کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

sofa-00103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی نمونه دیگری از کاناپه های بادی کمپانی بزرگ و مطرح بست وی است که به صورت تمام کرم و با آرگونومی ساخت بی نظیر تولید شده است ، این محصول از بدنه بسیار خوبی ساخته شده است چرا که بست وی از pvc ضخیم برای ساخت این محصول استفاده کرده است به همین دلیل نیز می توان گفت طول عمر کاناپه بادی فوق بسیار بالاست ، این کاناپه بادی کاملا ضد آب است چرا که pvc خاصیت ضد آبی بسیار بالایی دارد و چه بسا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی مانند استخر بادی و تشک روی آب استفاده می شود ، این کاناپه بادی تک کاره می باشد و قابل تبدیل شدن به تخت نیست .

تحمل وزن این محصول به واسطه استفاده از pvc و با استفاده از دستگاه های مدرن برش زنی و پرسینگ کمپانی بست وی به 250 کیلوگرم می رسد بنابراین دو فرد بالغ به راحتی و بدون هیچ کمبود فضایی می توانند از کاناپه استفاده کنند . خاصیت کشسانی رویه و نیز طراحی مواج سطح کاناپه و پشتی و تکیه گاه آن باعث شده است تا افراد به خوبی بتوانند از نشستن لذت ببرند ، این رویه مواج علاوه بر انعطاف پذیری خوبی که به کاناپه بادی داده است موجب تماس کمتر بدن با سطح کاناپه می شود و در نهایت از عرق کردن بدن جلوگیری می کند .

این محصول و تمامی محصولات بادی قابل تعمیر شدن هستند به همین دلیل نیز فروشگاه اینتکس در کنار محصول برچسب تعمیرات قرار داده است تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید . کمپانی بست وی برای اینکه این محصول در برابر سایش مقاوم باشد قسمت کف آن را به صورت دولایه ساخته است . راه اندازی کاناپه نیز با انواع پمپ های باد امکان پذیر است .


ویژگی های کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی و سایر کاناپه هایی که به صورت بادی تولید شده اند ، می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید به سادگی محصولات بادی خود را همچون کاناپه در مسافرت ها نیز استفاده کنید و آن را به همراه داشته باشید .

نکته قابل توجه این است که علاوه بر داشتن حجم بسته بندی بسیار کوچک کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی وزن آن تنها 5 کیلوگرم است . نرمی و راحتی کاناپه های بادی بسیار عالی بوده و می تواند به شما این اجازه را بدهد تا برای مدت طولانی بر روی کاناپه بادی استراحت کنید ، بدون اینکه گرفتگی را در عضلات خود مشاهده کنید .

نحوه راه اندازی و استفاده از کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی فاقد پمپ باد بوده ولی شما می توانید با تهیه پمپ های باد مجزا ، با سرعت بیشتری محصول خود را راه اندازی کنید ، البته اجباری در اینکار نبوده اما به دلیل اینکه مخزن باد این کاناپه نسبتا بزرگ است ، استفاده از پمپ باد می تواند کار شما را بسیار ساده و سریع کند تا بتوانید به دفعات و در مواقع دلخواه کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی خود را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی دریچه را به خوبی ببندید تا باد تخلیه نشود . برای تخلیه باد با سرعت بیشتر می توانید از دریچه بادی که برای تخلیه در نظر گرفته شده است کمک بگیرید .

توصیه های نگهداری و مراقبت از کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

