کاناپه بادی دو نفره چند کاره جدید

PD SF620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جدید از بزرگترین کاناپه های بادی در ظرفیت دو نفره بوده که دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سایر همنوعان خود می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی بهره مند می باشد. بدنه ای که در صورت استفاده در فضای باز نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد زیرا به خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین برخورد آب به بدنه اصلی مقاوم خواهد بود. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده که به راحتی تا سه نفر را نیز در خود جای می دهد. این محصول دارای نشیمنگاه و تکیه گاهی با طراحی مواج بوده به همین دلیل محلی راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن به همراه خواهد داشت. این کاناپه تک رنگ تولید شده و به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این محصول به وسیله انواع پمپ های باد برقی در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
قابلیت استفاده برای سه نفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جدید

کاناپه بادی دو نفره چند کاره از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه بزرگ و ساده بوده که از کیفیت ساخت مناسبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بهره مند می باشد. این کاناپه بادی از سری کاناپه هایی بوده که بیشتر برای استفاده در مکان های شخصی مانند منزل و فضای باز منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این کاناپه های بادی با توجه به داشتن حجم بزرگ خود در حالت باد شده به خوبی می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده سنین بزرگسال باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده و از تکیه گاه هایی با اندازه استاندارد نسبت به حجم بدنه بهره مند می باشد. ساختار این کاناپه به گونه ای بوده که علاوه بر دو نفر قابلیت جای دادن سه نفر را نیز خواهد داشت. طراحی قسمت رویه به صورت مواج گونه بوده تا باعث عبور هر چه بهتر جریان هوا شود. قابلیتی که موجب در بر گرفتن اعضای بدن شده تا احساس راحتی به مصرف کنندگان منتقل کند. این محصول دارای کف گود بوده تا در طول مدت زمان استفاده به زمین جذب شده تا از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با روکش پلاستیکی بوده که دارای ضحامت قابل قبولی می باشد. این بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته و قابل شستشو می باشد. همچنین امکان استفاده در فضای باز و در شرایط جوی آرام نیز فراهم خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب بدنه این محصول داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در اندازه و حجم بسیار کوچکتر می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. در صورتی که هر گونه آسیبی به بدنه این کاناپه بادی وارد شود به راحتی و در کمترین زمان ممکن توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس و یا توسط تعمیر کاران مجرب شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره چند کاره جدید معادل (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 110 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل اگر باد بدنه را خالی کرده و آن را جمع کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد به صورتی که امکان جای دادن در هر محل مورد نظری بخصوص برای جا به جایی فراهم خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین کمتر خواهد بود. این کاناپه دو نفره دارای تحمل وزن 260 کیلوگرمی بوده که با توجه به ابعاد و حجم بدنه بزرگ خود قادر است به راحتی تا سه نفر را در خود جای داده و وزن آنها را تحمل کند. وزن بسته بندی آن نیز 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول در ابتدای هر کاری باید یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های بادی بدنه نازل پمپ باد مروبطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابراین مقدار باد زدن به این کاناپه می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره جدید از سری کاناپه های بادی دو نفره با قابلیت استفاده برای سه نفر بوده که از سبک ترین و کم حجم ترین کاناپه های بادی بزرگ در حالت جمع شده می باشد. این کالا دارای بدنه ضد آب و قابل شستشو داشته و به دلیل داشتن کیفیت بدنه قابل قبول با خیالی اسوده می توان در فضای باز نیز استفاده نمود. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...