کاناپه را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این کاناپه بادی دو نفره از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است. بدنه ای که با کیفیت مناسب خود از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار بوده تا امکان جمع کردن آن در حجم و اندازه کوچکتر وجود داشته باشد تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. جنس بدنه این محصول دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب داشته و در صورت قرار گرفتن در برابر نور و گرمای آفتاب نیز آسیبی نخواهد دید. بنابراین امکان استفاده در فضای باز با خیالی آسوده فراهم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برابر (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 91 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده این کالا بوده و در اصل شامل حالت مبل شده خود خواهد بود. ابعاد این کاناپه به اندازه ای بوده که امکان استفاده برای سه نفر را نیز فراهم خواهد ساخت. زمانی که این محصول را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به گونه ای که در هر فضایی قابل جای دادن خواهد بود. تحمل وزن این محصول 250 کیلوگرم بوده که برای استفاده سه نفر نیز تحمل وزنی بسیار مناسب می باشد. این تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. همچنین وزن بسته بندی این کاناپه به 9 کیلوگرم می رسد که وزنی متناسب با کیفیت و حجم این کالا خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی می بایست یک پمپ باد برقی از شرکت اینتکس که مختص محصولات بادی بوده فراهم کرده و در نتیجه با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده شورع به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد بزنید به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید بنابراین استاندارد باد زدن این نوع کالای بادی می تواند تاثیر بسزایی در مراقبت و نگهداری از این کالا داشته باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی کاناپه نیز می تواند از دیگر روش های ساده اما مهم برای نگهداری هر چه بهتر این محصول باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تاشو محصولی برای استراحت های سطحی و نشستن در منزل با قابلیت چند کاره برای استفاده سنین بزرگسال همراه به بدنه ضد آب. محصولی که دارای وزن و حجم مناسبی بوده و از قابلیت حمل آسوده برخوردار خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...