اگر قرار است تا از کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی در بیرون از محیط خانه استفاده کنید ، توصیه می شود که از زیرانداز استفاده کنید ، همچنین برخورد هر شئ نوک تیز به کاناپه بادی آسیب خواهد رساند ، همچنین توصیه می شود که بیشتر از وزن معین شده بر روی کاناپه بادی قرار نگیرد . برای کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی آستانه تحمل وزن 250 کیلوگرمی در نظر گرفته شده است که به خوبی می تواند وزن دو نفر بزرگسال را تحمل کند . با توجه به پرتابل بودن کاناپه های بادی بسیاری از مشتریان دوست دارند که از آن ها در محیط های خارج از خانه نیز استفاده کنند ، به همین دلیل نیز ما توصیه می کنیم که از زیرانداز ها و پارچه های نرم استفاده کنند تا کف کاناپه بادی در اثر برخورد با اجسام نوک تیز آسیب نبیند . کاناپه های بادی در صورت آسیب دیدن قابلیت تعمیر دارند که در همین راستا توضیحاتی در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی از نمونه کاناپه های بادی خوش طرح و نقش بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید با مشاهده تصاویری از محصول که فروشگاه در اختیار شما قرار داده است ، به زیبایی ظاهری این محصول پر فروش و دوست داشتنی پی ببرید . کاناپه های بادی نسل جدیدی از کاناپه های بادی طراحی شده در بازار هستند که ویژگی های به خصوص و منحصر به فرد آن ها سبب شده است تا بسیاری از مشتریان اقدام به خرید و استفاده از کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی کنند . 

از خصوصیات بسیار عالی که می توان نسبت به کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی اشاره کرد ، نرمی و راحتی وصف ناپذیر آن می باشد که می تواند راحتی را برای شما به دنبال داشته باشد تا با استفاده از آن بتوانید ساعت ها نشسته و حتی بر روی آن دراز بکشید . فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . شما می توانید کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی را به سادگی جابجا کرده و به دفعات آن را راه اندازی و حتی جمع آوری کنید ، به طوریکه هیچ کاناپه دیگری این ویژگی های منحصر به فرد را ندارد .

طراحی و تولید کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی دارای طراحی و ساختار متفاوتی دارد که هر شرکتی نمی تواند این محصولات را تولید کند ، لذا تمامی کاناپه های بادی طراحی شده خارجی هستند ، اما شرکت های متنوعی آنها را تولید می کنند که برخی از آن ها شناخته شده و اورجینال می باشند . کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی یکی از مدل های اورجینال تولید شده می باشد که فروشگاه تهران اینتکس نیز به همین علت و با توجه به دوام عالی و البته زیبایی ظاهری کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی را در فروشگاه موجود کرده است .

کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای سطح نشیمنگاهی بسیار بزرگ بوده که کناره های آن دو دستگیره با شیب بسیار خوب و البته پشتی و تکیه گاه بلند می باشد که می تواند نشیمنگاه نرم و استانداردی را برای استراحت کردن فراهم کند . با توجه به دستگیره های کناری با شیب ملایم ، شما می توانید به عنوان یک تخت یک نفره از کاناپه بادی استفاده کنید . با این وجود دو فرد بزرگسال به راحتی می توانند با استفاده از کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی در کنار یکدیگر بنشینند . 

وجود لایه های درونی و ضخامت بسیار خوب لایه های استفاده شده و از آن ها مهم تر کیفیت جنس و ساخت محصول ، نحوه طراحی و پرسینگ محصول ، سبب افزایش استحکام کاناپه بادی گردیده است و به همین جهت نیز به سادگی می تواند وزن دو نفر و حتی بیشتر را تحمل کند که به صورت استاندارد این تحمل وزن 250 کیلوگرم در نظر گرفته شده است که می توان گفت به راحتی می توان وزن سه فرد بالغ را تحمل کند بدون اینکه آسیبی ببیند . از دیگر ویژگی هایی که در طراحی و ساخت کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی استفاده شده است ، رویه مواج و برجسته محصول است که سبب افزایش انعطاف پذیری شده است تا ایچنین سطح کاناپه به خوبی بتواند فرم پذیری عالی را داشته باشد . رویه مواج می تواند فرم پذیری بسیار بهتری را برای بدن ایجاد کند تا اینچنین بتوانید مدت زمان بیشتری را بر روی کاناپه بنشینید بدون اینکه آسیبی به بدن شما وارد گردد .

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

وجود لایه های ضخیم و البته مرغوب سبب افزایش استحکام این کاناپه بادی شده است . شرکت بست وی برای ساخت کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی از لایه هایی به نام pvc استفاده کرده است ، شاید برای اولین بار است که نام این مواد را می شنوید ، اما لازم است بدانید که ویژگی ها و ظاهر این جنس بسیار شبیه به لاستیک می باشد ، با این تفاوت که پلاستیکی که در ساخت این کاناپه بادی استفاده شده است از مواد شیمیایی تشکیل نشده و کاملا طبیعی است با توجه به انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارد ، با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود . همچنین این محصول را با نام وینیل نیز می شناسیم که در واقع تمامی این اسامی یک جنس هستند و در صورت مواجه شدن با این اجناس ، تفاوتی برای آن ها قائل نشوید .

