کاناپه بادی چند کاره دو نفره مات

IVSF023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره دو نفره مات از سری کاناپه های بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مات می باشد. این محصول دارای کیفیت و دوام قابل قبول نسبت به قیمت بوده و به دلیل ضد آب بودن بدنه و مقاوم بودن در برابر نور و گرمای آفتاب با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده کرد. این کالا دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده به همین دلیل زمان نشستن روی آن احساس راحتی را به مصرف کنندگان منتصل می کند. انعطاف بالای بدنه نیز از دیگر ویژگی های این کاناپه بادی می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا این محصول را در حجم و ابعاد کوچکی جمع کرده تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. گرچه وزن آن نیز استاندارد بوده تا قابلیت حمل دستی نیز وجود داشته باشد. این محصول برای استفاده در منزل و فضای باز مانند حیاط یا ویلا گزینه مناسبی خواهد بود. برای راه اندازی آن نیز می توان از انواع پمپ باد محصولات بادی استفاده کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 155 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای بدنه ضد آب
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 انعطاف بدنه بالا
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره دو نفره مات

کاناپه بادی دو نفره با بدنه مات یکی از سبک ترین کاناپه های بادی تولید شده برای استراحت های سطحی در منزل و حتی فضای باز می باشد. این محصول طراحی بدنه ساده ای داشته و کالا در برابر آب مقاوم می باشد. محصولی که در مدل های مختلف با چنین مضمونی تولید شده که هر کدام از نظر حجم و وزن بسیار مناسب می باشند اما از نظر جنس و کیفیت بدنه به مدل هایی مانند کاناپه های بادی اینتکس و یا بست وی نخواهند رسیدو البته این مسئله به این معنا نیست که این کاناپه بادی قابل استفاده نباشند. البته برای آشنایی بیشتر با این مدل از کاناپه در ادامه به بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی بدنه کاناپه بادی مات هماطور که اشاره کردیم بسیار مشابه مدلهای دیگر تولید شده از کاناپه های بادی دو نفره بوده و از هیچ نوع طرحی روی بدنه استفاده نشده تا یک کاناپه ساده روانه بازار محصولات بادی شود. فضای قسمت نشستن آن به اندازه ای بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز به صورت مواج طراحی شده تا از سطح رویه یکدستی برخوردار نباشد زیرا با داشتن چنین جنس بدنه ای امکان لیز خوردن آن بیشتر می شود. بنابراین این نوع طراحی از این مسئله به خوبی جلوگیری خواهد کرد. گفتنی است که این کاناپه به وسیله دو دریچه باد تعبیه شده روی بدنه کاملا راه اندازی می شود.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای آن از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا مات بوده که از ساختار و ضمانت قابل قبولی برخوردار است. کیفیت این نوع جنس بدنه تا حدی بوده که در برابر برخورد آب و یا استفاده در فضای باز و در شرایط جوی معتدل مقاوم خواهد بود. بدنه ای که دارای وزن سبکی بوده و قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری دارد زیرا انعطاف آن بالای می باشد. قابلیتی که باعث حمل آسوده تر این محصول در مکان های مورد نظر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این بدنه قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی در کمترین زمان و با قابلیت اطمینان بالایی می باشد. البته در صورتاسیب محصول مورد نظر می توان عمل تعمیر را نیز به عهده تعمیر کاران شرکت اینتکس گذاشت تا با هزینه کمی به خوبی محصل آسیب دیده را ترمیم کنند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره مات برابر (طول: 155 سانتی متر ، عرض: 95 سانتی متر ، ارتفاع: 90 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد ابعاد حالت باد شده این محصول بوده که تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورتی که این کالا را از باد خالی کرده و آن را جمع کنید ابعاد ذکر شده آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. محصولی که دارای تحمل وزن 210 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب و بالا برای این کاناپه بادی محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز سبک بوده و به 3.5 کیلوگرم می رسد. در کل هم از نظر کم حجم بودن در حالت بسته بندی شده و هم از نظر سبک بودن یکی از گزینه های خوب در میان کاناپه های بادی دو نفره به حساب می آید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این کالا تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن استاندارد همیشه در سلامتی محصولات بادی بخصوص این کاناپه بادی موثر خواهد بود. همچنین باید هر جا از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا موجب استفاده طولانی مدت از این محصول شود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با بدنه نات از سری کاناپه های بادی با طراحی بدنه ساده و قیمتی مقرون به صرفه که از سبک ترین کاناپه های بادی دو نفره محسوب می شود. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استراحت های سطحی در منزل بوده ومی تواند برای بازی های رایانه ای و یا مطالعه نیز گزینه مناسبی باشد. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...