کاناپه بادی یک نفره چند کاره با تشک مجزا

PD-0133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره با تشک مجزا از سبک ترین و منعطف ترین کاناپه های بادی تولید شده با بدنه ضد آب بوده که برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول بدنه از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت لازم که از مقاومت خوبی نیز در برابر نور و گرمای آفتاب بهره مند می باشد. از همین رو می توان از این کاناپه بادی در فضای باز نیز استفاده کرد. یکی از بهترین قابلیت های این نوع کاناپه همانند بسیاری از همنوعان خود جمع شدن آنها در حجم و ابعاد کوچکتر می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. اما نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن در آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. یک تشک بادی کوچک نیز به صورت مجزا برای نشیمنگاه در نظر گرفته شده تا در افزایش یا کاهش ارتفاع نشیمنگاه از زمین موثر باشد. علاوه بر این یک جای مخصوص برای قرار دادن بطری روی تکیه گاه دست تعبیه شده است تا علاوه بر بطری محلی مناسب برای قرار دادن اشیای ریز باشد.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل و سفر
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره با تشک مجزا

 

کاناپه بادی یک نفره چند کاره همراه با تشک بادی مجزا از سری کاناپه های بادی یک نفره با طراحی مشابه مبل های بادی یک نفره بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بهره مند می باشد. این محصول یکی از سبک ترین کاناپه های بادی یک نفره بوده که قابلیت راه اندازی سریع خواهد داشت. محصولی که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استراحت های سطحی و تماشای تلویزیون در منزل باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

 

طراحی و ساخت کاناپه

 

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی همانطور که اشاره کردیم همانند مبل های بادی یک نفره بوده که از تکیه گاه های بزرگی بهره مند می باشد. این محصول حجم بدنه بزرگی داشته و به دلیل طراحی مواح در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه خود به خوبی اعضای بدن را به خود جذب کرده و در نهایت موجب عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا می شود. این کاناپه بادی یک نفره دارای یک تشک بادی مجزا برای قسمت نشیمنگاه بوده که برای ایجاد ارتفاع بیشتر از سطح زمین به کار خواهد رفت. علاوه بر این یک جای مخصوص نگهداری بطری نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که می توان از آن برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمایید.

 

جنس بدنه کاناپه

 

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. محصولی که در برابر برخورد آب و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را داشته و در صورتی که آسیبی به بدنه وارد شود به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن انعطاف بالای بدنه به منظور جمع کردن این محصول در حجم و ابعاد کمتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا حمل و جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند.

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

 

ابعاد کاناپه بادی یک نفره با تشک مجزا برابر (طول: 100 سانتی متر ف عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و زمانی که آن را جمع کنید ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد. کم شدن ابعاد این محصول در حالت جمع شده سبب می شود تا به راحتی این کالا را در هر فضای مورد نظری جای دهید. بنابراین امکان استفاده در مسافرت ها نیز فراهم خواهد بود. اما تحمل وزن این محصول 120 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کاناپه یک نفره می باشد. این مقدار تحمل وزن بستگی به مقدار باد زدن بدنه دارد. بنابراین هر چقدر باد این کالا را افزایش دهید فشار روی بدنه بیشتر شده و در نهایت از مقدار تحمل وزن این کاناپه کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز معادل 3.5 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول و مناسب برای بر شمرده می شود.

 

نحوه راه اندازی و مراقبت

 

برای راه اندازی این کالا می بایست از پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. پمپ های باد محصولات بادی را می توان از شرکت اینتکس تهیه کرد. اما برای راه اندازی در ابتدا باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های کاناپه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین رعایت کردن مقدار باد زدن این کالا می تواند در مراقبت و نگهداری محصولات بادی بسیار موثر باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی کاناپه خودداری نمود تا محصول مورد نظر از آسیب های جدی دور بماند.

 

جمع بندی

 

کاناپه بادی یک نفره با تشک بادی مجزا یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی ضد آب با نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این کالا دارای وزن و حجم مناسبی بوده که امکان حمل و راه اندازی در هر محل مورد نظری بخصوص در مسافرت ها وجود خواهد داشت. این کاناپه بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...