از ویژگی های بسیار خوب وینیل یا پی وی سی می توان به ضد آب بودن لایه های آن اشاره کرد که طول عمر محصول را از این بابت افزایش داده است ، قدرت کشسانی بسیار خوب آن نیز می تواند به خوبی وزن های بالا را نیز تحمل کند . از سوی دیگر پی وی سی طول عمر بالایی داشته و به خودی خود آسیب نمی بیند . حساسیت پوستی برای بدن ایجاد نکرده و همچنین استفاده از یک لایه جیر و مخملی بر روی کاناپه سطح آن را نرم تر و لطیف تر کرده است تا علاوه بر داشتن این ویژگی و زیبایی بسیار خوب ، بتواند خاصیتی ضد تعریقی برای کاناپه بادی داشته باشد ، از این رو در صورت استفاده طولانی از کاناپه بادی عرق نخواهید کرد و اذیت نمی شوید . این در حالی است که تماس بدن به صورت مستقیم با پی وی سی می تواند موجب تعرق شما شود .

پنچرگیری کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

اگر کاناپه بادی شما در حد جزئی و یا پارگی های کوچک آسیب بببیند ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات مخصوص ، نسبت به پنچرگیری کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی اقدام کنید . بسته تعمیراتی در کنار کاناپه بادی قرار گرفته است که می توانید از ان برای اینکار استفاده کنید ، اما در صورت نیاز بیشتر می توانید مقدار بیشتری از این برچسب ها را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . لذا همان برچسبی که در داخل جعبه محصول قرار گرفته است می تواند برای تعمیرات و پنچرگیری کاربردی باشد  ، اما در صورت نیاز به برچسب بیشتر می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

معمولا تفاوتی میان بیشتر برچسب های تعمیراتی محصولاتی همچون وان بادی یا استخر بادی و تشک بادی وجود ندارد اما بهتر است که در هنگام خرید برچسب تعمیرات کاناپه بادی را خریداری کنید . برای تعمیر کردن محصول بادی خود در ابتدا نیاز است که محل آسیب دیده را پیدا کنید . اگر محل آسیب دیده بسیار ریز و کوچک است می توانید از ترفند هایی همچون تشت آب و یا کف صابون برای یافتن محل سوراخ شده کمک بگیرید ، پس از پیدا کردن بهتر است آن را علامت بزنید تا دوباره آسیب دیدگی را گم نکنید . پس از آن بایستی بدنه کاناپه بادی به خوبی خشک شده باشد . 

مقداری از برچسب را به صورت گرد برش دهید ، ایجاد برش ها به صورت گرد می تواند برای تعمیرات بسیار بهتر باشد زیرا گوشه ای نداشته و به جایی گیر نخواهد کرد . پس از برش دادن برچسب مقداری چسب مایع را به لیبل زده و آن را بر روی محل آسیب دیده بچسبانید . میزان چسب مایع نباید بسیار زیاد باشد که شرّه کند ، همچنین در این حالت چسب یه مقداری برجستگی ایجاد خواهد کرد ، همچنین داشتن چسب مایع کم نیز ممکن است چسبندگی خوبی را ایجاد نکند .

خدمات پس از فروش کاناپه بادی دو نفره کرمی بست وی

شما حتی می توانید محصول بادی خود رابرای تعمیر به فروشگاه اینتکس تحویل دهید . از مزیت های بسیار عالی که فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود ارائه کرده است ، خدمات تعمیرات محصولات بادی می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید تعمیرات خود را به بهترین شکل توسط فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید . برای اینکار شما می توانید محصول را به صورت حضوری به فروشگاه تحویل دهید و یا محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید . تعمیرات انجام شده توسط فروشگاه تهران اینتکس به مراتب بهتر و تخصصی تر خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات و البته خرید محصولات بادی می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...