کاناپه بادی چند کاره طرح نیمکت

Pouchcouch 3317

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
539,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی طرح نیمکت محصولی جدید و با مقاومت می باشد که می توان از ان برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده هنگام تماشای تلویزیون استفاده نمود . ارگونومی ساخت این محصول یکی از کاربردی ترین طراحی ساخت ها بوده و می توان از آن به هر حالتی استفاده نمود . این کاناپه را می توان باد نموده از آن به عنوان تخت خواب بادی استفاده نمود . همچنین می توان از ان به عنوان نیمکت استفاده نمود و به تماشای تلویزیون و یا بازی پرداخت . تحمل وزن 226 کیلوگرمی این محصول نیز کمک می کند تا افراد زیادی بتوانند از این محصول به صورت همزمان استفاده کنند و مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد . بدنه مستحکم این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید از آن به راحتی در هر فضایی استفاده نمود و مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد . همچنین بدنه مستحکم این محصول در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم بوده و می توان از آن در هر شرایط جوی و یا در کنار ساحل استفاده نمود . 

 نوعخانگی ، مسافرتی
 تحمل وزن 226 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپه بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه متغیر
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی چند کاره طرح نیمکت محصولی جدید و خوش ساخت بوده است که به تازگی آن را روانه بازار کرده اند و با استقبال خوبی مواجه شده می باشد . به همین دلیل ما قصد داریم تا دلایل استقبال زیاد این محصول را نسبت به خرید آن ، برای شما شرح داده تا به طور کامل از محصولات مد نظرتان ، بهترین را انتخاب بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که از اسم و عکس آن مشخص بوده است ، ظاهر و ارگونومی ساخت این کالا به صورت نیمکت طراحی و ساخته شده که قسمتی از این محصول به صورت شیب دار بوده است و بدین صورت می توانید از آن در شب ها به عنوان تخت استفاده بکنید تا از خریدی که انجام میدهید لذت ببرید .

جنس بدنه

این کالا ساخته شده از پی وی سی طرح چرم خواهد بود و از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و یا صدمه بهره مند می باشد که به همین منظور از محصول با طول عمر بالایی استفاده  خواهید نمود .

ابعاد و وزن

تمامی سایز های بدنه ، تحمل وزن و وزن این محصول به این شرح است : طول : 220 سانتی متر ، عرض : 30 سانتی متر ، ارتفاع : 35 سانتی متر ، تحمل وزن 226 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 1 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

شما برای راه اندازی این محصول باید ان را باد کرده و به آسودگی استفاده نمایید که برای این کار به یک پمپ احتیاج خواهید داشت . به همین دلیل با خرید یک پمپ می توانید آن را در عرض چند دقیقه باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . برای داشتن طول عمر بالایی این کالا سعی کنید تا به هیچ وجه وسایل و یا افرادی که بر روی آن نشسته اند وزنشان بیشتر از 226 کیلو گرم نباشد ، همچنین اشیا های تیز را به آن نزدیک نکنید تا اسیبی به آن وارد نشود . اگر برای این کالا صدمه ای بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

کاناپه بادی چند کاره طرح نیمکت از محصولاتی زیبا و با کیفیت بوده است که از آن می توانید به عنوان مبل و یا تخت نیز استفاده نمایید و از داشتن چنین محصولاتی لذت ببرید . این محصول به رنگ فیروزه ای طراحی و تولید شده است که بسیار ظاهر جذابی داشته و به همین دلیل از محبوبیت دارا می باشد . همچنین لازم به ذکر است که جنس بدنه این کالا ساخته شده از پی وی سی برزنتی بوده و از کیفیت ساخت بالایی بهره مند خواهد بود . ابعاد این کاناپه نسبتاً بزرگ بوده و تحمل وزنی بالغ بر 226 کیلو گرم بوده که نسبت به این ارقام وزن آن یک کیلو گرم است که نشان از فوق العاده بودن این محصول می باشد . راه اندازی این کاناپه بسیار آسوده بوده و تنها به یک پمپ احتیاج خواهید داشت ، و در آخر اگر برای این محصول آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی ما آورده تا ان را تعمیر شده برای همانند روز اول تحویل بگیرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...