کاناپه بادی چهار نفره چند کاره

SST1406sf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,040,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چهار نفره چند کاره از بزرگترین نوع کاناپه های بادی تولید شده تا کنون بوده که از ابعاد و تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند. این کاناپه بادی تولید شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از حالت مات برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای کیفیت و دوام خوبی بوده و در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. از همین رو می توان از این کالا در فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن تکیه گاه و نشیمنگاه مجزا می باشد. یعنی قابلیت جدا شدن آنها از بدنه اصلی وجود خواهد داشت، بنابراین می توان ابعاد قسمت داخلی کاناپه را با استفاده کردن از کوسن های بادی همراه خود تغییر داد. هم نشیمنگاه و هم تکیه گاه این کاناپه به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن احساس راحتی را داشته باشید. این محصول قابل راه اندازی با پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان خواهد بود، فقط باید این پمپ های باد را به شکل جداگانه از شرکت اینتکس خریداری نمایید. 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 394 سانتی متر
 عرض 272 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهچهار نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 مناسب استفاده در فضای باز
دارای نشیمنگاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چهار نفره چند کاره

کاناپه بادی چهار نفره که یکی از محصولات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد یکی از بزرگترین کاناپه های عرضه شده توسط این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و ابعاد مناسب می باشد که در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این محصول به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به سمت خود جلب خواهد کرد . لبه های گرد این محصول به راحتی و کارامد شدن محصول کمک بسزایی نموده است . رنگ آبی استفاده شده در این محصول به زیبایی آن افزوده است و توانسته است این کاناپه را به یک محصول مناسب برای تمام سنین بوده و حتی می توانید از این محصول برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده برای میهمانان داشته باشید . این کاناپه بادی به طوری طراحی شده است تا بتوان از آن در حالت های مختلف استفاده نمود . از کاربرد های این محصول می توان به تبدیل شدن به تشک پشتی دار و یا تشک شیب دار اشاره نمود که می توانید از آن برای استراحت های خود استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و همچنین به سبب استفاده از این نوع چرم و همچنین مواج بودن رویه ، کاناپه حالت ضد تعریق به خود گرفته است و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید . بخش های کناری این محصول نیز از همین جنس بوده و بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارد . 

ابعاد و تحمل وزن

از ویژگی های این کاناپه بادی چهار نفره ابعاد بسیار بزرگ آن می باشد که در کمتر محصولی مشاهده خواهید کرد . طول این کاناپه بادی 394 سانتی متر بوده و عرض آن 272 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک کاناپه بادی خانوادگی می باشد که می توان به راحتی از آن برای میهمانان خود استفاده کنید که این کاناپه بادی می تواند به راحتی نقش یک مبل چوبی را به خوبی ایفا کند . تحمل وزن این محصول حدود 400 کیلوگرم می باشد که تحمل وزن مناسبی برای یک محصول چهار نفره بوده و می توانید به کمک این ویژگی با خیال آسوده از آن استفاده کنید . البته می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف ثقرار داده و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد زدن باید توجه داشت که به قدری این کاناپه را باد نکنیم که حالت سفت به خود بگیرد زیرا در اینصورت از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. برای مراقبت و نگهداری از این محصول می بایست دو آیتم مهم را در نظر بگیریم  دور نمودن ازهر گونه اشیاء بسیار تیز به بدنه کاناپه و همچنین انجام ندادن عمل پرش و یا جامپینگ می باشد . اما هنگامی که از این کاناپه به صورت مدام استفاده می کنیم بهتر است از روکش و یا کاور مخصوص استفاده کنیم. البته گفتنی است که استاندارد باد زدن کاناپه نیز می تواند در سلامت این محصول موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی چهار نفره خانوادگی محصولی متفاوت و جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت بوده و می توان با خیال آسوده از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...