کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو

IS90724-1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو با بدنه طرح دار یکی از کاربردی ترین کاناپه های بادی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها بوده که از طراحی بدنه تاشو برخوردار می باشد. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این بدنه در بابر نور و گرمای آفتاب نیز مقاومت خوبی داشته به همین دلیل می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. یکی از قابلیت های خوب این محصول داشتن تشک بادی متصل به بدنه بوده که از قابلیت تاشو بودن برخوردار است. تشکی که باعث می شود تا از این کاناپه بادی به عنوان تشک بادی ، تخت بادی و همچنین مبل بادی یک نفره استفاده کنیم. این تشک تاشو در واقع تنظیم کننده ارتفاع کاناپه نیز خواهد بود. محصولی با وزن مناسب و داشتن انعطاف بالا که امکان جمع کردن آن را در حجم و ابعاد کم فراهم می سازد تا حمل و جا به جایی آن بیش از پیش آسوده تر شود.

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 83 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر (حالت جمع شده)
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک بادی تاشو
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
 دارای تیکه گاه مخصوص سر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو

کاناپه بادی یک نفره چند کاره در مدل تاشو یکی از معدود کاناپه های بادی تولید شده با طراحی بدنه متفاوت بوده که از کاربرد های بسیار خوبی برخوردار می باشد. این کالا یکی از سبک ترین وسیله ها برای استراحت های سطحی و همچنین تفریحی بوده که می تواند قابل استفاده در هر مکان مورد نظری باشد. این محصول در طرح های گوناگونی طراحی و ساخته شده که می تواند قابل استفاده در مسافرت ها نیز باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی وساخت این کاناپه بادی در حالت معمولی مشابه مبل های بادی یک نفره بوده ک از تکیه گاه هایی با اندازه استاندارد برخوردار می باشد. این کاناپه از یک تشک بادی تاشو و متصل به بدنه برخوردار بوده که امکان استفاده از این کالا را به عنوان مبل بادی ، تخت بادی  و تشک بادی پشتی دار فراهم خواهد کرد. قابلیتی که بازه استفاده از این محصول را بیش از پیش گسترش خواهد داد. در قسمت تکیه گاه کمر یک پشتی مخصوص سر نیز روی بدنه تعبیه شده تا محلی مناسب برای تکیه دادن سر نیز وجود داشته باشد. هر قسمت از بدنه دارای یک دریچه باد بوده که می توان به صورت مجزا اقدام به باد زدن کرد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی یک نفره از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از طراحی جذاب و فانتزی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه مقاومت لازم را در برابر برخورد آب و یا نور و گرمای آفتاب داشته به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آن در فضای بیرون نیز استفاده نمود. بدنه ای که با داشتن کیفیت مناسب از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا در حجم و اندازه کمتری قابل جمع کردن باشد. این قابلیت موجب می شود تا محصول مورد نظر را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های مهم جنس بدنه این کاناپه می توان به قابلیت تعمیر آن به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی یک نفره تاشو برابر (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 83 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و زمانی که باد آن را خالی کرده و جمع کنید این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضای مورد نظری جای بگیرد. قابلیتی که امکان استفاده از این کالا را در مسافرت ها نیز به راحتی فراهم خواهد نمود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه سر می باشد. اما تحمل وزن این کاناپه 100 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و ساختار قوی این محصول می باشد. گفتنی است که تحمل وزن محصولات بادی با مقدار باد زدن آنها رابطه مستقیمی داشته به همین دلیل در صورت باد زدن بیش از حد بدنه از مقدار تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد زیرا فشار روی لایه های داخلی بیشتر خواهد بود. وزن بسته بندی این کاناپه نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این محصول با توجه به کیفیت خود بر شمرده می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی کاناپه بادی چند کاره تاشو می بایست از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. این نوع پمپ های باد را می توان از شرکت اینتکس تهیه نمود. اما برای باد زدن باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های داخل بدنه و بیرونی آسیب خواهد دید. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول بادی می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی یک نفره چند کاره تاشو در مدل طرح دار یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی یک نفره برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که از کیفیت لازم برخوردار می باشد. این محصول قابلیت چند کاره داشته و از تشک تاشو به همراه تیکه گاه سر بهره مند می باشد. این کالا به راحتی توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. کاناپه ای که از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...